Strona 31 z 33

PostNapisane: N kwi 06, 2008 9:46
przez Arek
Dajcie spokój to już teraz mało istotne :)
Easyrider napisał(a):Fakty są ważne: 1) KUB P1, MAS P2; 2) KUB - opanowanie, spokój, równa jazda, szybkie tempo; MAS - nerwówka przy starcie poza P1, nierówne tempo wyścigowe, massa Z przymrużeiem oka błędów w jeździe za innym kierowcą. To wszystko daje przewagę Robertowi.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 9:50
przez pijawa
Pussik napisał(a):...Kubica dostał PP w prezencie...

Powoli zaczynają mnie nieco drażnić tego typu wypowiedzi.
Wcześniej było, ze dostał 2P w prezencie, teraz to.
Czy nie moglibyście przyjąć, że nic za darmo nie dostał?
Uzyskał konkretny wynik w konkretnych, takich a nie innych warunkach i tyle. Wypowiedzi, że ktoś komuś coś tam zablokował albo, ze inny jechał po krzakach, bo jakby nie to Kubica byłby ostatni...

Dyskusje na temat paliwa, to też czyste wróżenie z fusów.
Już za parę godzin się okaże na ile były prawdopodobne. Nie rozumiem jednak, czemu nie chcą przyjąć niektórzy wypowiedzi Theissena twierdzącego, że RK jest zatankowany na konkretne warunki i taktykę wyścigową tylko dopatrują się jakiegoś tam specjalnego tankowania.
Jeszcze się niektórzy zdziwią jeśli się okaże, że Massa i Hamilton zostali zatankowani podobnie do Kubicy.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 9:51
przez slipstream
Aleźcie sobie znaleźli problem z tym Massą.

Tutaj macie filmik onboard z relacji na żywo (żaden tam replay) http://www.sport.pl/sport/0,0.html - filmik zaraz po prawej w serwisie - i zwróćcie uwagę na to co Massa robił na prostej przed ostatnim zakrętem z prawą ręką na filmiku z YT a potem w tym samym miejscu na torze na filmie z relacji (zasłania nieco belka mierząca czas).

Obrazek

To jest błąd z Flying Lap Massy czyli okrążeniu które na koniec dało mu P2.

Sam obraz na YT zwolnione bo jest to - jak zresztą pisze na YT Replay - a te w relacjach zawsze są odrobinę zwolnione.

Dlatego też sprawę uważam od teraz za zamkniętą i rozumiem ze nie będziecie mieli za złe za kasowanie następnych postów dotyczących tej sprawy.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 9:52
przez bankoq
Massa miał 315km/h na prostej, więc chyba logiczne, że w kwalu był ustawiony na S1 i S3, w których znajdują się najdłuższe proste tego toru. Massa jest za słaby technicznie, żeby sobie poradzić w drugim sektorze :)

BMW z kolei wiedząc o swojej słabości ustawiło bolid na kręty S2, a że Kubica wie jak pokonywać zakręty to zrobił przewagę aż 0.5s. I tak patrząc na max speed Ferrari to Robert relatywnie stracił bardzo mało do Massy w S1 i S3.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 9:56
przez sneer
Lipek napisał(a):Przecież to było wiadomo od początku. Z co niektórych miałem tu polewkę.
Przychodzą tu kolejni znawcy F1 z onetu. :(


Co nie zmienia faktu że Massa jakiś błąd popełnił (oprócz tłoku na torze), do czego sam się na konferencji przyznał.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 9:57
przez F1-HELP
zawsze można jeszcze zobaczyć jak inna Ferka pokonuje ten zakręt :grin:

http://pl.youtube.com/watch?v=O1pu97iXKCc
od 1:11 :P

a odnośnie startu do GP w Bahrajnie, Kubek wyraźnie zaznaczył, że Massa nie powinien szaleć na pierwszym zakręcie, ale kto go tam wie, na wszelki wypadek lepiej mieć na niego oko

tym razem Robert nie będzie miał nikogo przed sobą :lol:
może pójdzie mu jak temu :P
http://youtube.com/watch?v=8FDtcjJMjQo

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:01
przez K2
slipstream Przed chwilą mówił że temat zakończony.
F1-HELP Start jak z kopyta :D Wie ktoś może który to rocznik?? Szczególnie interesuje mnie kto jechał tą ferką.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:04
przez Pussik
gregoff napisał(a):
SoBcZaK napisał(a):Cytat:
Tak mi sie wydawało, że powtórka w ciut zwolnionym tempie była pokazana.

mało tego- realizator chyba by nie pokazywał błędu Massy z okrążenia zjazdowego bo ono nie było kluczowe w tych kwalifikacjach... także Grzesiu twoje 99% to chyba lekka przesada



Według mnie dzwięk silnika mówi wszystko. Poza tym to jest trzeci sektor pomiarowy a nie drugi. Więc jestem na 100% pewien, że to jest tylko okrążenie zjazdowej.



To przdostatni zakręt toru, po tej eSce.
Jeszcze się z Gregoffem spieracie... x_x

Obrazek
Przedostatnia prosta, tuż przed zakrętem w prawo i wyjsciem na prosta startową.

[mod="slipstream"]A po co cytujesz mój obrazek bez opisu jego. Zdjęcie po lewej to to samo miejsce co po prawej, tyle że po lewej to z Filmiku Replaya z YT a po prawej wycięte z relacji na żywo. W obu przypadkach Massa robi to samo z prawą ręką czyli Replay po lewej to błąd z końcówki kwalifikacji Massy.[/mod]

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:05
przez slipstream
Pussik a czytać tego co napisałem wyżej z przykładami nie łaska :evil:

To nie jest okrążenie zjazdowe.

slipstream napisał(a):Tutaj macie filmik onboard z relacji na żywo (żaden tam replay) http://www.sport.pl/sport/0,0.html - filmik zaraz po prawej w serwisie - i zwróćcie uwagę na to co Massa robił na prostej przed ostatnim zakrętem z prawą ręką na filmiku z YT a potem w tym samym miejscu na torze na filmie z relacji (zasłania nieco belka mierząca czas).

To jest błąd z Flying Lap Massy czyli okrążeniu które na koniec dało mu P2.


Zapraszam 7 postów wyżej
_________________________________

K2 napisał(a):Wie ktoś może który to rocznik??

Suzuka 1999 :arrow: http://www.f1wm.pl/php/rel_gen.php?rok=1999&nr=16&dzial=26

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:14
przez Pussik
K2 napisał(a):cinek Mam już. gregoff Oto czasy sektorów:
Kubica:
S1-29.8
S2-39.9
S3-23.2

----------------
Massa:
S1-29.6
S2-40.3
S3-23.1

Massa jest wyraźnie wolniejszy w S2 ale w reszcie sektorów szybszy od Kubicy.



EDIT: Z Pierwszej dziesiątki Robert był najszybszy w 2 sektorze.


Nie to bym się czepiała, ale live timing z F1.com jest mało dokładny.. 0,1s

Zdarzało się tak, że suma tych sektorów jednego zawodnika była większa od sumy sektorów drugiego zawodnika, ale czas kumulacyjny jednak był niższy.
Bierze siet o oczywiscie z zaokrągleń, które mogą okaać sie błędn.
Jeśli kolesie z F1 odwalają uszerke to 29,001s = 29s i 29,099s = 29s

Naprawde nikt nie ma szczegółowych czasów każdego sektoru?

Wstawione po 6 minutach 22 sekundach:

slipstream napisał(a):Pussik a czytać tego co napisałem wyżej z przykładami nie łaska :evil:

Ale to nie jest 2 sektor.
Jak twierdzili niektórzy.

To błąd w 3 sektorze, gdzie Massa nie stracił dużo. W drugim go pewnie blokowali, a w 3 stracił na tym wyjeździe.

A ten dźwięk silnika... po co slow motion ktoś robił? :|:|

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:15
przez slipstream
Pussik napisał(a):A ten dźwięk silnika... po co slow motion ktoś robił?

Bo to 'oficjalny' REPLAY realizatorów transmisji jakbyś na górze filmiku nie dojrzała (tak centralnie na samym środku) :mur:
A replaye z reguły są SlowMo.

Żałosna zaczyna się robić ta dyskusja...

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:19
przez Pussik
To co, że replay, one mają wbudowana opcje slow motion or what?

Żałosna, z bierzesz w niej udział. Może w ogóle mamy sie nie odzywac na tym forum?
Ten topic i tak długo nie pożyje, bo zaraz będzie "po gp bahrainu"

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:19
przez maczala1
Pussik ma rację. Ten błąd Massy z filmiku jest ma wyjściu z T13, a więc już definitywnie w sektorze 3. W sumie w sektorze 3 Massa i tak był szybszy od Kubicy o 0,1s. Pytanie więc co się działo w sektorze 2, w którym Massa stracił aż 0,4s. Czyżby trafił na czerwone na pasach :)

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:20
przez slipstream
Pussik napisał(a):To co, że replay, one mają wbudowana opcje slow motion or what?

Nie one mają turbo dopalacz nadgwiezdny z opcją WARP-boost.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 10:24
przez F1-HELP
owszem, a te tabelki i cyferki pewnie każdy z realizatorów sam sobie nakłada

po tym co napisał slipstream nie ma pewności czy to nie FL, dziwny dźwięk silnika mógł być spowodowany przejściem między tym co na torze a tym co poza nim i dźwięki się nałożyły (realizator jedno wycisza a drugie podgłaśnia)

:P

czyli wychodzi na to, że tłok w P2 i błąd w P3 :-D why not, Kubek też w Australii zaliczył trawkę w samej końcówce :)