przez Don Pedros Pn kwi 14, 2008 18:32
Niestety po dzisiejszych testach niczego rozsądnego nie można wywnioskować. Zobaczyliśmy co prawda kilka ciekawostek z których otwór w nosie Ferrari jest chyba najciekawszym rozwiązaniem. Niestety nie podejmuję się wytłumaczyć jakie jest zadanie tego otworu, choć pomysłów kilka już na różnych forach można przeczytać.
Głównym jednak problemem w ocenie testów jest fakt , że teamy całkowicie różnie podeszły do pierwszego dnia i testowały bolidy całkowicie odmiennych konfiguracjach. Począwszy od konfiguracji obowiązującej w tym roku ( N. Heidfeld ), przez pośrednią tj. slicki z aero z tego roku 2008 (Massa ) do mającej wejść w roku 2009 tz. slicki z ograniczonym aero. ( P. de la Rosa ) tak więc jak widać pierwsza trójka klasyfikacji konstruktorów postarała się by za cholerę nie można było porównać ich wyników