Strona 7 z 8

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: So lis 28, 2009 21:47
przez Schumacher
To nie decyzja producentów..ale tych twardogłowych idiotów mówiących ciągle o dużej emisji spalin.
Podzielam wasze zdanie Panowie...też nie chcę aby F1 jeździła na trzcinę cukrową...zawsze jest jakaś bariera tego że to już nie benzyna, ale cóż F1 musi się zmieniać zawsze się zmienia taka jest już jej esencja.

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: So lis 28, 2009 23:31
przez slipstream
Diesla w Le Mans tez nikt sobie nie wyobrażał, tez wieszczono upadek wyścigu... Takie pie*nie dla zasady ilekroć pojawi się taki news/możliwość/przepisy. Trzymam was wszystkich za słowo, ze z pierwszym wyścigiem gdy pojawi się diesel w F1 zaniechacie procederu oglądania wyścigów, bo przecież sama rywalizacja i wyścig jest na szarym końcu tego co określone jest kilkoma nic nie znaczącymi cyferkami.

Wielu tu bowiem mylnie rozumie najwyższą technologię jaką ma stanowić F1. To nie jest tylko dodawanie kolejnych cyferek, a szczyt technologiczny tego, co w obecnej chwili na świecie panuje w motoryzacji. F1 nie jest szczytem technologii rozwijającym sie po linii prostej wzwyż, a szczytem technologii w odniesieniu do czasów w jakich się znajduje. I jeśli czasy wymagają tego, a nie innego rozwiązania to F1 ma być odpowiedzią i reagować na to co się dzieje w świecie a nie być tworem do końca oderwanym od rzeczywistości.

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: N lis 29, 2009 10:49
przez krzych
slipstream napisał(a):Trzymam was wszystkich za słowo, ze z pierwszym wyścigiem gdy pojawi się diesel w F1 zaniechacie procederu oglądania wyścigów,


Ja tego nie powiedziałem, ale niewątpliwie Formuła 1 po wprowadzeniu silników diesel'a straci to coś...

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: N lis 29, 2009 19:46
przez slipstream
Spoko, ja akurat TEGO CZEGOŚ zupełnie nie w silnikach odnajduje, bo te są jedynie dodatkiem do TEGO, wiec nie wmawiajcie mi takich bzdur. Każdy patrzy na F1 ze względu na własne kryteria więc już z tymi objawieniami i wyimaginowanymi prawdami skończcie...

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pn gru 07, 2009 15:50
przez SoBcZaK
Diesel czy benzynka jeden pieron... nie my tym jeździmy, my to tylko słuchamy i dla mnie najbardziej istotny jest właśnie ten dźwięk i jezeli spalanie oleju będzie lepiej brzmiało od obecnych benzyniaków to ja tam nie będę narzekał.... ale nie wiem czy będzie fajnie brzmiało więc sie nie wypowiadam

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pn gru 07, 2009 16:15
przez krzych
ale nie wiem czy będzie fajnie brzmiało więc sie nie wypowiadam


W tej kwestii jakieś pojęcie przecież mamy - Audi R8, R10 z LeMans oraz Seat Leon z WTCC. Wiem, wiem to zupełnie inne dziedziny sportów motorowych niż Formuła 1 ale diesel to diesel :-P

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pn gru 07, 2009 17:42
przez SirKamil
SoBcZaK napisał(a):Diesel czy benzynka jeden pieron... nie my tym jeździmy, my to tylko słuchamy i dla mnie najbardziej istotny jest właśnie ten dźwięk i jezeli spalanie oleju będzie lepiej brzmiało od obecnych benzyniaków to ja tam nie będę narzekał.... ale nie wiem czy będzie fajnie brzmiało więc sie nie wypowiadam

Dla mnie również dźwięk jest dość ważny i co już niejednokrotnie pisałem, stanowi niezaprzeczalną wizytówkę F1.
Niestety nic z tego
http://www.youtube.com/watch?v=ChGGWY_CwO0
Nawet wyczynowy szlamojad brzmi w porywach jak stareńki odkurzacz którym pamiętam z czasów dzieciństwa nabyty cudem w latach głębokiej komuny...

Olej napędowy to olej napędowy. Do agregatów i ciągników w sam raz.

krzych napisał(a):
ale nie wiem czy będzie fajnie brzmiało więc sie nie wypowiadam


W tej kwestii jakieś pojęcie przecież mamy - Audi R8, R10 z LeMans

R10 i R15. R8 to porządna wyścigówka pędzona benzyną. Poza nimi i Seatami jest jeszcze Peugeot 908.

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Wt sty 12, 2010 18:54
przez omen10
O boże nie ma nic piękniejszego niż V10.
http://www.youtube.com/watch?v=gT36kC2p ... re=related :D
Zakochałem się od pierwszego wejrzenia :DDDD Dźwięk V8 w porównaniu z dźwiękiem V10 to kosiarka :rotfl: Piękny też jest "stary" V10 z 97 :]

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Wt sty 12, 2010 20:26
przez rafaello85
A usłyszeć V10 na żywo - bezcenne :-P

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Wt sty 12, 2010 20:45
przez SirKamil
Obrazek

7700 KM? To (to czyli moc) plus wyzwania z którymi walczył Cossie- spalanie, chłodzenie, awaryjność razem stanowią jedno z bardziej interesujących zagadnień nowego sezonu.

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Śr sty 13, 2010 15:47
przez Mati93
omen10 napisał(a):O boże nie ma nic piękniejszego niż V10.
http://www.youtube.com/watch?v=gT36kC2p ... re=related :D
Zakochałem się od pierwszego wejrzenia :DDDD Dźwięk V8 w porównaniu z dźwiękiem V10 to kosiarka :rotfl: Piękny też jest "stary" V10 z 97 :]


http://www.youtube.com/watch?v=BYbrMFr1 ... re=related
V12 :D

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pt sty 15, 2010 19:27
przez omen10
O tym to już w ogóle nie wspominam :D Magia, przy tym się odpływa tak samo jak i również przy BRM V16.
http://www.youtube.com/watch?v=RBKUQPjQ16I

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pt sty 15, 2010 21:08
przez Marker
SirKamil napisał(a):7700 KM? To (to czyli moc) plus wyzwania z którymi walczył Cossie- spalanie, chłodzenie, awaryjność razem stanowią jedno z bardziej interesujących zagadnień nowego sezonu.

O JA! 7700, spalanie jest nie ważne, wszystkie PP dla bolidów z Cosworthem. :)

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pt sty 15, 2010 21:11
przez SirKamil
Mocno wątpliwe.. ale dla Williamsa... :diabełek:

Re: Silniki - sezon 2010

PostNapisane: Pt sty 15, 2010 21:22
przez Campeon
Marker napisał(a):O JA! 7700, spalanie jest nie ważne, wszystkie PP dla bolidów z Cosworthem.


Jeśli pomnożysz 10x770, to wychodzi dokładnie 7700. Na zdjęciu mamy dziesięć silników i SirKamil podał ogólną "moc zdjęcia". ;)