Strona 21 z 21

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:00
przez Pussik
"Nie absolutnie. Zresztą nic to nie da bo będzie problem z pod albo nad sterownością."

Możnaby zastosować taką kombinację, własnie w przypakdu problemów z nadsteorwnością czy podsterownoscią. :)

Troche szkoda... dałoby większą swobodę inżynierom. chcąc zwiekszyć przyczepnośc, nie zwiększając oporów.. dlaiby bardziej miekka mieszankę.

A w regulaminie wpisaliby iż obowiazkowe jest użycie 4 opon każdej mieszanki podczas wyścigu, zamiast "1 kompletu".



No wiec może Kubek miał zawieszenie i dyferencjał ustawione pod mokrą nawierzchnię? Hmmm... tylko, że podniesienie zawieszenia kosztuje sporo szybkości w szybkich łukach. :(

A moze dyferencjał + siłe, średnice, stopień skoku amorów? :D
Gdybaniaaaa

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:11
przez patgaw
Pussik napisał(a):dozwolone jest zamontowanie średniej mieszanki z przodu, a twardej z tyłu? Lub odwrotnie.



nie. przez regulamin.

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:32
przez slipstream
patgaw napisał(a):nie. przez regulamin.

A w którym punkcie, bo ja stanąłem na tym ze regulamin mówi ze w wyścigu mają być użyte oba rodzaje mieszanek bez sprecyzowania w jakiej kolejności i kombinacji.

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:46
przez gongi
slipstream napisał(a):A w którym punkcie, bo ja stanąłem na tym ze regulamin mówi ze w wyścigu mają być użyte oba rodzaje mieszanek bez sprecyzowania w jakiej kolejności i kombinacji.

ten temat był poruszany w "Testy 2007" czy coś takiego, kiedy Super Aguri miał opony z dwoma białymi paskami, a na drugiej osi nie miał wcale.

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:50
przez barteks
Regulamin mówi, że kierowca musi użyć dwóch różnych kompletów opon i nic więcej. Art. 25.4 d)

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:51
przez patgaw
25.2


A set of tyres will be deemed to comprise two front and two rear tyres all of which must be of the same
specification.

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:53
przez Pussik
Łaskaw wać pan przetłumaczyć?

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 17:59
przez patgaw
chyba nie trudno sie domyslec ze tam jest napisane to o czym caly czas rozmawiamy.

zestaw opon zawiera dwie tylne i dwie przednie opony. kazda z tych opon musi byc tego samego typu.

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 18:00
przez deeze
A set of tyres will be deemed to comprise two front and two rear tyres all of which must be of the same
specification.

Za komplet opon uważa się zestaw składający się z dwóch przednich oraz dwóch tylnych opon, z czego każda musi być tej samej specyfikacji

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 18:11
przez gongi
Nie trzeba przepisów, żeby wiedzieć co to jest komplet.

PostNapisane: Cz mar 27, 2008 21:07
przez okse
jakbyś zobaczył ostatnie okrążenie GP Austrii 2002... To było przegięcie na maxa jeśli chodzi o TO, od tamtego wyścigu wprowadzono ten zakaz. A TO było, jest i będzie tylko, że teraz jest to bardziej dyskretne.

No ok, wprowadzono zapis żeby nie było chamówy i teraz wszyscy grzecznie wyprzedzają się w pitstopach. Mnie chodzi o to że nie widzę w tym nic złego. Kolega z zespołu pomaga i tyle. A jakby Barichello jechał drugi i nie atakował Schumachera gdyby miał okazję - nikt by nie mówił że to odgórne ustalenia a to de facto taka sama sytuacja.
Tutaj z brazylijskim komentatorem. Diametralna zmiana nastrojów.

A to jest świetne :D Na ostatnim kółku komentator co zdanie wypowiadał "Barikielo, Barikielo" a na końcu zonk :evil:

PostNapisane: Pt kwi 04, 2008 11:53
przez barteks
Robert właśnie powiedział, że miał gorączkę w trakcie wyścigu i dlatego tak źle wyglądał...

PostNapisane: Pt kwi 04, 2008 13:36
przez micro
Gdzie to powiedzial :P ?

PostNapisane: Pt kwi 04, 2008 14:07
przez barteks
Polsat Sport Extra.

PostNapisane: Pt kwi 04, 2008 14:09
przez haha_xd
O tym już jakiś gość nie wiem kto chyba menedżer Roberta powiedział po wyścigu w Malezji chyba w poniedziałek.