Przed GP Belgii 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez forza_f1 N sie 29, 2010 11:02  Re: Przed GP Belgii 2010

Carlo's napisał(a):de la Rosa wykorzystuje 9 silnik i dostaje kare -10 pól na starcie. Silnik z quala będzie mógł jeszcze użyć w treningach. Do końca sezonu z pewnością wykorzysta 10 silnik.


A mi się zdawało, że on jeszcze 8. nie wykorzystał...
"As soon as you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A.Senna
Avatar użytkownika
forza_f1
 
Dołączył(a): Cz cze 03, 2010 9:38
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Postprzez Pocisk N sie 29, 2010 11:31  Re: Przed GP Belgii 2010

Przyłączając się do tego przedwyścigowego bełkotu sięgam po swoja szklana kule i widzę w niej .......powtórkę z Silverstone.

A na poważnie - co ma do udowodnienia Kubica na torze który jest prosty jak drut? Byleby uważać na deszcz, opony i jechać swoje - cała filozofia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Pocisk
 
Dołączył(a): N lip 06, 2008 23:59

Postprzez forza_f1 N sie 29, 2010 11:50  Re: Przed GP Belgii 2010

forza_f1 napisał(a):
Carlo's napisał(a):de la Rosa wykorzystuje 9 silnik i dostaje kare -10 pól na starcie. Silnik z quala będzie mógł jeszcze użyć w treningach. Do końca sezonu z pewnością wykorzysta 10 silnik.


A mi się zdawało, że on jeszcze 8. nie wykorzystał...


Ooo... Nie doczytałem, że DLR miał nowy (ósmy) silnik na trenincgach i qualach. Sauber ma spore problemy z 056. Ciekawe, że STR nie ma żadnych problemów. Ale to pewnie odmienna specyfika STR5 i C29. Sauber też zmieniał silniki a to zawsze (prawie) działa nieco na niekorzyść zespołu...
"As soon as you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." A.Senna
Avatar użytkownika
forza_f1
 
Dołączył(a): Cz cze 03, 2010 9:38
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Postprzez Linguini N sie 29, 2010 11:56  Re: Przed GP Belgii 2010

archibaldi napisał(a):jeszcze chciałem podnieść jedną kwestię. Nagle elastyczne skrzydła RBR i Ferrari wykazują standardową sztywność w momencie jak jest zapowiedziana kontrola. Oczywiście testy RedBull zdaje (Mclaren też nie wiadomo dlaczego też poddany) a zespół twierdzi, że to są te same skrzydła co wcześniej.. (Red) Bullshit!
Whitmarsh i Brawn zauważyli większą sztywność:
"Nie byłem pewien, czy ten problem będzie wykryty, ale muszę powiedzieć, że... skrzydła mają inną sztywność i pozycję niż to było w poprzednich wyścigach" - powiedział Whitmarsh dla Reutersa.

Szef Mercedesa, Ross Brawn dodał: "Myślę, że każdy z nas widzi, że to co było widoczne w kilku ostatnich wyścigach nie jest widoczne tutaj."

"Nie wiem co się stało, ale wizualnie wygląda to inaczej" - powiedział Anglik.



Przyłączam się również do tego - obserwowałem kilka przejazdów z treningów w powtórkach ( również przy zwolnionym tempie ) - nie nie ma obecnie z uginania się skrzydeł tak jak w poprzednich dwóch wyścigach.
Red Bulle walą niezłą ściemę z tymi niby takimi samymi skrzydłami.
Śmiechu warte i tyle.
Avatar użytkownika
Linguini
 
Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 14:52
Lokalizacja: łódź

Postprzez Sar trek N sie 29, 2010 11:59  Re: Przed GP Belgii 2010

Zgadzam się w 100 %. Dodam tylko, że to najciekawsze fragment kwalifikacji, jaki widziałem kiedykolwiek.
wyścigowe historie - strona o historii wyścigów Indy Car
Avatar użytkownika
Sar trek
 
Dołączył(a): Śr mar 26, 2008 21:25

Postprzez Karol N sie 29, 2010 12:01  Re: Przed GP Belgii 2010

James Allen: Rosberg full wet set-up, Schumacher delikatnie bardziej zbalansowany set.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez Master N sie 29, 2010 12:10  Re: Przed GP Belgii 2010

Bez deszczu w następnych 30 minutach.
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:10

Postprzez Sar trek N sie 29, 2010 12:30  Re: Przed GP Belgii 2010

Jeszcze 30 min. Już nie mogę się doczekać. Koniec przerwy, początek ścigania.

Red Bulle nie słyną z dobrego startu, dlatego Webber będzie się musiał pewnie bronić przed Hamiltonem, więc pewnie zejdzie do wewnętrznej, Hamilton po zewnętrznej, obok niego może się znaleźć Kubica i to jest jego szansa by wyprzedzić Hamiltona po wewnętrznej, bo jeśli znajdzie się przed Hamiltonem, to Webbera może wyprzedzić, bo RBR jest słaby na prostych. Co Mark zyska w sektorze 2, straci w 1 i 3. A w zakrętach raczej nie da się wyprzedzać, tylko na prostej.

A Vettel będzie atakowany przez Buttona, ale obydwu może wyprzedzić Massa. Można uważać, że Felipe nie jest tak szybki jak Alonso, że popełnia błędy, ale nikt nie potrafi tak wystartować, jak on.

Uważam, że bez deszczu pierwsza czwórka ma prawie równe szanse na zwycięstwo. Ale wiele zależy od startu. A jak spadnie deszcz, to nawet Yamamoto może wygrać.
wyścigowe historie - strona o historii wyścigów Indy Car
Avatar użytkownika
Sar trek
 
Dołączył(a): Śr mar 26, 2008 21:25

Postprzez bankoq N sie 29, 2010 12:32  Re: Przed GP Belgii 2010

Marc Gene: "Alonso will suffer if it doesn't rain. He doesn't have exactly rain settings, as those include softer suspension, but he does have aerodynamic settings for rain. He loses 3 tenths only in the first sector to Felipe, and is 10 km/h slower in top speed".

Tak jak pisałem Alonso pełny hazard. Ustawienia aero pod większy docisk, czyli pod deszcz. Wóz albo przewóz.
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez Figo N sie 29, 2010 12:36  Re: Przed GP Belgii 2010

Sar trek napisał(a):Red Bulle nie słyną z dobrego startu, dlatego Webber będzie się musiał pewnie bronić przed Hamiltonem, więc pewnie zejdzie do wewnętrznej, Hamilton po zewnętrznej

Przecież P1 jest przy ścianie to po co ma schodzić skoro od początku tam będzie?
Avatar użytkownika
Figo
 
Dołączył(a): Pn lip 21, 2008 16:26

Postprzez Sar trek N sie 29, 2010 12:43  Re: Przed GP Belgii 2010

Zapomniałem, myślałem, że jest odwrotnie. A więc pewnie będzie tak, jak napisałem. Teraz to jeszcze bardziej prawdopodobne mi się wydaje.
wyścigowe historie - strona o historii wyścigów Indy Car
Avatar użytkownika
Sar trek
 
Dołączył(a): Śr mar 26, 2008 21:25

Postprzez Master N sie 29, 2010 12:48  Re: Przed GP Belgii 2010

Na torze słonecznie, niebo nieciekawe, ale start na 90% będzie na sucho.

No rain within the next 30 min. - widniało na monitorze jednego z zespołów
Master
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 15:10

Postprzez Damos N sie 29, 2010 14:40  Re: Przed GP Belgii 2010

Damos napisał(a): Webebr nie jest gigantem startu, co pokazał kilka razy - np. w Monako. Kubica będzie [...] z przodu przyblokowany przez Webbera, z prawej przyciśnięty do pobocza przez Hamiltona
a nie mówiłem ? :)
Avatar użytkownika
Damos
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn cze 13, 2005 7:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez AutoryteT N sie 29, 2010 14:42  Re: Przed GP Belgii 2010

Przez to przyblokował Kubicę, który wystartował lepiej niż Hamilton :x
Lepiej być uczniem praktyki niż mistrzem teorii
Avatar użytkownika
AutoryteT
 
Dołączył(a): Śr gru 26, 2007 22:00

Poprzednia strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron