Tomdzio napisał(a):Maki najszybsze w 1 sektorze, który nie jest zbyt kręty. Obaj czerwoni szybsi w 2-gim, zaczynajacym się wolnymi zakretami (5,6,7, i 8) i przechodzącym w szybki łuk pod tunelem. W 3-cim, dość krętym, najszybsi Kimi i Robert, który za to był wolniejszy w 1 i 2 sektorze. Ciężko tu coś sensownego wywnioskować. W wariancie optymistycznym można założyć, że BMW tradycyjnie nie jeździ w czasie treningu na oparach. W tym momencie czas S3 Kubicy daje powody do zadowolenia. Przewidywany deszcz może zmienić jednak wszystko. Obawiam się, że wtedy będzie loteria. Na razie czekam na drugi trening.
Z tego co pamiętam to McLaren w tym sezonie poszerzył rozstaw kół, względem poprzedniego sezonu i widać, że na bardziej krętej części toru Ferrari nadrabia trochę czasu.
A co do jazdy BMW na oparach, to patrząc na LiveTiming nie odniosłem takiego wrażenia. Robert nie miał takich krótkich przejazdów.
No i jeszcze coś. Nie wiem czy to było, bo ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na przeglądanie forum, więc jeśli było to przepraszam.
Oto wypowiedź Massy z konferencji prasowej przed GP Monako:
Q: (Randy Phillips - The Gazette) Felipe, how wide open is this championship this year in your mind? Do you see four or five drivers really in the thick of it through the whole season?
FM: Well, I think it will be very competitive, for sure. For the moment it looks as if it’s between Ferrari and McLaren and maybe Robert (Kubica) is doing a great job as well. He can be very competitive so I would maybe put these four drivers in the fight, including Heikki maybe, who had some bad luck in the last races but he has a good car and he can be competitive as well. I think it will be between Ferrari, McLaren and maybe Robert.