Przed GP Węgier 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Kuchcik Pt lip 30, 2010 10:44  Re: Przed GP Węgier 2010

W pierwszej sesji Red Bull zmiażdżył konkurencję. :zdziwiony: Powinni coś zrobić z tym Yamamoto. :arge:
Avatar użytkownika
Kuchcik
 
Dołączył(a): Cz lip 22, 2010 18:48

Postprzez Karol Pt lip 30, 2010 10:45  Re: Przed GP Węgier 2010

Po 1 treningu wiadomo tylko tyle, że Red Bull wymiata wlekąc swoje przednie skrzydło po torze. Ferrari raczej cysterna, Robert nieźle sobie radzi aż do trzeciego sektora, tam już Renówka nie spisuje sie tak dobrze. Trzeba poczekać jeszcze do FP2, a najlepiej do FP3 :-P Najlepiej tą sesje podsumowuje P6 de la Rosy w tym mechanicznym szrocie.


btw, ktoś z kierowców sie żeni? Czemu Pietrow robi brame na torze? :-D
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez motocyklista11 Pt lip 30, 2010 10:53  Re: Przed GP Węgier 2010

Własnie oglądałem pierwszą sesję treningową przed GP Węgier. Zobaczyłem coś co mnie lekko zdziwiło. Na dwadzieścia pare minut przed końcem Petrov wykręcił bączka na prostej startowej. Na replay'u było widać (w zwolnionym tępie) jak w koncowej fazie tego zdarzenia tylne koła kręciły się do tyłu. Zastanawiam się jak to możliwe. Wiem że wrzucenie wstecznego w bolidzie F1 to nie taka szybka sprawa. Więc może to rodzaj kontroli trakcji...Tak jak dokładnie rok temu w przypadku wypadku Massy. Gdy komputer w jego bolidzie wyczuł że Massa nie kontroluje samochodu sam zaczął procedure natychmistowego zatrzymania samochodu. (...gdzieś o tym czytałem...) Co o tym myślicie? Zauważył to ktoś jeszcze?
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez rafal28 Pt lip 30, 2010 11:11  Re: Przed GP Węgier 2010

też zauważyłem kręcące się koło do tyłu kiedy bolid lekko sunął jeszcze do przodu
Pszczoła go go go
Avatar użytkownika
rafal28
 
Dołączył(a): Pn wrz 28, 2009 12:42

Postprzez manieq Pt lip 30, 2010 11:15  Re: Przed GP Węgier 2010

Dzisiaj zauważyłem, że niektóre teamy jakby rezygnowały z f-ductu. Bodajże Red Bull i Ferrari Massy.
I want to believe
Avatar użytkownika
manieq
 
Dołączył(a): Wt sie 11, 2009 23:32

Postprzez bankoq Pt lip 30, 2010 11:55  Re: Przed GP Węgier 2010

Może po prostu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Stroboskop
Nie oglądałem pierwszego treningu, więc nie wiem jak to wyglądało, podsuwam tylko pomysł.
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez Hubit Pt lip 30, 2010 11:57  Re: Przed GP Węgier 2010

Dobrze by było, gdyby ktoś zarzucił filmikiem z tego poślizgu Pietrowa, bo szczerze mówiąc nie przyglądałem się jego kołom :P
Hubit
 
Dołączył(a): Cz mar 20, 2008 14:56

Postprzez motocyklista11 Pt lip 30, 2010 12:01  Re: Przed GP Węgier 2010

bankoq napisał(a):Może po prostu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Stroboskop
Nie oglądałem pierwszego treningu, więc nie wiem jak to wyglądało, podsuwam tylko pomysł.


Nie źle kombinujesz. Tylko tak jak pisałem wcześniej pokazywali to w zwolnionym tempie więc "efekt stroboskopu" nie pasuje...

Ps. Dziś o 22:10 a jutro o 7:00 ma być obszerny skrót 1. Treningu w Polsacie Sport Extra.
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez Campeon Pt lip 30, 2010 12:04  Re: Przed GP Węgier 2010

manieq napisał(a):Dzisiaj zauważyłem, że niektóre teamy jakby rezygnowały z f-ductu. Bodajże Red Bull i Ferrari Massy.

Jeżeli chodzi o Ferrari, to Massa jeździł ze starym przednim skrzydłem i bez kanału F, natomiast Alonso jeździł z nowym przednim skrzydłem i wygaszanym tylnym.
Obrazek
Avatar użytkownika
Campeon
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 13:51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PawelFreeman Pt lip 30, 2010 12:22  Re: Przed GP Węgier 2010

Jeśli w tym sezonie któryś z kierowców redbulla nie zdabedzie mistrzostwa to będzie to porażka na miarę rekordów Guinessa. Mając bolid szybszy na większości torów (bez uwzględnienia wyjątków) od 0.3 do 0.7 i wiecej i nie sięgnąć po pierwsze miejsce w którejkolwiek tabeli to woła o pomste do nieba. W kontekscie marnowania doskonałego bolidu. Nie jestem jakimś kubico-maniakiem ale wydaje mi się, że Robert mając taki bolid spisał by się lepiej, nie wiem jak ale wydaje mi się, że lepiej. Mając na uwadze to, że on nigdy nie miał bolidu najszybszego w stawce i to o taki margines jaki ma redbull nad resztą. Nawet nie miał bolidu który był by na równi z najszybszym w stawce w jakimkolwiek z wyścigów. Pomimo to wiemy jaka pozycje zajmował w połowie już sławnego i lekko oklepanego chyba, sezonu 2008.
FORZA KUBICA
Avatar użytkownika
PawelFreeman
 
Dołączył(a): Pt wrz 14, 2007 8:02
Lokalizacja: z pacanowa

Postprzez Mati93 Pt lip 30, 2010 12:25  Re: Przed GP Węgier 2010

Już po pierwszym treningu widać, że możemy mieć powtórkę z Monako.
Red-Bull będzie potężny na tym torze.
Robert może dużo namieszać.

Ale zobaczymy co przyniesie drugi trening. Stawiam RBR znów na 1 miejscu.
Avatar użytkownika
Mati93
 
Dołączył(a): Pt cze 20, 2008 12:49
Lokalizacja: Podlasie
GG: 8604191

Postprzez axel Pt lip 30, 2010 12:30  Re: Przed GP Węgier 2010

W qualu mogą sobie byc na pierszym ale w wyscigu pewnie dalej cos spartolą.

Obrazek
Ostatnio edytowano Pt lip 30, 2010 12:36 przez axel, łącznie edytowano 1 raz
“W teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią i praktyką. W praktyce - jest”
Avatar użytkownika
axel
 
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 16:14
Lokalizacja: 50°09'N 22°30'E

Postprzez Karol Pt lip 30, 2010 12:33  Re: Przed GP Węgier 2010

Nowe tylne skrzydło:
Obrazek
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez kemot Pt lip 30, 2010 12:38  Re: Przed GP Węgier 2010

Carlo's napisał(a):Nowe tylne skrzydło:
Obrazek

Czyli zrezygnowali ze skrzydła "W" w sumie to ja nie wiem, po co oni przywieźli tu nowe skrzydło zapewniające większą prędkość na prostej, jak tu tylko jedna prosta jest. Na tym torze liczy się przede wszystkim przyczepność mechaniczna, ale też docisk.
Poza tym uważam, że bartoszcze powinien zostać zbanowany...
kemot
 
Dołączył(a): N sty 06, 2008 0:34
Lokalizacja: Zgorzelec

Postprzez Karol Pt lip 30, 2010 12:46  Re: Przed GP Węgier 2010

Co ty mowisz? To jest skrzydło zapewniający największy docisk, W-skrzydło zapewniało pewnie lepszy stosunek docisk/opór i dlatego miało taki profil a nie inny. Wg F1.com otwór w połowie skrzydła zapewnia większy docisk, ale kosztem v-max, więc nie wiem do czego zmierzasz.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości