Niekoniecznie musiało go ponieść, wystarczy że faza grainingu na oponach minęła, a tor pod koniec wyścigu był już w niezłej kondycji.
---
Jeden z użytkowników AS oglądał cały weekend w Kanadzie i oto jakie odniósł wrażenia:
-Virginy są kompletnie niestabilne podczas hamowania, wyglądają koszmarnie pod tym względem, być może jakiś fundamentalny problem z samochodem
-Hamulce w Virginie, HRT i Renault jarzą się najjaśniej i najdłużej
-Podczas zbijania biegów silnik Ferrari schodzi z obrotami najniżej, podczas przyspieszania również mieli najniższe obroty, może to taka imitacja kontroli trakcji czy cuś
Inny moment obrotowy, ustawienia itp.
-Mercedes najszybciej redukuje biegi, 3 nowe zespoły najwolniej
-zabawne do oglądania było jak Massa i Hamilton jadą połowę drogi hamowania na zablokowanej przedniej oponie oraz Schumacher rzucający tyłkiem bolidu na wyjściach z zakrętu
Bullshit stops when the clutch drops.