Przed GP Niemiec 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Kajek Pt lip 23, 2010 15:53  Re: Przed GP Niemiec 2010

Patryk777 napisał(a):co do wypowiedzi ice to się zgodzę.
jak ktoś robi błędy to znaczy, że nie umie, a jeśli ktoś miałby być chamski to by naliczył dzisiaj ile? z 20-30 wycieczek poza tor lub błędów Massy? jak dla mnie to dzisiejszy rekordzista, no a Hamilton niestety miał pecha, że w takim miejscu go zarzuciło chociaż kontrę wyprowadził prawidłową.


Prawidłową? gdyby była prawidłowa to by nie rozbił bolidu, prawidłowe kontry to robil Fauzy czy Kobajaszi.
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez bankoq Pt lip 23, 2010 15:57  Re: Przed GP Niemiec 2010

Chodzi o samą reakcję kierowcy. Zrobił błąd, do którego zresztą się przyznał:
“It was very, very slippery. What was actually a relief was when I came back and everyone explained to me how it occurred. I hit the limiter and upshifted and I spun the wheels. Obviously a moment which I tried to correct and didn’t correct it well enough or whatever, and it put me off onto the grass. And I was just a passenger."

McLaren podobno doszedł w końcu do ładu z dmuchanym dyfuzorem. Jutro najprawdopodobniej pojadą z tym ustrojstwem.
Ostatnio edytowano Pt lip 23, 2010 16:03 przez bankoq, łącznie edytowano 2 razy
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez ice Pt lip 23, 2010 15:58  Re: Przed GP Niemiec 2010

http://f1.pl/Artykul.82+M52ed057266e.0.html Hamiltonowi zablokowała sie tylna oś.
Formuła 1 skończyła się wraz z sezonem 2008.
„Bolidy F1 muszą być tylko dla prawdziwych mężczyzn, nie dla nastolatków, którzy potrafią obsługiwać przyciski na kierownicy." - Niki Lauda
Avatar użytkownika
ice
 
Dołączył(a): Śr sie 05, 2009 15:02

Postprzez Schumacher Pt lip 23, 2010 16:22  Re: Przed GP Niemiec 2010

Filipek już nigdy nie będzie taki jak kiedyś, dobry to nigdy nie był, ale po wypadku(takim ciężkim wypadku) już nigdy nie dojdzie do pełni sprawności. Jego uraz miał podłoże neurologiczne, rehabilitacja tego czasami jest po prostu niemożliwa.


Tak wierz jemu a daleko zajdziesz. Na jakiej podstawie on to stwierdza, to bardzo poważne urazy. A tymi słowami tylko rzuca zasłonę dymną.
Obrazek
Avatar użytkownika
Schumacher
 
Dołączył(a): Wt wrz 18, 2007 11:01
Lokalizacja: Pszów
GG: 7542563

Postprzez Master Pt lip 23, 2010 17:11  Re: Przed GP Niemiec 2010

Polak zdradził także przyczynę krótkiej wycieczki na pobocze Zakrętu Sachs podczas pierwszego treningu. – Mieliśmy nowe hamulce – wyjaśniał Kubica. – Ciężko się je dociera w warunkach deszczowych, dlatego trzeba podejmować pewne ryzyko, aby przynajmniej doprowadzić je do odpowiedniej temperatury i odpowiednio dotrzeć. Ryzyko się nie opłaciło, ale nic groźnego się nie wydarzyło.


Kubica o wycieczce poza tor
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:10

Postprzez Damos Pt lip 23, 2010 17:44  Re: Przed GP Niemiec 2010

ice napisał(a):http://f1.pl/Artykul.82+M52ed057266e.0.html Hamiltonowi zablokowała sie tylna oś.
fantastyczne tłumaczenie tam mają :)
Okazało się, że pojawił się problem podczas zmiany biegu i zablokowały się tylne koła.

w oryginale:
"I hit the limiter and upshifted and I spun the wheels"
czyli po polsku:
dokręciłem silnik do ogranicznika obrotów, więc wrzuciłem wyższy bieg i wtedy tylne koła zaczęły obracać się zbyt szybko i straciły przyczepność


Tak oto, f1.pl z "palenia gumy" zrobiło "zablokowaną oś" :zakrywa: :milczy: :dusi: :rotfl: :evil: :twisted:
Gdyby Hamilton miał zablokowana oś, to by nie miał powodów do wyrażania skruchy.
Avatar użytkownika
Damos
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn cze 13, 2005 7:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez patgaw Pt lip 23, 2010 17:48  Re: Przed GP Niemiec 2010

Damos napisał(a):
ice napisał(a):http://f1.pl/Artykul.82+M52ed057266e.0.html Hamiltonowi zablokowała sie tylna oś.
fantastyczne tłumaczenie tam mają :)
Okazało się, że pojawił się problem podczas zmiany biegu i zablokowały się tylne koła.

w oryginale:
"I hit the limiter and upshifted and I spun the wheels"
czyli po polsku:
dokręciłem silnik do ogranicznika obrotów, więc wrzuciłem wyższy bieg i wtedy tylne koła zaczęły obracać się zbyt szybko i straciły przyczepność


Tak oto, f1.pl z "palenia gumy" zrobiło "zablokowaną oś" :zakrywa: :milczy: :dusi: :rotfl: :evil: :twisted:
Gdyby Hamilton miał zablokowana oś, to by nie miał powodów do wyrażania skruchy.


bardziej chyba tam powinno byc ze (niechcacy) przycisnal pit limiter i wrzucil wyzszy bieg, bo kierowcy zawsze przeciez zmieniaja biegi na max obrotach ;)
tak czy inaczej ani to ani to nie powowuje spina.
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez Damos Pt lip 23, 2010 18:25  Re: Przed GP Niemiec 2010

PIT Lane Limiter działa jeśli masz obroty niższe niż nałożone na limiterze. On sam nie zdejmie w dół. A kierowcy zmieniają biegi przed odcięciem. Gdyby zmieniali po - była by to duża strata. Z drugiej strony - nie takie guziki Hamilton wciskał w najmniej odpowiednich momentach kariery :)
Avatar użytkownika
Damos
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn cze 13, 2005 7:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Angulo Pt lip 23, 2010 18:42  Re: Przed GP Niemiec 2010

McLaren podobno doszedł w końcu do ładu z dmuchanym dyfuzorem. Jutro najprawdopodobniej pojadą z tym ustrojstwem.

Gdzie to wyczytałeś? Z wypowiedzi kierowców wynika, że nadal ten dyfuzor nie pracuje jak należy. :-)
Obrazek
Avatar użytkownika
Angulo
 
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2008 17:21
Lokalizacja: Gołkowice
GG: 5966780

Postprzez bankoq Pt lip 23, 2010 19:02  Re: Przed GP Niemiec 2010

Widzę, że Whitmarsh potwierdza autosportowi zamiar skorzystania z EBD jutro. Hamilton też wypowiedział się generalnie pozytywnie, chociaż zaznaczył, że kilka spraw do dopracowania pozostało. Cóż, McLaren nie ma łatwo z tym wynalazkiem. Musieli zrobić chyba największe przeróbki z całej stawki; w zbadaniu zagadnienia nie pomogła im też dzisiejsza pogoda.
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez Dasqez Pt lip 23, 2010 20:07  Re: Przed GP Niemiec 2010

A ja mam pytanie odnośnie tej nowinki, która ma obowiązywać od tej grand prix. Chodzi mi o upublicznione team radio, na jakiej zasadzie to ma działać? Każdy przekaz będzie można odsłuchać podczas relacji?
Avatar użytkownika
Dasqez
 
Dołączył(a): Pn lip 07, 2008 23:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez P@veL Pt lip 23, 2010 20:42  Re: Przed GP Niemiec 2010

Wątpie żeby były upubliczniane wsazystkie rozmowy, bo jest ona zastrzezona tylko jesli kierowca jest w garażu. Z tego wynikało by ze niektóży kierowcy w ogóle nie rozmawiają podczas wyścigu, w co watpie. Po drugie w podsumiwaniach na formula1.com zewsze zsadzają TR jakiego nie puszczono w wyścigu wiec takie są. Po trzecie
http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=16461
słyszeliście takie TR podczas wyścigu? Bo ja nie, a jesli było to powinni byli je puścic bo jest jednym z tych ciekawszych. Myśle że realizatorzy lecą w kulki i puszczają od niechcenia TR kiedy im sie chce. i to nic nie zmieni bo, jak już bowilem - rozmowę można kodować tylko gdy samochód jest w garaży, a podczas wyścigu sie to nie zdarza. Myśle ze zespoły wybłagały u realizatorów tą możliwość by podczas treningów kierowca mógł spokojnie powiedziec (w garażu) co mu nie pasuje. A tu na potwierdzenie:
http://www.f1ultra.pl/index.php/top-sto ... spoly.html
Ross Brawn, ostrzega jednak, że zespoły mogą być zmuszone przez to do posługiwania się kodem, w strategicznie ważnych rozmowach.

czyli jesli rozmowa będzie niezrozumiała dla "zwykłego śmiertelnika" to i tak jej nie puszczą bo po co? :P
Avatar użytkownika
P@veL
 
Dołączył(a): Cz lut 16, 2006 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Campeon So lip 24, 2010 9:54  Re: Przed GP Niemiec 2010

Wczoraj podczas treningów Ferrari (według gazety AS także Renault i McLaren) testowało system podtrzymywania stałego ciśnienia spalin, co niby daje taką przewagę Red Bullowi w Q3.
Obrazek
Avatar użytkownika
Campeon
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 13:51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pocisk So lip 24, 2010 10:09  Re: Przed GP Niemiec 2010

No to zaraz zobaczymy jak w deszczu dzisiaj poradzą sobie Ferrarki
Obrazek
Avatar użytkownika
Pocisk
 
Dołączył(a): N lip 06, 2008 23:59

Postprzez Campeon So lip 24, 2010 10:46  Re: Przed GP Niemiec 2010

Kiedy kwalifikacje mają być suche - zresztą już w trwającym obecnie treningu jeżdżą na slickach. Niemniej i tak będę mocno zdziwiony, jeśli pole position zajmę kierowca innego zespołu niż Red Bull Racing.
Obrazek
Avatar użytkownika
Campeon
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 13:51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości