Strona 11 z 12

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Wt sie 31, 2010 15:47
przez maciotacio
Onboard Alonso ze startu (pod koniec jest strzał od Rubensa)


Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Wt sie 31, 2010 16:27
przez barteks
Pieczar napisał(a):Jeżeli Kubica nie zasłużył na podium, bo popełniał błędy, to i Hamilton nie zasłużył (żwirek) i Webber też (skopany start). Tak więc jedynym słusznym i moralnym zwycięzcą tego GP jest Massa 8-)

... który o metr przestrzelił pole startowe :-)



Dziwne, że nie było za to żadnej kary...

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Wt sie 31, 2010 18:37
przez juras70
Czy mi się tylko wydaje, czy Alonso ma niski Top Speed?

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Wt sie 31, 2010 18:41
przez ice
wyglada jakby przed Les Combes dobil do konca obrotow, pewnie przez deszczowe ustawienia o ktorych sie mowilo.

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Wt sie 31, 2010 19:23
przez krzych
Ice, to przez zmniejszony opór powietrza. Alonso jechał za innym bolidem i w pewnym momencie obroty dobiły do ogranicznika. Jechał po prostu jakby na maxa i szybciej się już nie dało (może gdyby dłuższy 7 bieg)

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Wt sie 31, 2010 19:29
przez ice
ale zespoly i tak zostawiaja sobie chyba minimalny zapas 7 biegu do wyprzedzania po jezdzie w tunelu aero, a tutaj obroty skonczyly sie mimo wszystko za wczesnie.

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Śr wrz 01, 2010 11:08
przez bohdi
Allen o wypadku Vettela i JB oraz flexi-wings Red Bulla:
http://www.jamesallenonf1.com/2010/09/a ... it-button/

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Śr wrz 01, 2010 11:15
przez Damos
lol...
Allen napisał(a):It looks like the wing rolls when one side of it comes clear of the wake from Button’s car. This isn’t surprising – one side of the wing is probably only getting about 50% of the air that the side outside of Button’s wake gets.

That difference in wing load one side to the other, combined with the deflection of the wing and the roll that creates will have made the car quite unstable, according to engineers I’ve discussed the video with. It is not necessarily the reason why Vettel lost control of the car, but it will not have made controlling the car any easier.
wnioski te same, co u nas, tylko kilka dni później ;) Allen czyta nasze Forum ! ;)

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Śr wrz 01, 2010 17:52
przez axel


http://www.youtube.com/watch?v=qy6FRTCCSZU
http://www.youtube.com/watch?v=hQKL1u0qtoA

@Edit

Jednak Massie się nie upiecze :D http://f1.pl/Artykul.82+M5638378223a.0.html swoją drogą to żałosne, że dopiero po obejrzeniu amatorskiego filmu FIA to zauważyła :zakrywa:

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Pt wrz 03, 2010 10:26
przez bohdi
Cale GP (BBC). Haslo: 123Belgia

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Pt wrz 03, 2010 12:44
przez Fan1
axel napisał(a):Jednak Massie się nie upiecze :D http://f1.pl/Artykul.82+M5638378223a.0.html swoją drogą to żałosne, że dopiero po obejrzeniu amatorskiego filmu FIA to zauważyła :zakrywa:


Nikt się nie bulwersował, szkoda, że żaden kibic nie zwrócił matołowi z flagą co jest grane, nie najlepiej świadczy to o kibicach F1, gdzie się człowiek nie obróci sami znawcy, a tu taki zonk :-D

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Pt wrz 03, 2010 13:20
przez Lukas
A jak chcesz mu zwócic uwagę? Rzucać kamieniami? :P

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Pt wrz 03, 2010 13:22
przez Karol
axel napisał(a):Jednak Massie się nie upiecze :D http://f1.pl/Artykul.82+M5638378223a.0.html swoją drogą to żałosne, że dopiero po obejrzeniu amatorskiego filmu FIA to zauważyła :zakrywa:

[/quote]

Sprawę Massy pierwszy zauważył Martin Brundle i to jeszcze przed startem. Z resztą czasem bywa tak, że niektóre rzeczy które Brundle zauważa na starcie od razu, ja musze spojrzeć jeszcze na powtórke by sie upewnic, to u niego cenie.

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Pt wrz 03, 2010 13:32
przez Damos
Fan1 napisał(a):Nikt się nie bulwersował, szkoda, że żaden kibic nie zwrócił matołowi z flagą co jest grane, nie najlepiej świadczy to o kibicach F1, gdzie się człowiek nie obróci sami znawcy, a tu taki zonk :-D
Pójdź na tor, usiądź na trybunach i spróbuj zwrócić na siebie uwagę faceta z flagą. najbliższy kibic stoi kilkanaście metrów od niego. Facet nawet nie patrzy na trybuny, na których siedzi kilkadziesiąt tysięcy zlewających się w jedno plamek. Pewnie byś krzyknął? :)

Re: GP Belgii 2010

PostNapisane: Pt wrz 03, 2010 13:58
przez slipstream
Pewnie byś krzyknął?

To na pewno byłaby skuteczna metoda, tym bardziej kiedy faceci z flagami często maja słuchawki na uszy, jako iż prosta startowa w momencie startu tyluż bolidów nie jest najprzyjaźniejszym dla słuchu miejscem. Już nie wspominając o tym jak te agregaty zagłuszają ze sąsiada obok można nie usłyszeć...

Ale, życzymy powodzenia w kontaktach z porządkowymi.