ufff, gregoff, jedno ale: no i czemu sie tu tlumaczysz? wiemy, widzielismy, mielismy tego dosyc, starczy, nic nie musisz dodawac. a tak nawiasem mowiac juz zaczalem miec 'wonty' do ciebie ze nie jestes konsekwentny - ja jako mod to juz dawno bym wywalil wszystkie te posty i po krzyku
[mod="gregoff"]Większość została przeniesiona do odpowiedniego tematu w dziale dla moderatorów bo już nie jeden użytkownik mi mówił, że przesadzamy. Teraz tylko wyjaśniłem mój punkt widzenia na całą sprawę i zaprzestałem dalszej dyskusji uznając ją za bezcelową. Dziękuje za uwagę.[/mod]
wracajac do tematu, dwie sprawy:
1. jakies dziesiec stron o 'dupie maryny' czyli o ile mniej wachy ma kub... a wystarczylo posluchac co Rampf mial do powiedzienia
tuz po wyscigu.
cytujac za speedtv.com:
We were not adjusting the fuel level to get pole position, we did a normal strategy for overall performance.
calosc dostepna tutaj:
http://formula-one.speedtv.com/article/f1-we-never-expected-pole-says-bmws-rampf/
a w wolnym tlumaczeniu, Rampf jak i cale bmw jest zaskoczone ze zdobytego pp, poniewaz nie ustawiali taktyki na kwalifikacje i pole position, liczyli maximum na p3.
czyli, ze nie jest tak zle z paliwem u kubka. co oczywiscie nie swiadczy o tym, ze ma go na caly wyscig,
rownie dobrze cala taktyka bmw dla kubka moze polegac na wczesnym picie (np. w celu zmiany opon), wiec wiecej paliwa nie mialoby sensu dzwigac ze soba. tak czy owak, nie ma sie co rozczulac nad tym punktem, bmw chyba wie co robi (oby tym razem, hehe
).
no, ale zeby nie bylo za rozowo dla kubicomaniakow, moj drugi punkt:
2. czysta strona toru. otoz kto ogladal gp2 dzisiaj ten zauwazyl - bolidy startujace z 'brudnej' strony toru mialy dzisiaj przewage i lepszy start. powod - wiatr nawial wiecej piachu na, o ironio, 'czystsza' strone toru...
jesli jutro kierunek wiatru sie utrzyma, kubicomaniaki moga niezle w 'pory' zrobic...