Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Moderatorzy: Rubiq, Crow, LiGNA administratorzy

Postprzez Sync Pn wrz 27, 2010 8:04  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Mam pewien problem, czy ktoś zna może odpowiedź na rozwiązanie jego :

Problem film na Youtube:


Ściągnąłem 3 razy z różnych źródeł tor Portimao i w każdym przypadku jest tak samo...
Master udostępnił mi swoją działającą wersję spakował i przesłał mi - efekt znów to samo..
Ja na 100% dobrze wypakowałem pliki..

Co ciekawe, 2 dni temu przypadkowo jakimś cudem 1 raz sie tor wczytał normalnie.. tylko 1 raz na jakieś 40 prób.. :|

Dodam jeszcze że wszystkie inne tory ładują się bezproblemowo..
;) poproszę o rozwiązanie jakieś to może mi się uda dziś pojechać

-- Pn wrz 27, 2010 8:37 --

teraz wyciągnąłem grafike ATI z komputera.. i odpalilem rFactora na zintegrowanej nV 7025.. i tor sie ładuje :| musze vga chyba zmienic na potrzeby 1GP :D

EDIT: WiNNE VGA !. Zagadka wyjaśniona
Ostatnio edytowano Pn wrz 27, 2010 16:13 przez Sync, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Sync
 
Dołączył(a): Pt mar 20, 2009 23:14
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kajek Pn wrz 27, 2010 14:59  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

LUKE napisał(a):No wreszcie potreniłem i to dużo więcej niż w history hmm dziwne. Ktoś tu gdzieś wspomniał, że tor dobry dla bmw, otóż ten tor w ogóle nie pasuje pod bmw mimo wszystko 53 nim wycisnąłem, ale tak nie stabilnie się nim jedzie, że dojechanie w wszystkich 3 wyścigach będzie sukcesem i tu trochę mnie to zaskoczyło bo jeszcze nie widziałem tak dziwnie zachowującego się bmw :/ Pewnie Figo i tak jutro poalienuje nim co mnie nie zdziwi bo to chłop z innego świata, tylko dziwi mnie to, że tak wszyscy pisali tu, iż bmw deklasuje, a nikt prawie nie wziął tego auta. Jestem ciekaw jak bmka zachowuje się na innych torach bo tu mnie trochę zaskoczyła. Porównując do zeszłorocznej fizyki bmw to ta jest na pewno bardziej nadsterowna.


Charakterystyka auta, styl jazdy - dopasowanie stylu jazdy do charakterystyki auta - takie hasła coś panu mówią? Możliwe że Figo by i peugotem 2 lata temu by wymiatał, bo mu pasuje.
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez LUKE Pn wrz 27, 2010 16:11  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Nie panie bo wystarczy, że śmigam trochę tym i wiem gdzie to jest naprawdę szybkie, a gdzie nie i dopasowanie stylu pomaga tylko w jakimś stopniu przy czym mogą wychodzic inne efekty tego, prędzej bym pomyślał teraz o setupie czyli o wyciśnięciu jak najwięcej pod kątem toru. Zresztą radziłbym panu przemyślec nieraz przed napisaniem/powiedzeniem czegoś bo 3 sezony jazdy to nie wyryw cza runda .
Avatar użytkownika
LUKE
 
Dołączył(a): Wt lip 29, 2008 21:43
Lokalizacja: Koło
GG: 214550

Postprzez Kajek Pn wrz 27, 2010 16:24  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Nie panie bo wystarczy, że śmigam trochę tym i wiem gdzie to jest naprawdę szybkie


Ta? mod jest nowy, auta są nowe - gadanie że się wie co i jak, to jak porównanie aut z 2008 i 2009 roku w realnej F1.

setupie czyli o wyciśnięciu jak najwięcej pod kątem toru


Wlaśnie setupem da się ustawić auto pod swój styl jazdy, im łatwiej ci się jedzie, tym szybciej - zneutralizuj nadsterowność, będzie łatwiej i szybciej.

Zresztą radziłbym panu przemyślec nieraz przed napisaniem/powiedzeniem czegoś bo 3 sezony jazdy to nie wyryw cza runda .


A panu polecam taką sentencję "Wiem że nic nie wiem" pana Sokratesa.
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez Rubiq Pn wrz 27, 2010 18:02  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

HAHA ŻARTOWAŁEM
Rubiq
Administrator LiGNA
 
Dołączył(a): So maja 05, 2007 13:20

Postprzez Kajek Pn wrz 27, 2010 18:10  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Figa to nawet nie będzie szansy zobaczyć, więc co się martwisz :P
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez kemek Pn wrz 27, 2010 21:13  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Wywaliło mi rFactora, jak już stałem na FL - dokładnie tak samo, jak kiedyś - kiedy były problemy z tvStyle.
Ostatnio edytowano Wt wrz 28, 2010 13:57 przez kemek, łącznie edytowano 1 raz
シボレー・オプトラ
Avatar użytkownika
kemek
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 22:31

Postprzez misiakow Pn wrz 27, 2010 21:43  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Ehh.. R1 cmok w dupe od jakiegoś chevroleta, R2 blank klepie mnie po dupie, a jak już mnie wyprzedza to zamiast normalnie odjeżdżać to sobie poszerza tor, a R3 to tak jak miało być! Idealny wyścig!
"Gdy Chelsea wygrywa cieszą się jej kibice, zaś gdy przegrywa cieszy się cały świat." Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
misiakow
 
Dołączył(a): Cz sie 02, 2007 10:40
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Jenson Pn wrz 27, 2010 21:48  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Mówiłem, że niektórzy tutaj to są za duże cwaniaczki :P Master człowieku naucz sie wyprzedać :rotfl: a nie gdzieś mnie wypychasz bokiem albo po trawie zapieprzasz jak wiesz, ze sie nie zmieścisz. W r3 mialbym fajną walke ale ten uczeń Vettela wypchnął Unikalnego który zaspinował i rozłożył się na środku toru i nie dałem rady go wyminąć :P Mimo wszystko P7,P6,P14 nie jest źle.
Myślał Webber o niedzieli a w sobote KERS odcieli.
Avatar użytkownika
Jenson
 
Dołączył(a): Wt mar 17, 2009 20:47

Postprzez Kajek Pn wrz 27, 2010 21:50  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

EDIT: Była sugestia Kajka, że nie umiem przegrywać...


Nie do ciebie, pewna osoba na pewno wie.
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez Kojot Pn wrz 27, 2010 21:53  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Kojot
 
Dołączył(a): So paź 28, 2006 22:10
GG: 9208651

Postprzez Marcin388 Pn wrz 27, 2010 21:53  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Tak na gorąco.

Kwalifikacje przeciętne, na wyjazdowym okrążeniu już przywaliłem w słupek w T1. Nieźle się zapowiadało... :>

R1: bardzo zachowawczo, walka z kaczym i cloivbeck`iem
R2: w nawrocie Kajek zbyt późno hamuje i uderza w moje autko, obracam się i robi się potężny karambol. Później odrabianie strat i po kilku ciekawszych pojedynkach dojazd do mety zupełnie żółtym samochodem.
R3: przede wszystkim niezła walka z Rubiq`iem przez parę kółek (prędkość na prostej :-o ). Pod koniec trochę szczęścia bo Olexy i Blank (?) popełnili błąd w podwójnym zakręcie w prawo w S2 i ostatecznie P7. Identycznym sposobem straciłem 2-3 miejsca w R1 czy R2 - opony dostały mocno w kość i przy sporej prędkości ciężko było się tam zmieścić.

Ogólnie jak na debiut nie było źle, ale zawsze mogło być znacznie lepiej. :>
Avatar użytkownika
Marcin388
 
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 9:56
Lokalizacja: Września
GG: 485880

Postprzez kaczy Pn wrz 27, 2010 21:57  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Jako debiutant po pierwszym rundzie wyścigowej jestem pod wrażenie tego co działo się podczas tych wyścigów.Super sprawa te auta.
Kwalifikacje pojechałem z paliwem na wyścig,nie wiedziałem że set można zmieniać,ale dobra.

Pierwszy wyścig jechałem w stadzie chyba z 4 Chevroletami do samego końca,było sporo zabawy.

W drugim jechałem chyba na 6 pozycji i po kilku lap net się rozłączył na kilka sekund.

Do trzeciego startowałem z 18 pozycji,udało się przebić na 12 ,w między czasie sporo walki z Seatami.
Czasy może nie są rewelacyjne ale zabawy co nie miara.
Więcej na temat wyścigów jutro.
Avatar użytkownika
kaczy
 
Dołączył(a): So sty 21, 2006 15:25

Postprzez Rubiq Pn wrz 27, 2010 22:06  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

No to początek sezonu za nami. :) Myślę, że każdy się całkiem fajnie bawił

Q: mały błąd w S2, ale najwyżej bym Kojota przeskoczył - P1 i P2 poza zasięgiem.

R1: udany start i wyszedłem na P3, potem Kojot mnie łyknął i miałem zajefajną walkę z Masterem, który świetnie się zachował i puścił mnie przed siebie po małej stłuczce. Ostatecznie P4.
R2: ponownie wygrywam start i tym razem już od startu do mety na P3, tuż za Unikalnym.
R3: to co się tutaj działo to jakaś masakra, widziałem i brałem udział w 3wide i 4wide. :-D Co chwilę jakieś przetasowania, obcierki, wyprzedzania. Powalczyłem z koalicją Beemek i Chevroletów, nie chcę wymieniać z nicków, bo było nas tyle że na pewno bym kogoś pominął. Dzięki za super ściganie!

-- Pn wrz 27, 2010 23:19 --

Poproszę o wypowiedzi na PW!!
Rubiq
Administrator LiGNA
 
Dołączył(a): So maja 05, 2007 13:20

Postprzez Kojot Pn wrz 27, 2010 22:43  Re: Rundy 1&2&3: Algarve (sezon 2010/2011)

Q No cóż więcej się nie dało ugrać. Zasadniczo i tak byłem zaskoczony czasem bo jechałem sobie na luzie, ponieważ wydawało mi się że nieco za płytko pojechałem T1 i mnie minimalnie wyniosło, odpuściłem tam nieco gazu i byłem przekonany że super pozycją będzie miejsce w pierwszej 10. Udało się niespodziewanie poprawić swoje best sektory 2 i 3 i poskładałem całkiem udane okrążenie. Pozostaje tylko liczyć na liberalność sędziów w tym zakresie.

R1 Start z 3 pozycji i jak zwykle, starty zaczynają mi wychodzić dopiero koło połowy sezonu, więc i tym razem zawaliłem i zostałem łyknięty. Chwilowo dobrze się jechało za Rubiqiem ale on hamował w zupełnie innych miejscach i o mało nie wpadłem na niego kilka razy. Po krótkiej walce udało się przebić na pozycję 3 i tak dojechałem do mety. Miałem nadzieję na dogonienie Unikalnego, ale niestety BMW jest nie do wyprzedzenia, jeśli kierowca nie popełni błędu. Mimo iz na zakrętach miałem go w zasięgu, odjeżdżał mi swobodnie na prostych odcinkach. Jakoś dziwnie mi na myśl wpadło wtedy słowo "znikający punkt"

R2 Ponownie start z 3 pozycji i ponownie strata jednej pozycji. Kilka razy atakowałem Rubiqa ale różne punkty hamowania nie ułatwiały wyprzedzenia. W którymś momencie do walki włączył się Master i przy wyjściu z któregoś zakrętu znalazł się w lepszej pozycji, postanowiłem puścić go bez walki mając nadzieję na dogonienie go później. Niestety na ostrym zakręcie w prawo pod górkę Master zahamował jeszcze mocniej niż Rubiq i musiałem depnąć po hamulcach z całej siły, przez co postawiło mi samochód bokiem. Nie mając innego wyjścia by nie walnąć w Mastera, zjechałem na trawę i zawiesiłem się na kerbie. Zanim udało mi się stamtąd wygramolić, znalazłem się na przedostatniej pozycji i na dodatek zagotowałem opony. Pierwsze 2 lapy jechałem jak po lodzie, później oponki nieco ostygły i zacząłem odrabiać straty. Udało się w końcu dojechać na 9 pozycji.

R3 Start znów z 3 pozycji (jakieś fatum :P ) Tym razem już nie straciłem tak wiele i w niedługim czasie udało się awansować na pozycję 1. Cały wyścig właściwie przejechałem samotnie. Pod koniec zobaczyłem że MałyBoy zaczyna tracić dystans dość szybko i już wiedziałem czemu. Najprawdopodobniej za nim znalazło się jakieś BMW i musiał się bronić. Pomyślałem że jeśli nie zdobędę bezpiecznej przewagi nie mam szans obronić się przed atakiem BMW Figo. Jednak kiedy Figo uporał się z Hondą miał do mnie straty coś koło 6 sekund. Podniósł mi nieco ciśnienie bo do mety było jeszcze sporo a przewaga topniała w oczach, jednak na szczęście nie udało mu się mnie dogonić.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Kojot
 
Dołączył(a): So paź 28, 2006 22:10
GG: 9208651

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość