Strona 5 z 11

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:51
przez Kubix
No i start z onboardu Lewisa. Jakoś nie jest dobra ,ale da się zobaczyć ile nadrobił na prostej . :wink:


Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:55
przez topgear
http://www.youtube.com/watch?v=8sxg39qPaA8
Zapraszam do obejrzenia- może kilku osobom wyjaśni wątpliwości dotyczące manewru hamiltona

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:55
przez RENO
widzieliście to :o , coś nowego chyba:

Obrazek
Obrazek

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:56
przez eracny
No wlasnie, co to jest?

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:57
przez patgaw
dyfuzor i tyl bolidu w proszku gasniczym

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:58
przez Lipek
Czyj?>

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 13:59
przez lukizc
eracny napisał(a):Ledwo co wrzucilem, to juz usuneli :/


Wersja gif, jej nie usuną :D

http://i43.tinypic.com/1zp2tld.gif

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:00
przez RENO
Pietrova sądzą po stanie ogumienia, ale chodzi mi o te kanały wylotowe nad dyfuzorem i te jeszcze wyżej. Tego chyba wcześniej nie było, a wygląda kosmicznie.

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:01
przez marcan
Obrona zygzaczkiem, ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:03
przez Blake
Po co by mieli gasić bolid Renault??

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:06
przez patgaw
Lipek napisał(a):Czyj?>


Petrova, na drugim zdjeciu widac kawalek palaka bezpieczenstwa.

Blake napisał(a):Po co by mieli gasić bolid Renault??


hamulce mogly zaplonac od braku okr zjazdowego, mogl wycieknac olej z uszkodzonej skrzyni itd...
a mogla tez obluga zapobiegawczo popryskac..

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:07
przez SirKamil
Brawo dla Vettela. Zyskał dwie pozycję na starcie a potem pojechał tak jak powinien pojechać jeden z najszybszych kierowców w stawce w najszybszym samochodzie no i wygrał. Co dziwne nawet RB6 to przetrwał co nie było takie oczywiste. O wyścigu zawodników w sumie nie ma co pisać tak jak i w przypadku reszty czołowej piątki. Wszyscy przejechali solidny wyścig generalnie bez błędów- Mark nie ustępował Sebie szybkością (duży +) a Adrian dobrze wstrzymywał Hamiltona, ale należy się im i Rosbergowi też pstryczek w ucho , za utratę pozycji na starcie tak jak Robertowi bonusowa pochwała za zyskanie owych na starcie i pierwszej sekwencji zakrętów... co jak się później okazało właściwie ustawiło jego wyścig na dobre 4 miejsce ze zdobyczą niebagatelnych 12 punktów.

Hamilton po raz kolejny wykorzystał bezwzględną i brutalną szybkość swojego McLarena dzięki temu syfiastemu kanałowi F, co zaowocowało kilkoma wyprzedzeniami. Zygzakowanie przed Pietrowem było co najmnej dyskusyjne... Hamilotn zrobił to, co "trzeba" było zrobić aby uniemożliwić rywalowi powtórzenie manewru z poprzedniego okrążenia...

Massa zdrowo pociskał, Alonso też i Button pojechał "po swoje" swoim stylem. Na komentowanie reszty brak mi zapału i pogoda zbyt ładna.

RENO napisał(a):widzieliście to :o , coś nowego chyba:

http://i41.tinypic.com/rhjvv5.jpg
http://i41.tinypic.com/f0qa01.jpg


To cześciowo zdemontowany dyfuzor Renault- bez nazwijmy to "pokrywy". Renault nie jest z pewnością zbyt szczęśliwe z faktu zrobienia i wypłynięcia tych zdjęć od obsługi toru :podbite:

Swoją drogą pokazuje to jak poronione są już konstrukcje tych dyfuzorów co widzi każdy myślący człowiek wiedzący jak miały one wyglądać w zamyśle OWG.

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:21
przez Kubicomaniak
SirKamil napisał(a):Swoją drogą pokazuje to jak poronione są już konstrukcje tych dyfuzorów.


Ooo ! widać znasz się na tym :-)
Możesz napisać co to znaczy "poronione" w tym kontekście ?
Niczego "poronionego" tutaj się się nie dopatruję.

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:22
przez Blake
Za rok się to zmieni...

Re: GP Malezji 2010

PostNapisane: N kwi 04, 2010 14:39
przez Dżejson
Niczego "poronionego" tutaj się się nie dopatruję.

Porównaj sobie dyfuzor Renault z testów przed sezonem 2009 (albo chociaż jak już mieli pierwsze wersje DDD) z tym na obrazkach powyżej i następnie powiedz, czy obecne konstrukcje nie są "poronione". W tym dyfuzorze jest więcej różnej maści skrzydełek niż w całym F1.08 :-)