Jeśli jazdę na niższym biegu, do tego o ponad 30 kmph wolniej od tempa na zużytych oponach wyścigowych nie nazywasz znaczną stratą, to nie wiem, co jest tym dla Ciebie.
W tym zakręcie nie idzie poszerzyć i zyskać czasu, bo jest śliska trawa i zaraz obok piach. Zysk mógł być tylko ze ścięcia po wewnętrznej.
Master - odpuszczenie gazu było z samej racji wyjazdu. Tam normalnie gaz wciska się po minięciu apexu, a ja miałem go puszczonego dopóki nie naprostowałem auta na trawie. Jeśli mówisz, że miałem w pełni wciśnięty gaz, to pozdrawiam serdecznie. Zauważ tylko, że prędkość spada wyraźnie.
Kara jest dla mnie śmieszna. Wiem, że wyjechałem poza tor, ale myślałem, że regulamin jest zdroworozsądkowy (ten punkt miał eliminować cwaniaków, a nie możliwość straty czasu przez błąd) i nie ma karać w przypadku błędu i wyraźnej straty. Jakbym na Monaco na T1 pojechał prosto, nawrócił i pojechał dalej, to też zasługiwałbym wg Was na karę zakazu udziału w kwalifikacjach? Przecież wyjechałem poza tor.
Przecież podczas podczas wpadania w trawę gaz mam wciśnięty w maksimum 1/4. Zbijam bieg do dwójki, żeby zredukować podsterowność, i dlatego słyszysz wysokie obroty.
Zapomniałem napisać: Jenson - niezły filmik. W trakcie sezonu pewnie jeszcze zrobisz spory progres. [;