Strona 95 z 95

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 13:45
przez Sikorex
Jak dać zdjęcie na forum ?
Bo jak dam IMG to się zrobi tylko napis obrazek. Dałbym linka z wszystkimi bolidami, ale to z innego forum, (nie F1) a to chyba jest niedozwolone w regulaminie.

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 14:41
przez Pieczar
Daj po prostu samego linka, każdy sobie otworzy.

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 15:38
przez Cappo
sisiorex napisał(a):Jak dać zdjęcie na forum ?
Bo jak dam IMG to się zrobi tylko napis obrazek. Dałbym linka z wszystkimi bolidami, ale to z innego forum, (nie F1) a to chyba jest niedozwolone w regulaminie.


Zapewne chciałeś wkleić to (widziałem że wcześniej próbowałeś)

Obrazek

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 18:14
przez prawy
Z profilu najbardziej mi się podoba Mclaren, Ferrari i ... Force India :-)

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 19:06
przez bukuć
Nie jestem aż takim ekspertem w Formule 1 , ale myślę , że mimo zapewnień Senny to doświadczone duo z po jednym wygranym GP na koncie (wiadomo o kogo chodzi) będzie górowało wśród nowicjuszy. Nie zdziwiłbym się jakby LR wyprzedził STR czy FI . Aczkolwiek dobry debiut w słabym zespole odnotował ŚP wuj Bruno. Zobaczymy co bęzie , ale myślę , że Ayrton będzie z góry kibicował Bruno , co przyniesie choć 1 punkcik. W GPM jednak na niego nie stawiam.

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 22:28
przez gk01
biCampeon napisał(a):Tylko teraz pozostaje taka kwestia: Czy Senna mówiąc o tej przewadze 1 sekundy, ma na myśli bolid z metalowymi elementami zawieszenia, czy już z włókien węglowych. Bo jeśli myśli o metalowym, to wówczas ich bolid na zawieszeniu z włókien powinien być szybszy o 1.6s (10kg = ok. 0.3s). Wątpię by mieli aż taką przewagę, zatem sądzę, że w rzeczywistości będą mieli na początku niecałe 0.5s przewagi - jeśli brać obliczenia Dallary za pewnik.


Nie zapominajcie, że bolidy netto ważą tyle samo. Gdyby mieli elementy z lżejszych kompozytów to co najwyżej mogli by zamienić zaoszczędzone kilogramy na lepszy balans - i tu jest pole do poprawy.

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 22:30
przez slipstream
Nie zapominajcie, że bolidy netto ważą tyle samo

czy tez Brutto :-P Bo skoro netto to bez podatków, to rozumiem że bolidy bez paliwa, balastu i żadnego innego obciążenia, a brutto zalane paliwem płynami i z kierowcą w środku. Wedle tego bolidy netto nigdy nie ważą identycznie i to raczej w przypadku brutto możemy mówić o podobnych wartościach...

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 22:39
przez gk01
No tak tak, jasne. Netto brutto, zwal jak zwal. Ale to przeliczanie tych 20 kg na sekundy - bezcenne :oops:

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 22:44
przez slipstream
No tak tak, jasne. Netto brutto, zwal jak zwal.

Pójdziecie do pracy na poważnie kiedyś, to przestanie wam to być takie obojętne... lepiej za wczasu wiedzieć o jakich pieniądzach się mówi.

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 23:06
przez gornik
Ale z drugiej strony, są 4 zawieszenia, czyli po 5KG Na jedno, czyli rozprowadzone po równo, więc jak ustawiają to na niektórych torach mogą być równi a na niektórych nie bo to też zależy jak trzeba bolid ustawić z tym balastem.
O ile dobrze ja to rozumiem :lol:

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 23:14
przez buczu
Nieważne po ile na ćwiartkę, ważne, że 20 kg mniej do rozłożenia. A w praktyce to chyba w większości chodzi o balast przód-tył.

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: So mar 06, 2010 23:17
przez gk01
No więc sprawa nie jest taka prosta jak się okazuje bo w wariancie pesymistycznym zawieszenie może być tylne i przednie, a więc są tylko 2 co daje po 10 kg na oś - co znacznie wpływa na wyniki obliczeń. Generalnie 2 i 4 zawieszenia są do dupy, jedne i drugie niestabilne. Optymalny wariant to 3 (słownie trzy) zawieszenia bo jak wiadomo trzy punkty podparcia .... ble ble ble. Poza tym wiemy jak pięknie 20 się dzieli przez 3 :twisted:

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: Pn mar 08, 2010 16:15
przez BlindWolf
Balans to nie tylko przód tył - przyspieszanie i hamowanie. Czyżby przeciążeń na zakrętach nie było ?
Te 20 kg im wyżej od nawierzchni tym bardziej buja .

Re: Prezentacje bolidów F1 na sezon 2010

PostNapisane: Pn mar 08, 2010 21:31
przez Sato1991
Nihil novi. Temat do zamkniecia.