Przed GP Kanady 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Gie N cze 13, 2010 13:56  Re: Przed GP Kanady 2010

Jest gdzieś zestawienie ile poszczególni kierowcy przejechali okrążeń w Q3 na oponach na których będą startowali? Jest tylko ogólne zestawienie wszystkich okrążeń z Q3. Lewis zdobył PP ale czy nie zajeździł opon jeszcze przed startem?
Avatar użytkownika
Gie
 
Dołączył(a): Wt wrz 29, 2009 16:00

Postprzez l00kers N cze 13, 2010 13:59  Re: Przed GP Kanady 2010

wartek napisał(a):ciekawe czy te prognozy sie sprawdza, co do 5 kolek na miekkichchyba ze sie okaze z duzej chmury maly deszcz i warunki poprawia sie na tyle ze wszystko wroci do normy. oby nie.

Chodzi mi o te zdanie. Warunki poprawią się później, ale na początku będzie sieczka na softach i to wiadomo juz teraz. Warunki do czasu startu sie nie poprawią bo jeździ tam tylko formuła ford i historyczne bolidy które nie zostawiają gumy a wręcz ja zbierają z toru
Gie napisał(a):Jest gdzieś zestawienie ile poszczególni kierowcy przejechali okrążeń w Q3 na oponach na których będą startowali? Jest tylko ogólne zestawienie wszystkich okrążeń z Q3. Lewis zdobył PP ale czy nie zajeździł opon jeszcze przed startem?

Hamilton miał dwa wyjazdy na miękkich oponach i zrobił na nich chyba po 3 okrążenia(wyjazdowe, czasowe i zjazdowe), tak mi sie wydaje
Avatar użytkownika
l00kers
 
Dołączył(a): Pn cze 22, 2009 15:04
GG: 9474518

Postprzez Pocisk N cze 13, 2010 14:03  Re: Przed GP Kanady 2010

Wracając jeszcze do porównań:
Alonso najwyraźniej mocno zapiekły ostatnie (IMHO niesprawiedliwe) oceny za GP Turcji, bo zapowiedział na dzisiaj diametralnie inna sytuację.
Ferdek zawsze był waleczny - przekonamy się na ile będzie w stanie zaryzykować, by potwierdzić swoje słowa i o ile lepiej zaprezentuje się od Massy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Pocisk
 
Dołączył(a): N lip 06, 2008 23:59

Postprzez AdrianAdrian N cze 13, 2010 14:08  Re: Przed GP Kanady 2010

CO? :-o dobry pomysł, w trakcie każdego hamowania jedną ręką zmienia siłe aby juz przy zakręcie nie zblokować kół :???:

No i skąd wiesz że tak nie jest, jechałeś takim samochodem kiedyś ? Nie musi na każdym zakręcie zmieniać balansu. Nie wiem jak robią dokładnie, ale Ty też nie wiesz.
http://www.youtube.com/watch#!v=WtDRGNn ... re=related
Nie wiem czy wciska do końca czy da sie mocniej wciskać.
R.Kubica
Avatar użytkownika
AdrianAdrian
 
Dołączył(a): Cz lis 15, 2007 19:01
Lokalizacja: Kielce

Postprzez l00kers N cze 13, 2010 14:12  Re: Przed GP Kanady 2010

Możliwe że są jakieś ograniczenia siły hamowania które reguluje się na kierownicy ale napewno nie jest tak że kierowca trzymie cały czas pedał hamulca wciśnięty do końca jak ty twierdzisz i jak pokazuje grafika, im głębiej jest dohamowania i bliżej zakrętu tym delikatnie popuszcza pedal by nie zblokować kół.
Avatar użytkownika
l00kers
 
Dołączył(a): Pn cze 22, 2009 15:04
GG: 9474518

Postprzez Gie N cze 13, 2010 14:47  Re: Przed GP Kanady 2010

l00kers napisał(a):Hamilton miał dwa wyjazdy na miękkich oponach i zrobił na nich chyba po 3 okrążenia(wyjazdowe, czasowe i zjazdowe), tak mi sie wydaje

Hamilton na oponach których pojedzie w wyścigu to chyba miał dwa szybkie kółka, dlatego zjeżdżał jako ostatni. Dodatkowo toczył się bardzo powoli, opony się wychłodziły a nie wiem czy używanie takich zimnych opon dobrze wpływa na ich żywotność? Button też mógł "zniszczyć" opony bo miał w sumie 8 kółek. Może dlatego Robert wspominał o pierwszych wizytach w boksach już po 3 kółku?
Avatar użytkownika
Gie
 
Dołączył(a): Wt wrz 29, 2009 16:00

Postprzez Mexi N cze 13, 2010 14:55  Re: Przed GP Kanady 2010

Po prostu grafika TV jest bardzo zacofana. Spokojnie można by wsadzić analogowy pasek siły hamowania. Dlaczego go nie ma? To pytanie do Berniego ;D
RK: "Przepraszam to nie do d... tylko do pupy..heheheh" LOL
(21:40:17) Mexi: nando chyba ciśnie aż rozk**wi silnik ;p
(21:44:55) macko93: Alonso out
Avatar użytkownika
Mexi
 
Dołączył(a): So kwi 07, 2007 12:15
Lokalizacja: Łódź
GG: 3539392

Postprzez Damian375 N cze 13, 2010 14:57  Re: Przed GP Kanady 2010

Wydaje mi się, że jest to pytanie bardziej do zespołów, które według mnie wolałyby, żeby dużo Osób nie widziało kiedy Ich zawodnicy hamują.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez deeze N cze 13, 2010 15:15  Re: Przed GP Kanady 2010

Przecież wiemy, kiedy hamują. Nie wiemy tylko z jaką siłą.... Do tego te dywagacje na temat dodatkowej wajchy na kierownicy - skąd wzięliście takie teorie? I tak jak Mexi powiedział - głupie uproszczenie ze strony FOM, tak samo jak w przypadku jakości HD transmisji, nie mówiąc już o 3D (które to będzie w zacofanej ekstraklasie od nowego sezonu...).
Courtesy is not expensive and can pay big dividends
...i okazało się, że J. Obrocki to burak.
Avatar użytkownika
deeze
 
Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 2:41
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Postprzez Mexi N cze 13, 2010 15:18  Re: Przed GP Kanady 2010

deeze napisał(a):Przecież wiemy, kiedy hamują. Nie wiemy tylko z jaką siłą...


Co zresztą jest w takim np. MotoGP (podejrzewam, że w moto2 i 125 też tak jest) i nie widzę praktycznego zastosowania paska hamowania w F1 (bo w zakrętach wyprzedzać i tak się nie da).

A kiedy zawodnik hamuje to rywal z tyłu wie po dwóch okrążeniach.
RK: "Przepraszam to nie do d... tylko do pupy..heheheh" LOL
(21:40:17) Mexi: nando chyba ciśnie aż rozk**wi silnik ;p
(21:44:55) macko93: Alonso out
Avatar użytkownika
Mexi
 
Dołączył(a): So kwi 07, 2007 12:15
Lokalizacja: Łódź
GG: 3539392

Postprzez Wwuuu N cze 13, 2010 15:20  Re: Przed GP Kanady 2010

Gie napisał(a):Jest gdzieś zestawienie ile poszczególni kierowcy przejechali okrążeń w Q3 na oponach na których będą startowali? Jest tylko ogólne zestawienie wszystkich okrążeń z Q3. Lewis zdobył PP ale czy nie zajeździł opon jeszcze przed startem?



jest:
http://fia.com/en-GB/mediacentre/f1_med ... iming.aspx
Qualifying Lap Times
Wwuuu
 
Dołączył(a): Śr wrz 03, 2008 6:10

Postprzez deeze N cze 13, 2010 15:22  Re: Przed GP Kanady 2010

Mexi napisał(a):
deeze napisał(a):Przecież wiemy, kiedy hamują. Nie wiemy tylko z jaką siłą...


Co zresztą jest w takim np. MotoGP (podejrzewam, że w moto2 i 125 też tak jest) i nie widzę praktycznego zastosowania paska hamowania w F1 (bo w zakrętach wyprzedzać i tak się nie da).

No wiesz, ale chociaż zobaczysz różne techniki jazdy, bądź też różnice np. między Buttonem a Hamiltonem - będzie ją tutaj wyraźniej widać - bardziej o to tu chodzi.
Courtesy is not expensive and can pay big dividends
...i okazało się, że J. Obrocki to burak.
Avatar użytkownika
deeze
 
Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 2:41
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Postprzez Karol N cze 13, 2010 15:27  Re: Przed GP Kanady 2010

Podobno Mark wymienia skrzynie biegów i ma -5 pól na starcie. Szkoda że Robert nie zyskuje.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez manieq N cze 13, 2010 15:29  Re: Przed GP Kanady 2010

Szkoda Marka! A nie szkoda, że Robert nie zyskuje.
I want to believe
Avatar użytkownika
manieq
 
Dołączył(a): Wt sie 11, 2009 23:32

Postprzez kemek N cze 13, 2010 15:31  Re: Przed GP Kanady 2010

Chyba proste, że nie pokazują paska hamowania analogowo - właściwie hamowanie to jedyna czynność, którą można w jakiś sposób zyskać, jedyna, która robi jakąś różnicę. Normalne, że nikt nie chce się tym pochwalić..
Nie ma jakichś specjalnych technik dodawania gazu, a na pewno każdy kierowca ma jakąś tajemnicę podczas hamowania.
シボレー・オプトラ
Avatar użytkownika
kemek
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 22:31

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron