Przed GP Niemiec 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Piru Cz lip 22, 2010 8:25  Przed GP Niemiec 2010

Dziwię się, że jeszcze nie ma tematu.Co się będę rozpisywać.Wyścig jest na torze Hockenheim, który wraca po rocznej przerwie.Z ostatniego wyścigu zapamiętamy pewnie wypadek Timo Glocka i podium Nelsona Piqueta jr. Walka odbędzie się między kierowcami RBR, którzy są skonfliktowani.McLaren również nie odpuści.Ferrari jest szybkie, ale popełnia za dużo błędów

Zapowiada się ciekawy weekend.
Avatar użytkownika
Piru
 
Dołączył(a): Śr cze 30, 2010 22:59
Lokalizacja: Zamość

Postprzez kemot Cz lip 22, 2010 8:42  Re: Przed GP Niemiec 2010

Jestem bardzo ciekaw formy Force India, gdyż Williams małymi kroczkami zaczyna się do nich zbliżać punktowo, a zespół z Indii może i systematycznie zdobywa punkty, ale z reguły są to niewielkie zdobycze, natomiast Williams w ostatnich dwóch wyścigach bierze punkty garściami :evil:

Renata może mieć ciężki weekend bez kanału F, ale będą mieli ulepszenia, więc być może utrzymają się przed Williamsem i Sauberem. Dużo też zależy komu tor pasuje, a komu nie. Ogólnie to szykuje się załamanie pogody i temperatury podczas kwalifikacji i wyścigu mogą być około 22 - 23 stopni, więc niektórzy mogą mieć problemy w kwalifikacjach.
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...
kemot
 
Dołączył(a): N sty 06, 2008 0:34
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez Bari Cz lip 22, 2010 8:55  Re: Przed GP Niemiec 2010

Myślę że na tym torze McLaren będzie lepszy od Red Bulla, ponieważ w McLarenie kanał F działa sprawniej. Wielu kierowców mówi że woli starą pętlę Hockenheim, jednak myślę że nowa jest lepsza. Liczę na kolejny dobry występ Williamsa, który moim zdaniem w tej chwili jest w okolicach poziomu Renault.
Bari
 
Dołączył(a): Cz lip 22, 2010 5:49
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Master Cz lip 22, 2010 9:00  Re: Przed GP Niemiec 2010

Interesujące. Powiedzcie mi tylko, jak Sauber i Williams mogą być lepsze od Renault, skoro w 90% (te 10% to Silverstone) wyścigach Saubery i Williamsy pucowały buty Renówkom. A już mówienie, że są "na poziomie" to IMO absurd.
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:10

Postprzez kemot Cz lip 22, 2010 9:02  Re: Przed GP Niemiec 2010

Znaczy się stara pętla była lepsza, bo przerabiając tor opuścił on grono jednego z najszybszych torów w F1. Ale i tak Hockenheim jest lepsze od beznadziejnego Nurburgringu - na Hocke przynajmniej jest gdzie wyprzedzać.

-- Cz lip 22, 2010 10:05 --

Master napisał(a):Interesujące. Powiedzcie mi tylko, jak Sauber i Williams mogą być lepsze od Renault, skoro w 90% (te 10% to Silverstone) wyścigach Saubery i Williamsy pucowały buty Renówkom. A już mówienie, że są "na poziomie" to IMO absurd.

Mają kanał F, który na pewno ciągle udoskonalają, poza tym zbierają cenne doświadczenie działania tego systemu podczas wyścigu.
Ale zobaczymy, jak to będzie, bo Renault też przywiezie ulepszenia, mam tylko nadzieję, że Rubens nie będzie zaraz za kubicą w kwalifikacjach i to jeszcze na czystej stronie toru :-)
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...
kemot
 
Dołączył(a): N sty 06, 2008 0:34
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez mago Cz lip 22, 2010 10:18  Re: Przed GP Niemiec 2010

Tor Hockenheim powinien bardziej się podpasować Rence niż Silverstone. A co do kanału F to go na pewno tu nie przywiozą ani na Hungaroring, bo jak sami twierdzą, nie jest na tych torach aż tak potrzebny. Zresztą jak wyżej już ktoś pisał, po przeróbkach Hockenheim nie jest już tak szybki. Jest parę prostych i mechanicy będą musieli znaleźć jakiś kompromis pomiędzy maksymalną szybkością a przyczepnością na wolnych zakrętach. Mam nadzieję, że nowe części pozwolą im na odpowiednio wysokie miejsce :)
"Lepiej po cichu robić swoje, a potem zaskoczyć wynikiem." - RK
Avatar użytkownika
mago
 
Dołączył(a): Wt lip 06, 2010 12:35

Postprzez Shaitan Cz lip 22, 2010 10:23  Re: Przed GP Niemiec 2010

mago napisał(a):Tor Hockenheim powinien bardziej się podpasować Rence niż Silverstone. A co do kanału F to go na pewno tu nie przywiozą ani na Hungaroring, bo jak sami twierdzą, nie jest na tych torach aż tak potrzebny. Zresztą jak wyżej już ktoś pisał, po przeróbkach Hockenheim nie jest już tak szybki. Jest parę prostych i mechanicy będą musieli znaleźć jakiś kompromis pomiędzy maksymalną szybkością a przyczepnością na wolnych zakrętach. Mam nadzieję, że nowe części pozwolą im na odpowiednio wysokie miejsce :)

Na Hockenheim jest potrzebny, nawet bardzo, ale zespół nie zdąży go wyprodukować (kanał f jest aktualnie już w fazie produkcji ). To tylko o Hungaroringu Renault powiedziało, że nie jest tam tak bardzo f-duct potrzebny.
Mika: "Real men never cry"

Alonso: "I am aware that today I spent some of the luck remaining in life"
Avatar użytkownika
Shaitan
 
Dołączył(a): Pn mar 09, 2009 18:26
Lokalizacja: Starside

Postprzez mago Cz lip 22, 2010 10:41  Re: Przed GP Niemiec 2010

Na pewno nie będzie tak potrzeby jak na Monzy, a już szczególnie na Spa. Więc niech go odpowiednio zbudują. Chociaż nie wiem czy F-duct im coś pomoże. Nie widzę aby Williams albo Force India, która go stosuje (a nawet dmuchany dyfuzor) nagle znaleźli o wiele wyżej. Kanał pomoże Renacie jedynie na utrzymaniu się przy Mercku (moze nieco go wyprzedzić) na szybkich torach. Do McLarena i RBR i tak się za żadne skarby nie zbliżą, a Ferrari... gdyby nie te "pechowe" występy i głupie zachowania kierowców to byliby o wiele lepsi.
http://moje.renaultf1.com/profiles/blogs/hockenheim-okrazenie-toru-z
opisik "nowego" Hockenheim
"Lepiej po cichu robić swoje, a potem zaskoczyć wynikiem." - RK
Avatar użytkownika
mago
 
Dołączył(a): Wt lip 06, 2010 12:35

Postprzez l00kers Cz lip 22, 2010 11:05  Re: Przed GP Niemiec 2010

Wprowadzenie kanału F nie jest takie proste, pewnie jak wszyscy równiez i Renault będzie miało problemy ze zmuszeniem go do optymalnego działania.
Avatar użytkownika
l00kers
 
Dołączył(a): Pn cze 22, 2009 15:04
GG: 9474518

Postprzez bosssu Cz lip 22, 2010 11:42  Re: Przed GP Niemiec 2010

Tylko szkoda, że nie sprawdzili tego kanału w swoim bolidzie, nawet jakiejś podstawowej wersji, a pracują nad tym już dość długo. Oby tylko się nie okazało że nie daje to efektów i cała praca poszła na marne.

Patrząc na inne zespoły które wprowadziły ten kanał w trakcie sezonu, widać że u nikogo nie zaczął on działać od razu. Dopiero po systematycznych poprawkach zaczął dawać spore korzyści. Dlatego trochę dziwi mnie postępowanie Renault w tej sprawie.
Avatar użytkownika
bosssu
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 21:27
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez AutoryteT Cz lip 22, 2010 11:44  Re: Przed GP Niemiec 2010

bosssu napisał(a):Tylko szkoda, że nie sprawdzili tego kanału w swoim bolidzie, nawet jakiejś podstawowej wersji, a pracują nad tym już dość długo. Oby tylko się nie okazało że nie daje to efektów i cała praca poszła na marne.

Patrząc na inne zespoły które wprowadziły ten kanał w trakcie sezonu, widać że u nikogo nie zaczął on działać od razu. Dopiero po systematycznych poprawkach zaczął dawać spore korzyści. Dlatego trochę dziwi mnie postępowanie Renault w tej sprawie.

Ich kanał ma się sporo różnić od tych, które wprowadziła reszta zespołów więc może to zajmować trochę więcej czasu.
Lepiej być uczniem praktyki niż mistrzem teorii
Avatar użytkownika
AutoryteT
 
Dołączył(a): Śr gru 26, 2007 22:00

Postprzez Kajek Cz lip 22, 2010 11:47  Re: Przed GP Niemiec 2010

bosssu napisał(a):Tylko szkoda, że nie sprawdzili tego kanału w swoim bolidzie, nawet jakiejś podstawowej wersji, a pracują nad tym już dość długo. Oby tylko się nie okazało że nie daje to efektów i cała praca poszła na marne.

Patrząc na inne zespoły które wprowadziły ten kanał w trakcie sezonu, widać że u nikogo nie zaczął on działać od razu. Dopiero po systematycznych poprawkach zaczął dawać spore korzyści. Dlatego trochę dziwi mnie postępowanie Renault w tej sprawie.


Kubica w Poznaniu? nie wiem, albo gdzieś wiem że dokładnie pamietam jak mówił, że dopiero ostatnio testy w tunelu poszły pozytywnie, a nie wiadomo czego nie będą pakować do bolidu, i dlatego tak czekają.
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez Campeon Cz lip 22, 2010 11:59  Re: Przed GP Niemiec 2010

Sądzicie, że inne zespoły, które wprowadziły kanał F do swoich bolidów, zaimplementowały to rozwiązanie bez pozytywnych testów w tunelu? Z pewnością tak nie było, ale tunel to jednak nie tor, toteż trzeba nad tym popracować w praktyce i zmusić do odpowiedniej pracy, co - jak przekonały się inne ekipy - nie jest takie łatwe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Campeon
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 13:51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bosssu Cz lip 22, 2010 12:00  Re: Przed GP Niemiec 2010

Takie czekanie z tym to spore ryzyko. Testowali to tylko w tunelu, szkoda że nie zdecydowali się wyjechać z kanałem f w któryś piątek i zebrać dane z toru. Trochę to sprzeczne z ich tegoroczną taktyką rozwijania wszystkiego krok po kroku.
Avatar użytkownika
bosssu
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 21:27
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Kajek Cz lip 22, 2010 12:01  Re: Przed GP Niemiec 2010

biCampeon napisał(a):Sądzicie, że inne zespoły, które wprowadziły kanał F do swoich bolidów, zaimplementowały to rozwiązanie bez pozytywnych testów w tunelu? Z pewnością tak nie było, ale tunel to jednak nie tor.


Tak, ale taki RBR przywiózł na testy, potem okazało się że nie działa i musieli z tego zrezygnować, Renault z tego co widać chce tego uniknąć, i dopiero kiedy będą pewni w 100 % to przetestują to.
Pewnie przed wsadzeniem tego na GP dadzą komuś pośmigać jeszcze w linii prostej żeby zobaczyć jak to działa.
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Następna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron