LUKE daj sobie spokój, bo nie masz pojęcia o tym co jest przygotowywane do F1. F1 była martwa i cała w grobie, trzeba było ją reaktywować i doprowadzić do tego, aby była na poziomie LiGNY sprzed trzech lat. O to się staraliśmy, więc na prawdę wybaczcie i zrozumcie o co tutaj chodzi.
I co z tego jak mam LiGNA WTCC Administrator pod nickiem, jak mogę się angażować w F1 i w praktyce to robię. Wszystko po to, aby F1 wróciła do dawnej świetności i była bardziej atrakcyjniejsza dla uczestników. Możemy lekko odpuścić WTCC na jeden wyścig - jesteście na pewno taką ekipą, która potrafi to przeboleć. Dużo nie tracimy, pamiętajcie, a obydwie serie mogą być najmocniejszymi za PRS. LMT 2010 nie jest super dopracowanym modem, trzeba było poprawić refleksy na samochodach, zaktualizować kaski, powklejać kaski chciane przez uczestników (co też nie jest łatwe, bo LMT ma w ogóle inny szablon kasków od MMG i kasków 2010 od Daimona). Robota z kamerami też nie jest prosta, bo po pierwsze trzeba zrozumieć jaka wartość wpływa na to, a po drugie dopasować to w taki sposób, aby jak najbardziej przypominało real. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Po Snerrton wracamy na tor i jedziemy z wózkiem WTCC jeszcze szybciej
Balasty
Olexy 30-15+10=25kg
Unikalny.Nick 20+30+10=60+25=85kg -5=80kg
Marcin388 15+15+30=60kg+10kg=70kg
Figo 10+10-15=5+35=40kg
Rubiq 5+20+20=45+15=60kg
Ice 5-15=-10+5=-5kg
Jenson 0+0+0=0+10kg=10kg
Master -5-15-15=-35kg+10kg=-25 +5=-20kg
Parowa -10+5+5=0+10=10kg
cloivbeck -10-15-10kg=-35+10=-25 +5=-20kg
Kojot -15+5-15=-25+20=-5kg
Smylas -15-15-15=-45 +25=-20kg
rafalski -15-5+15=-5+10=-5kg
kaczy -15-10-5=-30+10=-20kg
MalyBoy -15+15=0kg
LUKE -10+10=0kg
El Mariachi -15kg
Kojot napisał(a):No cóż nadal balasty nie podane, to ja zakładam że jutro wyścigu nie ma, no bo przecież kiedy mamy się przygotować?
Nawet jeśli jest to ja w formie protestu zjadę sobie spacerkiem do boksu
Jak policzyć balast - balast guide dla Kojota:
1. Balast naliczany jest za trzy ostatnie wyścigi (w tym przypadku za Belgię). Pod uwagę bierzemy jakie pozycje zająłeś w R1, R2, R3.
2. Powiedzmy że w R1 byłeś piąty, w R2 dziesiąty, a R1 wygrałeś (byłeś pierwszy.)
3. Patrzymy na magiczną tabelkę z karami wagowymi:
Punkt 7.34. W R1 byłeś piąty i w nagrodę otrzymujesz +5kg. W R2 dziesiąty więc -10kg. R3 wygrałeś, a więc dostajesz +30kg. +5kg-10kg+30kg=25kg.
5. 25kg to nie wszystko. Patrzymy jeszcze na klasyfikację. Za każde 25 pkt. otrzymujesz 5pkt bonusowych.
6. Masz 112 pkt. w klasyfikacji, a więc 112:25=4 reszta 12. Masz więc 4 pełne 25-piątki. 4x5pkt=20kg
7. Sumujemy balast za wyścig i za klasyfikację: 20kg+25kg=45kg.
8. Na następny wyścig bierzesz 45kg.
8a. Jeżeli uzbierałbyś łącznie 90kg, to odejmujemy 10 bo: "
Maksymalny balast za pozycje może wynosić +60kg".
8b. Jeżeli miałbyś -40kg, to dodajemy 20kg bo: "
Maksymalny balast za pozycje może wynosić +60kg, natomiast minimalny -20kg45kg nie bierzesz, bo przyjąłem dowolne pozycję za wyścigi. Na następny race masz tyle ile w 1 poście.