Strona 11 z 12

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 7:31
przez cichy
Wczoraj po wielkim szczęściu, ogromne załamanie.. okazało się, że dziś wyścigu nie zobaczę. Po prostu cudownie :P

a z tą pogodą i oczywiście z torem na pewno będzie przepiękne widowisko.. boje się, żeby nie najlepsze sezonu ;) (hideto szykuj telefon bo o 14 będę dzwonił :evil: )

tradycyjnie:



- Senna z long, long Team Radio

- Jarno onboard

- pojedynek byków w boksach ;)

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 8:03
przez PawelFreeman
Dla mnie osobiscie ten wyscig pokaże czy Kubica ma to coś żeby być mistrzem świata. Czas skończyć z jakims kalkulowaniem itp. bo to jest wyścig który Kubica może wygrać, takiej szansy nie było dawno. Renówka dobrze tutaj śmiga, Robert się czuje bardzo dobrze na tym torze, startuje z 3 pozycji, ma bardzo blisoko do nawrotu i jeśłi dobzre wystartuje może się wcisnąć "po kredzie" ;p jełsi nie to może zaatakowac po wzniesieniu. Do tego dodac trzeba możliwośc deszczu, czyli warunki w których robert dobrze sobie radzi jeśłi nie bardzo dobrze. Taka prawda taka okazja moze się już do końca sezonu nie przytrafic.

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 8:27
przez Shaitan
bankoq napisał(a):Jak będzie mokro cały wyścig, to wszystkich wycycka Alonso, który ma postawione skrzydła. Widok dwukrotnego campeona goniącego czołówkę 2s szybszym tempem powinien być całkiem interesujący, gorzej jeżeli będą warunki pod slicki.

Eee bankoq co Ty, ja jestem w stanie się założyć w 0,5l , że Alonso nie wyląduje nawet na podium chociażby lało jak z cebra :wink: .
Zawalił quala ostro, a reszta to mniej lub bardziej kontrolowana ściema IMO. Nie twierdzę, że nie ma setupu ukierunkowanego na deszcz, ale że będzie bił wszystkich na głowę jak będzie padać, to nie wierzę :) .

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 8:46
przez tivi92
@cichy

Jarno na "o rusz" odpuszcza gaz czy po prostu tak zachowuje sie ten silnik?

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 8:52
przez cichy
jak dla mnie odpuszcza, ale równie dobrze może to być problem dla "kosza" z podjazdem ;)

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 9:48
przez Karol
Shaitan napisał(a):
bankoq napisał(a):Jak będzie mokro cały wyścig, to wszystkich wycycka Alonso, który ma postawione skrzydła. Widok dwukrotnego campeona goniącego czołówkę 2s szybszym tempem powinien być całkiem interesujący, gorzej jeżeli będą warunki pod slicki.

Eee bankoq co Ty, ja jestem w stanie się założyć w 0,5l , że Alonso nie wyląduje nawet na podium chociażby lało jak z cebra :wink: .
Zawalił quala ostro, a reszta to mniej lub bardziej kontrolowana ściema IMO. Nie twierdzę, że nie ma setupu ukierunkowanego na deszcz, ale że będzie bił wszystkich na głowę jak będzie padać, to nie wierzę :) .


Apropo setupów na mokry tor - Horner kiedyś powiedział, że tak naprawde w dzisiejszych czasach ustawienia na mokry czy na suchy tor w sumie wiele się nie różnią, zwykle robi się większy prześwit i podnosi nieco przednie skrzydło i to by było na tyle. Tylne skrzydło generujący większy docisk można też założyć, ale to też często tylko dlatego, bo takie są preferencje kierowcy, zwłaszcza tych agresywnych. W Malezji 2008 cały weekend miał być suchy, a i tak Kubica i Heidfeld mieli inne tylne skrzydła, Robert wyższe.

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:08
przez archibaldi
jeszcze chciałem podnieść jedną kwestię. Nagle elastyczne skrzydła RBR i Ferrari wykazują standardową sztywność w momencie jak jest zapowiedziana kontrola. Oczywiście testy RedBull zdaje (Mclaren też nie wiadomo dlaczego też poddany) a zespół twierdzi, że to są te same skrzydła co wcześniej.. (Red) Bullshit!
Whitmarsh i Brawn zauważyli większą sztywność:
"Nie byłem pewien, czy ten problem będzie wykryty, ale muszę powiedzieć, że... skrzydła mają inną sztywność i pozycję niż to było w poprzednich wyścigach" - powiedział Whitmarsh dla Reutersa.

Szef Mercedesa, Ross Brawn dodał: "Myślę, że każdy z nas widzi, że to co było widoczne w kilku ostatnich wyścigach nie jest widoczne tutaj."

"Nie wiem co się stało, ale wizualnie wygląda to inaczej" - powiedział Anglik.

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:27
przez patgaw
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86226

wyprzedzanie na Raikkonena bedzie w tym roku karane :p

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:30
przez Damos
Skoro to jest "be" - dlaczego wtedy nie ukarali Kimasa ? :) Bo był czerwony ? ;) Regulamin sportowy nie uległ w tej kwestii zmianom.

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:33
przez tu_ru
Damos napisał(a):Skoro to jest "be" - dlaczego wtedy nie ukarali Kimasa ? :) Bo był czerwony ? ;) Regulamin sportowy nie uległ w tej kwestii zmianom.


Co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś teraz wykona taką akcję to dostanie drive thru. I dobrze.

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:35
przez Karol
Z F1 robi się powoli GP2. Pierwszy wyścig był wczoraj w Q1, dzisiaj nastepny :smile:

Póki co podobno dosyć sucho, tor przesycha ale i tak zapowiadane jest więcej deszczu na popołudnie. Byleby nie lało na tyle, żeby z PP startował Maylander :twisted:

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:42
przez tivi92
Suchy start - Robert zaciekle walczy z Vettelem i niestety traci pozycje.
Lekka mrzawka - wszyscy wpadaja do pitlane po przejsciowki, robert i kilku kierowcow z konca stawki zostaje na torze.
Po 2 okr przestaje padac i tor przesycha
Ci co zmienili na przejsciowe znow musza zalozyc sliki
Przed pierwszym postojem roberta zaczyna sie ulewa, robert majac duza przewage zaklada pelne deszczowki i jedzie na nich do konca wyscigu.
Sluchamy Mazurka
Jedziemy do wloch po pp i 25pktow

"takie se wymarzylem"

nie przewiduje safetycarow, tym bardziej mejlandera z pp

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:45
przez prawy
Obrazek

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:49
przez Karol
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86230

de la Rosa wykorzystuje 9 silnik i dostaje kare -10 pól na starcie. Silnik z quala będzie mógł jeszcze użyć w treningach. Do końca sezonu z pewnością wykorzysta 10 silnik. Tym samym Pietrow awansuje na zaszczytne P23.

Re: Przed GP Belgii 2010

PostNapisane: N sie 29, 2010 10:55
przez maciotacio
Moim zdaniem najciekawszy moment wczorajszych kwalifikacji :-D



+ powtórki