bankoq napisał(a):I na pewno nie tego oczekiwało Renault, bo trochę ważnych zmian
Nie przeinaczaj
to drobne zmiany, takie są i tak też będą określane. Co do utrzymywania straty to jednak znów musimy wrócić do pytania które zadawałem wcześniej- czy R30 lepiej ustawione pod dzisiejsze temperatury nie dałoby rady aby pojechać jednak szybciej. Wg. mnie dałoby. Niechby było to 0,2.- 0,2 s redukujące stratę do Red Bulla. A co byłoby gdyby pozostało ciepło? Nie lubię gdybać, ale znów uważam, że R30 zaprezentowałoby się znacznie lepiej przynajmniej na tle chłodo-lubnego Red Bulla.
Jeszcze jedna sprawa ode nie i lecę. W "zimę" dyskutowaliśmy na temat tego, które bolidy są szybsze- tegoroczne czy ubiegłoroczne.
styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gifviewtopic.php?f=62&t=7427&hilit=w%C4%99%C5%BCsze+opony&start=735Jedni obstawali za tym, że większa masa, węższe opony i długość je spowolnią, drudzy, że zwiększona wydajność aerodynamiczna będzie w stanie odrobić straty z nawiązką. Nadeszła Australia i wreszcie mamy platformę porównawczą. Mimo niższych niż w tamtym roku temperatur w kwalifikacjach najlepszy czas tegorocznego weekendy okazał się lepszy od ubiegłorocznego o niespełna 0,9 sekundy.
Jeśli chodzi natomiast o podział na zespoły i uzyskiwane przez nie najlepsze czasy na przestrzeni weekendu, dla ciekawostki wygląda to mniej więcej tak;
Brawn/Mercedes +0,003
Red Bull – 1,202
McL – 1,195
Ferrari – 1,208
Sauber + 0,595
Williams – 0,038
Renault – 0,483
Force India – 1,631
Toro Rosso – 0,865
Poza tym że stawka generalnie przyśpieszyła, ostrożnie z wnioskami.
pzpr