Przed GP Chin 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Angulo Pt kwi 16, 2010 12:48  Re: Przed GP Chin

bankoq napisał(a):Zapomniałeś o Ferrari. Chyba nikt nie wierzy, że ich piątkowa forma jest odzwierciedleniem prawdziwych możliwości.

Ja w to jak najbardziej wierzę, i nie mam nic przeciw.
McLaren, podobne jak w Malezji wygląda na bardzo mocnego. Miło by było znowu zobaczyć dwójkę Maków na podium. :D O to jednak będzie mega mega ciężko, bo mimo gorszych czasów na treningach RBR zapewne znowu będzie najszybsze. Cel - pokonać Ferkę i Merca. :-D
Obrazek
Avatar użytkownika
Angulo
 
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2008 17:21
Lokalizacja: Gołkowice
GG: 5966780

Postprzez SPIDER Pt kwi 16, 2010 12:52  Re: Przed GP Chin

Wypadek Buemiego i to, co się tam stało, powinno zostać poddane jakiejś inspekcji. Nie może dochodzić do takich sytuacji, a wbrew pozorom, było bardzo niebezpiecznie, bo obydwa koła wyleciały za barierkę.

Bo testowali innowacyjne rozwiązania... śmiech na sali.
NIE UFAJ SYSTEMOWI. Podważaj autorytety w telewizji, szkole, pracy, kościele, radiu i prasie. Buduj sam swoją opinię o świecie.
Avatar użytkownika
SPIDER
moderator
 
Dołączył(a): Pn kwi 25, 2005 13:33

Postprzez Pezo Pt kwi 16, 2010 12:56  Re: Przed GP Chin

Na video widac jak oba koła poleciały do przodu ze sporą prędkością, odbiły się od ściany i przeleciały nad nią. Koła podbiło na dośc duża wysokośc,jakby tam ktoś stał to by było bardzo nie przyjemnie.
Ostatnio edytowano Pt kwi 16, 2010 12:57 przez Pezo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pezo
 
Dołączył(a): N sie 24, 2008 18:19

Postprzez deeze Pt kwi 16, 2010 12:57  Re: Przed GP Chin

Kawior napisał(a):@UP
Jak z tej wypowiedzi bez problemu odczytałem co jego autor miał na myśli, wystarczyło że miałem trochę pojęcia o tym o czym pisał.

I tu cały problem. Czy czytając kogoś wywody powinieneś się domyślać, bo o czymś masz pojęcie, czy może on powinien Cię w pełni informować i jasno wyrażać jakieś informacje? Pytanie retoryczne.
Courtesy is not expensive and can pay big dividends
...i okazało się, że J. Obrocki to burak.
Avatar użytkownika
deeze
 
Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 2:41
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Postprzez SirKamil Pt kwi 16, 2010 13:16  Re: Przed GP Chin

toxickm napisał(a):Szkoda, że to właśnie Renault jako pierwsze "poszło" w ślady Brawna z zeszłego roku. A tak większość liczyła na to, że Mercedes znowu to powtórzy. To nie będzie łatwy rok dla Kubicy i chyba tak miało być. Oczywiście wszystko można poprawić, zacząć od nowa, ale czas to pieniądz i im mniej sukcesów w tej materii tym mniejsze szanse na podia dla Roberta.


O rany, co za dyrdymały. Nie ma coś takiego jak "ślady Brawna". Zespoły starają się wprowadzać różne innowacyjne elementy- w Renault to zdaje się coś na kształt "podwójnej podłogi" i zawsze, zwłaszcza bez testów i przy ograniczeniach narzuconych na tunel jest to trudne i nie bez zgrzytów. Klasyką z gatunku są i będą jeszcze długo w tym sezonie męki ekip ze słynnym kanałem "F". Dotyczy to absolutnie wszystkich. Dlatego między innymi tak ważne jest prowadzanie usprawnień i ich weryfikacja na bieżąco w każdy weekend. To, że podłoga nie zadziałała teraz, nie oznacza, że nie zadziała wkrótce odrobinę zmieniona lub choćby w innych realiach klimatycznych.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Blake Pt kwi 16, 2010 13:23  Re: Przed GP Chin

Zgadzam się z kolegą. Jak dla mnie to co napisał toxickm jest głupotą....
Avatar użytkownika
Blake
 
Dołączył(a): Cz mar 25, 2010 19:03

Postprzez toxickm Pt kwi 16, 2010 13:49  Re: Przed GP Chin

Blake napisał(a):Zgadzam się z kolegą. Jak dla mnie to co napisał toxickm jest głupotą....


Jak zwykle "eksperci" tylko krytykują. Napisałem przecież, że mogą się poprawić, mogą zrobić to rozwiązanie inaczej czy mieć lepsze poprawki na pozostałą część sezonu itd. Tylko taka różnica, że GP Chin to chyba już stracone dla Renault, bo cały pakiet ulepszeń miał działać, a nie tylko skrzydło. Już nie wspomnę o czasie straconym i pieniądzach, których Renault nie ma najwięcej w tym roku.
Avatar użytkownika
toxickm
 
Dołączył(a): Cz kwi 26, 2007 8:20

Postprzez Master Pt kwi 16, 2010 13:53  Re: Przed GP Chin

których Renault nie ma najwięcej w tym roku.


Coś Ty. Ponad 200 mln to mało? Proszę Cię, nie żartuj. Kubica mówił, że zaplecze finansowe mają duże. Suma sięga pow. 200 mln....... Może najpierw potwierdź swe informacje, a nie pochopnie piszesz cokolwiek.
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:10

Postprzez toxickm Pt kwi 16, 2010 14:04  Re: Przed GP Chin

Master napisał(a):
których Renault nie ma najwięcej w tym roku.


Coś Ty. Ponad 200 mln to mało? Proszę Cię, nie żartuj. Kubica mówił, że zaplecze finansowe mają duże. Suma sięga pow. 200 mln....... Może najpierw potwierdź swe informacje, a nie pochopnie piszesz cokolwiek.


Następny "ekspert". Ponad 200 mln to oczywiście dużo, ale nie najwięcej w stawce. Z dwa czy trzy zespoły mają więcej kasy. Biorąc pod uwagę "nietrafione" inwestycje Renault tej kasy mają coraz mniej na faktyczną poprawę osiągów. Ja tu rozmawiam o podiach dla Renault albo o ewentualnych zwycięstwach Kubicy. Jeżeli wy ogólnie podchodzicie do Renault jako zespołu środka stawki, to wiadomo że sobie poradzą. Tyle.
Avatar użytkownika
toxickm
 
Dołączył(a): Cz kwi 26, 2007 8:20

Postprzez Marker Pt kwi 16, 2010 14:11  Re: Przed GP Chin

To nie jest dużo? Mercedes chyba na podobnym jest poziomie, Ferrari i McLaren mają coś ok. 300 mln. Czy to dalej jest mało? Mało kasy to było przed początkiem sezonu, lecz teraz, gdy doszło kilku sponsorów sytuacja się poprawiła, i nie ma już narzekać na braki finansowe. A te pieniądze trzeba rozkładać na cały sezon, a nie tylko na pierwszą część wyścigów.
Avatar użytkownika
Marker
 
Dołączył(a): Wt sie 04, 2009 13:42
Lokalizacja: Choroszcz
GG: 4354013

Postprzez bankoq Pt kwi 16, 2010 14:16  Re: Przed GP Chin

A skąd macie te liczby?
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez Marker Pt kwi 16, 2010 14:18  Re: Przed GP Chin

Ktoś chyba na forum się chwalił, że Ferrari oscyluje w granicy 300 mln. Renault wypowiadało się na temat kosztów, i tam padło te 200 mln.

Edit.
viewtopic.php?f=1&t=6913&p=391659&hilit=300+mln#p391659
Ostatnio edytowano Pt kwi 16, 2010 14:22 przez Marker, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Marker
 
Dołączył(a): Wt sie 04, 2009 13:42
Lokalizacja: Choroszcz
GG: 4354013

Postprzez bankoq Pt kwi 16, 2010 14:20  Re: Przed GP Chin

Dwieście baniek wydaje się wiarygodne, bo i Gutowski o takiej liczbie pisał w PS. Ale reszta?
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez pawel92setter Pt kwi 16, 2010 14:21  Re: Przed GP Chin

Z tym, że te wszystkie kwoty należy brać z przymrużeniem oka. Zwłaszcza, że ciągle mogą dojść nowi sponsorzy (zwłaszcza Renault).
Wspieram PUT Motorsport!

"I win or I learn, but I never lose." Melinda Emerson
Avatar użytkownika
pawel92setter
 
Dołączył(a): Śr lut 27, 2008 7:48
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SirKamil Pt kwi 16, 2010 14:21  Re: Przed GP Chin

toxickm napisał(a):
Blake napisał(a):Zgadzam się z kolegą. Jak dla mnie to co napisał toxickm jest głupotą....


Jak zwykle "eksperci" tylko krytykują. Napisałem przecież, że mogą się poprawić, mogą zrobić to rozwiązanie inaczej czy mieć lepsze poprawki na pozostałą część sezonu itd. Tylko taka różnica, że GP Chin to chyba już stracone dla Renault, bo cały pakiet ulepszeń miał działać, a nie tylko skrzydło. Już nie wspomnę o czasie straconym i pieniądzach, których Renault nie ma najwięcej w tym roku.


Misiu, my widzimy co napisałeś- katastroficznego posta z samym wstępem "łolaboga Renault jako pierwsze i jedyne zrobiło coś co nie zadziałało jak trzeba, poszli śladem Brawna łoboga", co jest oczywistym farmazonem.

Stracone "pieniądze i czas" to element działalności zespołu F1. Do samych tylko testów w tunelu buduje się kilka-kilkanaście kompletnych wersji tego samego elementu w 60% skali różniących się tylko odrobinę geometrycznie a wybiera się tylko jedno, które i tak do niczego się nie nadaje, bo to tylko 60% model oryginału... Włókno węglowe do najtańszych materiałów nie należy, ale kilkaset euro za metr kwadraty i trochę gazu dla autoklawu naprawdę nie pogrąży zespołu w kłopotach :zakrywa: Jeden "dobry" wypadek trzepie po kieszeni dużo mocniej. Budżet na poziomie 1/4 mld $ pozwala na działalność operacyjną tej skali.

Z oceną stracenia lub też nie wyścigu wypadałoby się wstrzymać do jego zakończenia... postaraj się choć trochę poudawać, że interesujesz się wyścigami i coś o nich wiesz :napalony:

EDIT. Niestety widzę, że zamiast umiejętności zrozumienia nieznanych sobie wcześniej faktów, stać Cię tylko na nieskładny bełkot, głównie o nieznajomym mi ekspercie w cudzysłowie. Obiecuje więcej nie niepokoić.
Ostatnio edytowano Pt kwi 16, 2010 14:51 przez SirKamil, łącznie edytowano 3 razy
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości