GP Niemiec 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez McLfan Pn lip 26, 2010 22:00  Re: GP Niemiec 2010

Kajek napisał(a):Nikt do cholery nie rozumie, że decyzja poszła z góry, i nawet sam Alonso nie prosił o to, żeby Massa go puscił.

Nie musiał prosić o to w czasie wyścigu. Wystarczy to, jak ukokosił się już w Ferrari i ustawił pod siebie ludzi (i tu pojawia się wątek Flavio, bo pewnie Alonso chce ułożyć sobie po Schumacherowsku team ze swoimi ludźmi, póki co strzelając fochy obecnym). Z Massą z pomocą szefostwa udało mu się zrobić to, co nie udało się zrobić z Hamiltonem w McLarenie. I tutaj jest różnica między Ronem, a Stefankiem.
ice napisał(a):Dokladnie, Alonso najprawdopodobniej o niczym nie wiedział, nakaz przepuszczenia poszedl od szefostwa a Alo pewnie i tak wyprzedzilby Masse bo byl sporo szybszy i smiac mi sie chce z ludzi ktorzy płaczą jaki to Alonso jest zły bo wykorzystal biednego felipka.

Wystarczająco sugerował swym wyrażaniem niezadowolenia z tytułu jazdy za Massą, by zmusić zespół do TO, pewnie planowanego już od T1 na L1... A poza tym Alonso by się mógł nadymać i napinać w bolidzie, a NIE wyprzedziłby Massy na torze. Była walka, ale tylko do momentu ułożenia sobie przez Massę opon. Potem już Alonso nie miał możliwości podjęcia jakiegokolwiek ataku.
Obrazek
Avatar użytkownika
McLfan
 
Dołączył(a): Cz mar 09, 2006 16:11
Lokalizacja: Opole
GG: 2841050

Postprzez konikka Pn lip 26, 2010 22:16  Re: GP Niemiec 2010

Nie rozumem skąd to przekonanie, że alonso nie prosił o przepuszczenie? przeciez podczas GP machal reką na massę i przez TR nadawał, że "to smieszne" - chodziło o obrone massy.

dla niedosłyszących:
Alonso soon closed up and was in a position to attack on lap 23, but Massa resisted. Alonso cam on the radio to say “This is ridiculous,” clearly feeling as he did at Indianapolis in 2007 when he followed Hamilton in the McLarens.
http://www.jamesallenonf1.com/2010/07/a ... move-over/
konikka
 
Dołączył(a): Pn wrz 08, 2008 17:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez o2ga Wt lip 27, 2010 6:22  Re: GP Niemiec 2010

A moim zdaniem, żeby wyjaśnić dlaczego wygrał Alonso a nie Massa należy odpowiedzieć sobie na kilka prostych pytań:

1. Jaka firma była głównym sponsorem wyścigu i banery jakiej firmy widoczne były za podium?
2. Kierownictwo jakiej firmy było gościem boxów ferrari podczas wyścigów?
3. Pieniądze jakiej firmy ściągnął do zespołu pewien hiszpański kierowca?
Hope for the best, prepare for the worst.
Avatar użytkownika
o2ga
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 18:09
Lokalizacja: Otwock

Postprzez Fan1 Wt lip 27, 2010 8:05  Re: GP Niemiec 2010

Było jak każdy widział, kiedy doszło do pierwszej próby wyprzedzenia Massy przez Alonso, zapewne na stanowisku Ferrari wszystkim staną przed oczami Vettel/Webber, zaraz potem poszedł w świat użalający się Alonso, że on przecież jest szybszy, więc co ten Massa świruje, gdy dodamy do tego prezesia Santandera w garażu, mamy cały obraz sytuacji. Musiało stać się jak się stało, tylko cała tego forma wyszła tak żałośnie, że zamiast świętującego Alonso w ramionach prezesia, mamy skandal i antyreklamę całego tego banku i ich sługusów z Ferrari. Z całego tego GP mamy lekcję, że nie ma świętych niezależnych ekip, przyjeżdża sponsor, to trzeba lizać mu d, można sobie tylko wyobrazić co dzieje się w biedniejszych ekipach.
Avatar użytkownika
Fan1
 
Dołączył(a): Pt mar 14, 2008 7:14

Postprzez motocyklista11 Wt lip 27, 2010 10:17  Re: GP Niemiec 2010

Mnie zastanawia co innego. Jak to możliwe że dwie ekipy wpadły na ten sam pomysł ominięcia przepisów dotyczących przedniego skrzydła.(mam na myśli "uginające" się skrzydło które FIA uzanło za legalne) W przypadku kanału-F czy dmuchanego dyfuzora i innych modyfikacji zazwyczaj wszystkie ekipy kopiują jednego. Tu Red Bull i Ferrari wpadli dokładnie na ten sam patent w tym samym momencie??? Albo słabo znam całą sprawe tego skrzydła albo kroi się kolejne "szpiegoswto". Choć wydaje mi się że to kwestia interpretacji przez prasę... Dziwne.
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez Damian375 Wt lip 27, 2010 10:21  Re: GP Niemiec 2010

Na pomysł dwu poziomowych dyfuzorów wpadło trzy zespoły w tamtym sezonie. Nawet 4 - bo Renault niby też, ale go nie wprowadzili w Australii.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez mago Wt lip 27, 2010 12:18  Re: GP Niemiec 2010

Co rok ta sama bajka...a FIA jeszcze się nie nauczyła. Wychodzi tu jakaś propaganda i obalanie.
Sama nie wiem jak to ocenić. Dobrze czy źle. Niektóre zespoły tworzą jakieś zupełnie nowe rzeczy , inne uważają, że to są one niezgodne z przepisami, a FIA i tak zezwala na nie. Potem inne ekipy i tak to kopiują, ale... wygląda to tak:
-jeden robi coś nowego szukając jakiś luk w przepisach
-inni najpierw ostro protestują
-FIA nic nie robi
-wszyscy to kopiują
-w przyszłym roku to może być zakazane
"Lepiej po cichu robić swoje, a potem zaskoczyć wynikiem." - RK
Avatar użytkownika
mago
 
Dołączył(a): Wt lip 06, 2010 12:35

Postprzez Master Wt lip 27, 2010 12:20  Re: GP Niemiec 2010

http://f1.pl/Artykul.82+M5ade9fe016b.0.html
Kubica o zagrywkach zespołowych
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:10

Postprzez patgaw Wt lip 27, 2010 12:31  Re: GP Niemiec 2010

Master napisał(a):http://f1.pl/Artykul.82+M5ade9fe016b.0.html
Kubica o zagrywkach zespołowych


tam na f1.pl gorzej chyba sie czuja. Heidfeld wtedy wyprzedzil Kubice, bo ten mial problemy z hamulcami.
przepuszczal go dwa lata pozniej, ale na pewno nie na przedostanim okr, tylko 20 kolek do konca.
Ostatnio edytowano Wt lip 27, 2010 12:33 przez patgaw, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez Yaneiro Wt lip 27, 2010 13:22  Re: GP Niemiec 2010

A zakazywanie będzie prowadzić tylko do takich "haseł". ;) Były, są, będą. Nie zmieni się tego, więc najlepiej, aby były legalne, bo inaczej takie cuda będą się powtarzać.
Yaneiro
 
Dołączył(a): N maja 16, 2010 18:48

Postprzez Rangel Śr lip 28, 2010 15:09  Re: GP Niemiec 2010

przecież formuła była taka i będzie...przykładem może tylko być sezon 1994...to był sezon "nielegalnych systemów" a nie części ale na tle z sezonem 1993 można też kopiowanie wnioskować...

a co do wyścigu coś pechowe są bolidy Lotusa myślę że sponsor nic nie wniósł
Avatar użytkownika
Rangel
 
Dołączył(a): Pn lip 26, 2010 18:50
Lokalizacja: Polska

Poprzednia strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron