Przed GP Włoch 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Cappo So wrz 11, 2010 14:24  Re: Przed GP Włoch 2010

Mam tylko jedno pytanie czemu nie skończył tego najlepszego okrążenia?? :x Jutro pewnie będzie lipa bo Rosberg jest szybszy w S1 także pewnie będzie znów jechał cały wyścig za nim o ile wyprzedzi Hulkenberga.
Avatar użytkownika
Cappo
 
Dołączył(a): Pt cze 05, 2009 12:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez baki So wrz 11, 2010 14:28  Re: Przed GP Włoch 2010

KUB do pierwszego okrążenia w Q3 wyjeżdżał za ALO, na 1 kółku zrobił 1,23,0. Na drugim okr. poprawił się w S1 i S2 o 0,2 sek niestety jadący przed nim ALO drugie kółko jechał wolniej niż pierwsze i pewnie zblokował Roberta w S3 i KUB musiał zjechać do pit lane. Tak pewnie byłoby P7, a kto wie czy by i nie zahaczył o VET. Szkoda, bo w przeciwieństwie do HUL i ROS miał dwa komplety świeżych softów. Mam nadzieję, że Robert jutro łyknie obu na pierwszym okrążeniu.
Avatar użytkownika
baki
 
Dołączył(a): Śr wrz 30, 2009 15:11

Postprzez axel So wrz 11, 2010 14:30  Re: Przed GP Włoch 2010

Widac, że Renault bardziej służy twardsza mieszanka. W q2 był aż o 0.8 sec. szybszy na twardych niż w q3 na miękkich. Także początek wyścigu może byc nie za dobry w wykonaniu Roberta, jeżeli nie poradzi sobie na starcie z Rosbergiem i Hulkienbergiem, to pózniej może byc to niemożliwe.
“W teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią i praktyką. W praktyce - jest”
Avatar użytkownika
axel
 
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 16:14
Lokalizacja: 50°09'N 22°30'E

Postprzez ziw So wrz 11, 2010 14:33  Re: Przed GP Włoch 2010

Damian375 napisał(a):Ciekawie kiedy ?

W Q2. Po co wstawiasz te tabelki, kazdy wie gdzie szukac.
baki napisał(a):KUB do pierwszego okrążenia w Q3 wyjeżdżał za ALO, na 1 kółku zrobił 1,23,0. Na drugim okr. poprawił się w S1 i S2 o 0,2 sek niestety jadący przed nim ALO drugie kółko jechał wolniej niż pierwsze i pewnie zblokował Roberta w S3 i KUB musiał zjechać do pit lane. Tak pewnie byłoby P7, a kto wie czy by i nie zahaczył o VET. Szkoda, bo w przeciwieństwie do HUL i ROS miał dwa komplety świeżych softów. Mam nadzieję, że Robert jutro łyknie obu na pierwszym okrążeniu.

Mogl tez nie miec paliwa. Co do "lykniecia" to nie wiem na jakiej podstawie, raczej male szanse. Jesli nic sie nie wydarzy w czubie to Robert niestety skonczy w srodku stawki, szkoda.
Ostatnio edytowano So wrz 11, 2010 14:37 przez ziw, łącznie edytowano 2 razy
ziw
 

Postprzez Maly-boy So wrz 11, 2010 14:33  Re: Przed GP Włoch 2010

axel napisał(a):Widac, że Renault bardziej służy twardsza mieszanka. W q2 był aż o 0.8 sec. szybszy na twardych niż w q3 na miękkich. Także początek wyścigu może byc nie za dobry w wykonaniu Roberta, jeżeli nie poradzi sobie na starcie z Rosbergiem i Hulkienbergiem, to pózniej może byc to niemożliwe.



0.8 sek ? powiedz mi gdzie dokładnie bo jak na moje to 0,2 sek
Obrazek
Maly-boy
 
Dołączył(a): Pt cze 22, 2007 9:48

Postprzez Damian375 So wrz 11, 2010 14:34  Re: Przed GP Włoch 2010

W Q2 nie miał 27.4 w S3, ponieważ byłoby to odnotowane właśnie w tej tabelce. Tak sądzę.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez ziw So wrz 11, 2010 14:38  Re: Przed GP Włoch 2010

zle sadzisz
ziw
 

Postprzez bosssu So wrz 11, 2010 14:38  Re: Przed GP Włoch 2010

ziw napisał(a):Mogl tez nie miec paliwa.

Paliwo wlewa się na całą sesję, chyba kiedyś Kubica o tym mówił. Pewnie liczyli że drugi wyjazd będzie szybszy, albo nie chcieli zajeżdżać opon.
Avatar użytkownika
bosssu
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 21:27
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez axel So wrz 11, 2010 14:44  Re: Przed GP Włoch 2010

Maly-boy napisał(a):0.8 sek ? powiedz mi gdzie dokładnie bo jak na moje to 0,2 sek

My mistake, sry

Kub po qualu: http://f1.pl/Artykul.82+M5faddae714f.0.html
“W teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią i praktyką. W praktyce - jest”
Avatar użytkownika
axel
 
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 16:14
Lokalizacja: 50°09'N 22°30'E

Postprzez Angulo So wrz 11, 2010 14:46  Re: Przed GP Włoch 2010

:evil: Ależ ja jestem zły na Lewsia. :evil: PP było w zasięgu, bo Button stracił tylko 0,122s do Alonso... Generalnie myślałem, że McLaren będzie szybszy od Czerwonych, a tu taki zawód. :zły: :arge: :bezradny: Martwi mnie jeszcze fakt, że Ferki są po czystej stronie toru i Massa raczej wyprzedzi Buttona na starcie, a to już byłaby porażka.
Jedyny pozytywny akcent dla mnie to fakt, że McLareny są szybsze na twardych oponach, a przecież na nich przejedzie się ponad połowę dystansu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angulo
 
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2008 17:21
Lokalizacja: Gołkowice
GG: 5966780

Postprzez Darkat So wrz 11, 2010 14:48  Re: Przed GP Włoch 2010

moim zdaniem wynik Roberta dobry. Obawiałem się że może nie dostać się do Q3. Mam wrażenie że na drugi przejazd w Q2 nie wyjechał bo zdawał sobie sprawę że to maks co osiągnął.
Jasne mogło być p7 ale lepsze p9 niż nie dostanie się do Q3
Ten tor to przede wszystkim liczy się bolid a nie kierowca. Różnica 1s pomiędzy Robertem a Petrovem to chyba świadczy że to maks co mógł osiągnąć tym bolidem :-?
Alonso no jeszcze chce pokazać że walczy do końca. Ferrari wspaniale.
Maclaren to już łabędzie śpiew o mistrzostwo. RBR pewnie się cieszy ale uwaga bo Vettel musi się tu postarać.
Będzie gorąco na starcie
Darkat
 
Dołączył(a): So sie 23, 2008 21:40

Postprzez Angulo So wrz 11, 2010 15:25  Re: Przed GP Włoch 2010

http://www.autosport.com/news/report.php/id/86596
Hamilton uważa, że nie użycie F-ductu było błędem. No nie wiem czy to wymówka, czy realia, albowiem na ostatnich kółkach Hamilton popełnił 2 błędy. Jednak jeśli to jest prawda, to świetnie zapowiadający się wyścig trzeba spisać na straty. :rozpacz:
Obrazek
Avatar użytkownika
Angulo
 
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2008 17:21
Lokalizacja: Gołkowice
GG: 5966780

Postprzez Damian375 So wrz 11, 2010 15:35  Re: Przed GP Włoch 2010

Robert zakończył mity krążące po forum, że Q2 jechał na twardych oponach :
„Wiedzieliśmy, że możemy spodziewać się co najwyżej siódmej pozycji na starcie, jednak walka z Mercedesem i Williamsem była bardzo zacięta. Byłem w stanie uzyskać dobry czas w Q2 i przejść dalej, wykonując tylko jeden przejazd, więc zaoszczędziłem komplet miękkich opon na finałową sesję. Podczas pierwszego przejazdu jechałem o dwie dziesiąte szybciej niż moje najlepsze okrążenie, kiedy podjąłem decyzję o zjeździe do boksów. Dzięki temu zostało mi wystarczająco dużo czasu na dwa mierzone okrążenia podczas drugiego przejazdu i miałem nadzieję, że uda się poprawić jeszcze bardziej. Niestety nie byłem w stanie powtórzyć mojego czasu i ostatecznie straciłem do siódmego miejsca dwie setne. To nie zbyt idealna sytuacja, ponieważ samochody wokół nas są bardzo szybkie na prostych. Czeka nas długi wyścig i mam nadzieje, że jak najlepiej wykorzystamy nadarzające się okazje”.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez patgaw So wrz 11, 2010 15:41  Re: Przed GP Włoch 2010

bosssu napisał(a):
ziw napisał(a):Mogl tez nie miec paliwa.

Paliwo wlewa się na całą sesję, chyba kiedyś Kubica o tym mówił. Pewnie liczyli że drugi wyjazd będzie szybszy, albo nie chcieli zajeżdżać opon.


na co sie wlewa?
prosze cie, ile ty czasu f1 ogladasz, zeby takie rzeczy pisac?
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez l00kers So wrz 11, 2010 15:41  Re: Przed GP Włoch 2010

Kubica ma przed sobą kierowców bez kanału F. Dzięki temu Robert będzie dysponował większym dociskiem co napewno da mu przewage na początku wyścigu gdy wszyscy będą zatankowani pod korek. Większy docisk z tyłu to lepsze wyjścia z zakrętów i lepsze dohamowania, licze że to wystarczy mimo że na prostych Hulk i Rosberg będą szybsi
Avatar użytkownika
l00kers
 
Dołączył(a): Pn cze 22, 2009 15:04
GG: 9474518

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron