toxickm napisał(a):Blake napisał(a):Zgadzam się z kolegą. Jak dla mnie to co napisał toxickm jest głupotą....
Jak zwykle "eksperci" tylko krytykują. Napisałem przecież, że mogą się poprawić, mogą zrobić to rozwiązanie inaczej czy mieć lepsze poprawki na pozostałą część sezonu itd. Tylko taka różnica, że GP Chin to chyba już stracone dla Renault, bo cały pakiet ulepszeń miał działać, a nie tylko skrzydło. Już nie wspomnę o czasie straconym i pieniądzach, których Renault nie ma najwięcej w tym roku.
Misiu, my widzimy co napisałeś- katastroficznego posta z samym wstępem "łolaboga Renault jako pierwsze i jedyne zrobiło coś co nie zadziałało jak trzeba, poszli śladem Brawna łoboga", co jest oczywistym farmazonem.
Stracone "pieniądze i czas" to element działalności zespołu F1. Do samych tylko testów w tunelu buduje się kilka-kilkanaście kompletnych wersji tego samego elementu w 60% skali różniących się tylko odrobinę geometrycznie a wybiera się tylko jedno, które i tak do niczego się nie nadaje, bo to tylko 60% model oryginału... Włókno węglowe do najtańszych materiałów nie należy, ale kilkaset euro za metr kwadraty i trochę gazu dla autoklawu naprawdę nie pogrąży zespołu w kłopotach
Jeden "dobry" wypadek trzepie po kieszeni dużo mocniej. Budżet na poziomie 1/4 mld $ pozwala na działalność operacyjną tej skali.
Z oceną stracenia lub też nie wyścigu wypadałoby się wstrzymać do jego zakończenia... postaraj się choć trochę poudawać, że interesujesz się wyścigami i coś o nich wiesz
EDIT. Niestety widzę, że zamiast umiejętności zrozumienia nieznanych sobie wcześniej faktów, stać Cię tylko na nieskładny bełkot, głównie o nieznajomym mi ekspercie w cudzysłowie. Obiecuje więcej nie niepokoić.