Znaczy się stara pętla była lepsza, bo przerabiając tor opuścił on grono jednego z najszybszych torów w F1. Ale i tak Hockenheim jest lepsze od beznadziejnego Nurburgringu - na Hocke przynajmniej jest gdzie wyprzedzać.
-- Cz lip 22, 2010 10:05 --
Master napisał(a):Interesujące. Powiedzcie mi tylko, jak Sauber i Williams mogą być lepsze od Renault, skoro w 90% (te 10% to Silverstone) wyścigach Saubery i Williamsy pucowały buty Renówkom. A już mówienie, że są "na poziomie" to IMO absurd.
Mają kanał F, który na pewno ciągle udoskonalają, poza tym zbierają cenne doświadczenie działania tego systemu podczas wyścigu.
Ale zobaczymy, jak to będzie, bo Renault też przywiezie ulepszenia, mam tylko nadzieję, że Rubens nie będzie zaraz za kubicą w kwalifikacjach i to jeszcze na czystej stronie toru
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...