GP Niemiec 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez manieq N lip 25, 2010 16:17  Re: GP Niemiec 2010

Czy tylko mi się wydawało, czy Michael znowu przestawił Kubicy dyfuzor?
I want to believe
Avatar użytkownika
manieq
 
Dołączył(a): Wt sie 11, 2009 23:32

Postprzez Pokwa N lip 25, 2010 16:17  Re: GP Niemiec 2010

TimOOv napisał(a):Napisałem to w komentarzach napisze jeszcze raz (może tutaj zostanie bardziej podchwycone)

Nie należy zastanawiać się jak zakazać Team Orders. Należy ponownie zastanowić się czy Team Orders powinny zostać zakazane. Od dawna dawna niektóre teamy wydawały Team Orders w niejednoznaczny sposób (X jest szybszy, nalaliśmy tobie za mało paliwa musimy Cię dotankować).
Jeżeli pozwolimy na jawne Team Orders wtedy dopiero zacznie się walka drużynowa. Celowe spowalnianie rywali, tak by nasz partner mógł odjechać. Wyobraża sobie ktoś by Team Orders były zakazane w kolarstwie? Tam wszyscy pracują na Lidera.
Jeżeli dalej będziemy zabraniać Team Orders, to co najmniej kilka razy w roku będziemy się kłócić czy to było Team Orders czy nie. Skończyłem


Przyrównanie kolarstwa do F1 to jak przyrównać tombak do złota. Coś o tym wiem, więc skończ waść.
Miss You Kimi!
http://www.takeagift.pl/polecam:71634 Jak mnie nie lubisz to wejdź, zarejestruj się i wypełnij startową ankietę. Będę Ci dozgonnie wdzięczny.
Avatar użytkownika
Pokwa
 
Dołączył(a): Pn paź 01, 2007 18:55
Lokalizacja: Toruń
GG: 20964581

Postprzez Sycior N lip 25, 2010 16:20  Re: GP Niemiec 2010

Przynajmniej mogliby to zrobić w sposób jakiś milszy dla oka, a nie tak jawnie. Trudno taki jest ten sport i zawsze tak było. Jakoś jak BMW Sauber w 2008 nie zastosowało TO to się większość piekliła , że Robert nie miał przez to 3 miejsca w WDC(Jak Kali ukraść krowę to dobrze , jak Kalemu ukraść krowę to źle). Zresztą w 2008 Raikkonen puszczał Massę bo ten miał większą szansę na tytuł, a teraz mieliśmy odwrotnie, więc nie rozumiem o co takie wielkie halo.
True 2013 World Champion: Pastor Maldonado :P Bo gdyby miał bolid Red Bulla to byłby mistrzem...
Avatar użytkownika
Sycior
 
Dołączył(a): Śr maja 30, 2007 18:16
Lokalizacja: Kobyłka

Postprzez mars28 N lip 25, 2010 16:23  Re: GP Niemiec 2010

TimOOv napisał(a):Nie należy zastanawiać się jak zakazać Team Orders. Należy ponownie zastanowić się czy Team Orders powinny zostać zakazane. Od dawna dawna niektóre teamy wydawały Team Orders w niejednoznaczny sposób (X jest szybszy, nalaliśmy tobie za mało paliwa musimy Cię dotankować).

Całkowicie się z tym zgadzam, Team Orders powinny być dozwolone. Skoro jeden kierowca jest szybszy, ma większe szanse na mistrza, to niby dlaczego nie umożliwić mu zdobycia jak największej ilości punktów? Jak się Massie nie podoba rola drugiego kierowcy to kto mu kazał przedłużać kontrakt? Kilku chętnych na jego miejsce by się znalazło, spokojna głowa.
Avatar użytkownika
mars28
 
Dołączył(a): Śr lip 11, 2007 13:02
Lokalizacja: Kielce

Postprzez baki N lip 25, 2010 16:24  Re: GP Niemiec 2010

Najbardziej rozwalił mnie Horner w wywiadzie po wyścigu w RTL-u, gdzie był wzburzony team orderem w wykonaniu Ferrari :razz: . Kto jak kto, ate ten koleś powinien sobie darować wyjazdówki z takim tekstem :x . Szkoda Massy, ale sam wiedział w co się pakuje podpisując nowy kontrakt, będzie robił za gieremka.
Avatar użytkownika
baki
 
Dołączył(a): Śr wrz 30, 2009 15:11

Postprzez bosssu N lip 25, 2010 16:27  Re: GP Niemiec 2010

Według mnie powinni znieść ten przepis o zakazie TO. Już wolę usłyszeć wprost że kierowca X ma wyprzedzić kierowcę Y, niż słuchać jakiś bajeczek o oszczędzaniu paliwa, czy informacjach że drugi kierowca jest szybszy. TO było, jest i będzie i temu nie da się zapobiec.
Avatar użytkownika
bosssu
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 21:27
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Kara Nocny Cień N lip 25, 2010 16:32  Re: GP Niemiec 2010

bosssu napisał(a):Według mnie powinni znieść ten przepis o zakazie TO. Już wolę usłyszeć wprost że kierowca X ma wyprzedzić kierowcę Y, niż słuchać jakiś bajeczek o oszczędzaniu paliwa, czy informacjach że drugi kierowca jest szybszy. TO było, jest i będzie i temu nie da się zapobiec.



Ferrari zagrało zespołowo oby tak dalej.
Ja wam pokaże...
Avatar użytkownika
Kara Nocny Cień
 
Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 11:51

Postprzez fletcher N lip 25, 2010 16:33  Re: GP Niemiec 2010

Widzę, że niektórzy urodzili się dopiero wczoraj i teraz trzęsą się z oburzenia na „oszustów z Ferrari”.
Avatar użytkownika
fletcher
 
Dołączył(a): N lip 26, 2009 20:20

Postprzez Fan1 N lip 25, 2010 16:39  Re: GP Niemiec 2010

Team order powinny być zdecydowanie zakazane i tępione, dopuszczenie ich zabija resztkę rywalizacji w F1 i tak jest już wiele układów, nuda goni nudę, więc jak jeszcze decyzje o miejscach na mecie mają zapadać w paddocku, to może lepiej już rozgonić całe to towarzystwo. Najbardziej był żałosny ten prezio z Hiszpanii, przylazł i mu robią prezenty, nie dość, że totalnie nudny wyścig, to jeszcze taki wałek, totalna antyreklama F1 to GP Niemiec.
Avatar użytkownika
Fan1
 
Dołączył(a): Pt mar 14, 2008 7:14

Postprzez bankoq N lip 25, 2010 16:42  Re: GP Niemiec 2010

baki napisał(a):Najbardziej rozwalił mnie Horner w wywiadzie po wyścigu w RTL-u, gdzie był wzburzony team orderem w wykonaniu Ferrari :razz:

Różnica jest taka, że Horner może sobie częściami szachować jak chce i rozdawać je komu chce. A team-orders są zakazane przez przepisy. Na miejscu Hornera zrobiłbym to samo, myślę że każdy inny też. Nie ma miejsca na sentymenty, strata punktów przez Ferrari to zysk Red Bulla.
Ostatnio edytowano N lip 25, 2010 16:51 przez bankoq, łącznie edytowano 1 raz
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez hideto N lip 25, 2010 16:42  Re: GP Niemiec 2010

Fan1 napisał(a):Team order powinny być zdecydowanie zakazane i tępione, dopuszczenie ich zabija resztkę rywalizacji w F1 i tak jest już wiele układów, nuda goni nudę, więc jak jeszcze decyzje o miejscach na mecie mają zapadać w paddocku, to może lepiej już rozgonić całe to towarzystwo. Najbardziej był żałosny ten prezio z Hiszpanii, przylazł i mu robią prezenty, nie dość, że totalnie nudny wyścig, to jeszcze taki wałek, totalna antyreklama F1 to GP Niemiec.

ciężko zakazać czegoś, co jest nagmine w zasadzie w każdym gp i każdym zespole.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Sycior N lip 25, 2010 16:50  Re: GP Niemiec 2010

Nawet jakby FIA zmieniła przepisy , to i tak zespoły jakoś by to ominęły. Walka z TO jest pozbawiona sensu...
True 2013 World Champion: Pastor Maldonado :P Bo gdyby miał bolid Red Bulla to byłby mistrzem...
Avatar użytkownika
Sycior
 
Dołączył(a): Śr maja 30, 2007 18:16
Lokalizacja: Kobyłka

Postprzez Darkat N lip 25, 2010 16:51  Re: GP Niemiec 2010

bye bye RBR tak jak mówiłem to może być punkt zwrotny dla walki o mistrzostwo. Szkoda bo wolę RBR od Ferrari . Ale tak to jest jak się nie wykorzystuje szansy. Jeszcze nie skazywałbym na porażkę Mclarenów


cichy napisał(a):Nigdy nie lubiłem ferrari, nigdy nie polubię ale dzisiejszymi wydarzeniami to stracili u mnie resztki jakiegokolwiek szacunku. Wielu z Was nabija się i krzyczy, że o ja, jaki to red bull jest zły i jak wspiera tylko jednego kierowcę, jestem ciekaw jak skomentują dzisiejsze wydarzenia. Priorytetowy kierowca to w formule 1 rzecz jak najbardziej normalna i codzienna.. więc nie wiem czym tu się tak jarać.. jednak, jest ale.. i to w cale nie małe ALE! Niech robią co chcą, niech zabierają sobie skrzydła, niech wywalają się nawzajem za sponsorów, niech blokują się w pitach, ale niech do cholerki jasnej nie rozgrywają w tego w tak bezczelny i prostacki sposób jak dziś zrobiło Ferrari. Na prawdę. Niedługo w bolidzie Fernando będzie klawiatura do robienia przelewów żeby ułatwić takie akcje.


ale o co chodzi. Team orders były, są i będą. I powinny być. W końcu to jeden zespół. Robert m.inn. dzięki temu wygrał w Kanadzie (choć tu trochę była inna sytuacja ale to też był team orders ) a zespół dzięki temu zdobył dublet. Wszyscy na tym skorzystali w zespole nawet Heidfeld.

Problem tu polega na tym że Massa się obraził i ostentacyjnie pokazał że przepuszcza Alonso. W ten sposób specjalnie zaszkodził zespołowi.
Darkat
 
Dołączył(a): So sie 23, 2008 21:40

Postprzez Kara Nocny Cień N lip 25, 2010 16:56  Re: GP Niemiec 2010

Jeżeli jakiś przepis nie jest respektowane przez ludzi i powoduje to jeszcze więcej problemów to powinien zostać zmieniony. Roosevelt o prohibicji. Tak samo powinno być z TO.
Ja wam pokaże...
Avatar użytkownika
Kara Nocny Cień
 
Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 11:51

Postprzez marrak N lip 25, 2010 16:59  Re: GP Niemiec 2010

bankoq napisał(a):
baki napisał(a):Najbardziej rozwalił mnie Horner w wywiadzie po wyścigu w RTL-u, gdzie był wzburzony team orderem w wykonaniu Ferrari :razz:

Różnica jest taka, że Horner może sobie częściami szachować jak chce i rozdawać je komu chce. A team-orders są zakazane przez przepisy. Na miejscu Hornera zrobiłbym to samo, myślę że każdy inny też. Nie ma miejsca na sentymenty, strata punktów przez Ferrari to zysk Red Bulla.

A wiecie jak się mina Vettelkowi poprawiła jak zobaczył całą sytuację na monitorze :rotfl:
W RBR na prawdę wierzą, że mogą ukarać Ferrari.
IMO, najlepszą karą za TO było by odbieranie punktów zespołowi, a nie kierowcom. Tylko dlaczego pierwsze ma być Ferrari, a nie np. McLaren
press the red button...
Avatar użytkownika
marrak
 
Dołączył(a): Pn maja 07, 2007 10:09
Lokalizacja: wlkp

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości