Strona 13 z 13

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:11
przez wartek
no pytanie tylko czy lewis potrafi przejechac ponad 30 razy przez zakret T1 bez przyblokowania prawego przedniego kola 8-)

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:26
przez gokin
Ja jestem ciekaw innego zjawiska. Jakby od początku wyścigu padał deszcz do samego końca, i na deszczówkach przejechać cały wyscigu bez żadnego pitstopu. Opony są wytrzymałe i pewnie dadzą rade wytrzymać wszystkie okrązenia, strategia pewnie byłaby owocna, ale czy nie ma żadnego wpisu regulaminie o obowiązkowym pit-stopie ?

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:27
przez Shaitan
gokin napisał(a):Ja jestem ciekaw innego zjawiska. Jakby od początku wyścigu padał deszcz do samego końca, i na deszczówkach przejechać cały wyscigu bez żadnego pitstopu. Opony są wytrzymałe i pewnie dadzą rade wytrzymać wszystkie okrązenia, strategia pewnie byłaby owocna, ale czy nie ma żadnego wpisu regulaminie o obowiązkowym pit-stopie ?

Opony deszczowe nie są wytrzymałe i nie wytrzymają dystansu całego wyścigu.

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:29
przez l00kers
Jeśli się nie myle to deszczówki są z bardziej miękkiej mieszanki i im bardziej się zuzywają tym są mniejsze rowki i gorzej odprowadzają wode. Czasy pewnie by drastycznie sie pogorszyły po połowie wyścigu. Jeśli dobrze mi świta to kierowcy chyba coś na nie narzekali na testach ale nie pamiętam czy wtedy chodziło o zużycie

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:41
przez Patryk777

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:47
przez l00kers
Czy to nie przypisuje się pod ruchomy element aerodynamiczny? Chyba wszystko powinno być zamontowane nieruchomo a nie zmieniać kąty pod wplywem ciśnienia

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: So kwi 17, 2010 21:59
przez wartek
wg tego wpisu kierowca nie steruje tym systemem, wiec moga miec problemy w szybkich zakretach.
chociaz nikt wczesniej nie mowil ze tam sa jakies czujniki itp, jesli to byloby samowystarczalne to nie bylby potrzebny przewod do sterowania tym ktory bylo widac przyklejony do tylnego skrzydla na treningach

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: N kwi 18, 2010 6:02
przez elidon
Przepraszam , ze nie na temat
Mam problem z rejestracją na oficjalnej stronie f1.Chiałbym się zarejestrować, żeby sledzić czasy na żywo i po wpisaniu danych system prosi o poprawki ale nie podaje co dokładnie jest zle.Może ktoś miał te same problemy??? Proszę o pomoc

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: N kwi 18, 2010 6:49
przez Gie
Wydaje mi się że na tym rysunku pokazano że na prostych powietrze wlatuje 1 a wylatuje 2 za skrzydłem (przepływa przez "kolanko"). Kierowca steruje otwieraniem otworów 1.

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: N kwi 18, 2010 7:30
przez barteks
Nie wiem gdzie to dać... Bernie właśnie powiedział na BBC, że jeżeli samoloty będą dalej uziemione to GP Hiszpanii odbędzie się... w Szanghaju :-D A jeżeli chmura będzie utrzymywać się dłużej, cały sezon będą jeździć w Chinach :twisted:

Re: Przed GP Chin 2010

PostNapisane: N kwi 18, 2010 7:39
przez korybut13
W sumie są różne pętle na tym torze. Można by jeździć wstecz, na wersji krótszej i dłuższej.. jeszcze ze 4 rózne wyscigi można by zrobić :P