przez hideto Pn sie 31, 2015 13:19 Re: Bazar
Cześć,
Mam do sprzedania Fiata Punto II 1,2 8v
Wyprodukowany w końcówce 2000 roku pierwsza rejestracja początek 2001, w Polsce od 2013 roku. Auto oryginalnie z włoch, więc póki co rdza się go nie ima.
Po sprowadzeniu wymieniono/zrobiono:
-nowy rozrząd
-nowe sprzęgło
-nowe klocki, tarcze, szczęki i okładziny
-nowy fotel kierowcy
-nowy termostat
-wymiana wszystkich płynów
-wymiana przedniej szyby - spore pęknięcie po oberwaniu kamieniem
-upgrade zegrarów. Oryginalnie auto miało tylko prędkościomierz, zostały zamontowane zegary z wersji z obrotomierzem i analogowym pomiarem temp. To również wzbogaca zegary o np obliczanie zasięgu, spalania, czasu jazdy itp.
-naprawa mechanizmu wycieraczek - rozpięcie się mechanizmu, typowa usterka tego modelu.
-wymiana akumulatora - wiosna 2015
-wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów.
Aktualnie auto ma przejechane około 156 tysięcy. Zegary wskazują 196 - ale były włożone z używki, stare zostaną dorzucone ew. nabywcy. Co ciekawe, ECU silnika podaje, że samochód przejechał około 115 tysięcy i nie było nigdy programowane.
Auto jest w typowym zestawi wyposażenia dla wersij 1,2 8v czyli z dodatków ma tylko fabryczne radio i elektryczne szyby. Wyposażone w oryginalną, nigdy nie używaną dojazdówkę FIata.
Auto w wersji trzydrzwiowej.
Przejechałem tym samochodem około 25 tysięcy km przez dwa lata i nie zawiodło mnie ani razu. Jedynym mankamentem były wycieraczki które rozpięły się w trakcie jazdy po mieście. Poza tym auto w pełni sprawne.
Przegląd zrobiony 28 sierpnia 2015, na przeglądzie zawieszenie wykazało 75% przód i 72% tył.
W momencie sprzedaży, auto będzie miało też nową polisę OC, której z racji zmiany auta nie przeniosę na nowe, więc mogę się jej zrzec.
W przypadku korzystnej dla mnie ceny, do auta dorzucam:
-komplet zimowych opon - kupione nowe w 2013 roku, spokojnie pojeżdżą jeszcze kilka lat
-nowy fabryczny alternator - wersja wzmocniona od wersji z klimatyzacją
-nowy fabryczny tłumik końcowy
-nowe fabryczne naklejki na tylną klapę z napisem FIAT
-Zapas oleju i płynu chłodniczego.
Auto ma oczywiście pewien haczyk. Haczykiem jest wiele rys i obić auta które przybyły jeszcze z Włoch, dlatego cena niższa od typowej dla tego modelu na otomoto itp. Nie naprawiałem tego bo po pierwsze mi to akurat w tym aucie wisiało, było to pierwsze własne auto i ważniejsza była sprawna mechanika i elektryka a nie rysa na drzwiach, a po drugie jak się naprawia auto blacharsko to później zazwyczaj potencjalny klient kręci nosem że rozbitka albo spawany z trzech. Zwłaszcza, że taką usługę zrobiłbym po znajomości, jako że mój ojciec pracuje w ASO fiat/AR/Lancia.
Ew. chętnym podeślę fotki na PW/email. Auto jeszcze nie jest wystawione na otomoto, ponieważ nowe auto najprawdopodobniej odbiorę około 10-15 września. A sprzedaję bo kupiłem AR159 i zasadniczo punciak nie jest mi już potrzebny.
Kwota jaką chciałbym uzyskać to jakieś 3,5k do delikatnej negocjacji. Przy mocniejszych negocjacjach i ew. sprzedaży, tak jak napisałem, nie dorzucę dodatków, które same w sobie warte są około 1000 zł.
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.