Re: GP Belgii 2010
Napisane: Pn sie 30, 2010 19:47
Mówią, że przypadki 'chodzą' po ludziach, ale żeby jeździły... i to całe wyścigi najlepszym możliwym tempem nie słyszałem, ale jak to mówią całe życie się człowiek uczy.
Shaitan napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=9kChqJVjp9U&feature=player_embedded
Lol, niech wszyscy się tak zaczną ustawiać na polach startowych...
Damos napisał(a):A zupełnie przypadkowo brak docisku z dyfuzora znacząco wpływa na możliwość zablokowania kół w czasie hamowania Nie mówię, że tak było, jednak chętnie bym o tym podyskutował.KrzysR napisał(a):Nie przesadzajmy, przeciez to było na dohamowaniu, tam był juz wilgotny tor i zblokował tylną oś, i to wszystko.Ale Kimi nie miał elastycznych pzednich skrzydeł RedBulla !nEoDaViS napisał(a):Nie wiem czemu tak się stało, ale np. Kimi gdy brał Fisichelle też zza niego wyskoczył i obyło się bez problemów.
SirKamil napisał(a):Wnioski niech każdy wyciągnie swoje.
Nie jestem wielkim optymistą ale, ŻADNA ekipa w momencie wprowadzenia W PEŁNI AKTYWNEGO SYSTEMU nie miało problemów. Problemy pojawiały się tylko w układach pasywnych.bankoq napisał(a): Nie wierzę, że nawet najwięksi optymiści nie mieli obaw co do pojawienia się problemów wieku dziecięcego tego ustrojstwa. Zwłaszcza widząc jakie męki przechodzili inni, nawet taki Sauber, który wiedzą dysponował znacznie wcześniej od reszty kopiujących.