Dwa zespoły mają nieznaczną przewagę z zimowych testów w Bahrajnie: Ferrari i Toyota. Jednak jak twierdzi Mclaren, nie da to czerwonym żadnej przewagi, gdyż oni sami dyponują ogormną ilością dnaych z poprzedniego sezonu.
Tor jest nowoczesny, pozbawiony niemalże szybkich łuków. Wyzwaniem będzie nanoszony jak co roku piasek na asfalt. :]
To jest również tor dość "górzysty", o co postarali się projektanci. Nie widać tego w telewizorze, ale jest tam sporo wzniesień i spadków, prawie jak w SPA.
Myśle, że układ będzie faworyzował mocne silniki i dobrze schłodzone hamulce.
Trudną sekwencją, dość ślepą są zakręty 5,6, ktoś tam wypadł w zeszłym roku...a trudnym dohamowaniem zakręty 9, 10, gdzie nawet Kimi w Ferrari miał problemy, gdy jechał za kimś.
Szybkie łuki to tylko eSka 11-12, a cała reszta to 4 proste, 2 nawroty i sporo wolniejszych zakrętów. Tor sprzyja wyprzedzaniu. :]
Razor_3000 napisał(a):dex napisał(a):Kimi i Kubica bedą na starych silnikach śmigać a reszta na nowych ,
sorrki za OT ale dlaczego tylko oni na starych ??
Nie tylko oni, ale między innymi.