Przed GP Japonii 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez SPIDER So paź 09, 2010 18:40  Re: Przed GP Japonii 2010

IndyCar to nie tylko wyścigi po owalach.

Ale do rzeczy. Martwi mnie fakt przerywania lub odwoływania sesji podczas padania deszczu, wyjazdu SC podczas wyścigu jak pada itd. Kiedyś by normalnie jechali quala (Suzuka 2005, przykład z tego toru) a teraz co? Co to jest za F1?! Oni muszą potrafić jeździć w każdych warunkach, a nie tylko na suchej nawierzchni. Stado baranów!
NIE UFAJ SYSTEMOWI. Podważaj autorytety w telewizji, szkole, pracy, kościele, radiu i prasie. Buduj sam swoją opinię o świecie.
Avatar użytkownika
SPIDER
moderator
 
Dołączył(a): Pn kwi 25, 2005 13:33

Postprzez l00kers So paź 09, 2010 18:51  Re: Przed GP Japonii 2010

Nick Heidfeld napisał(a):“Aquaplaning w bolidzie Formuły 1 jest właściwie takim samym zjawiskiem jak w zwykłym samochodzie- jest się pasażerem. Można ustawić większy prześwit, aby uniknąć aquaplaningu, który pojawia się przez podłogę bolidu, ale gdy ma się większą ilość wody opony także nie mogą jej odprowadzić. Innym ważnym tematem związanym z bezpieczeństwem jest widoczność za innymi autami. Jeżeli ma się 24 bolidy na torze w Q1 i jeden straci kontrolę, żaden kierowca nie miałby szansy zobaczyć tego i uniknąć kraksy.”

gdyby były opony Monsunowe które proponuje Sam Michael qual by się odbył
Avatar użytkownika
l00kers
 
Dołączył(a): Pn cze 22, 2009 15:04
GG: 9474518

Postprzez IJTKPZZ7 So paź 09, 2010 19:07  Re: Przed GP Japonii 2010

Czy możliwa jest reorganizacja qalu na wypuszczenie na pojedyncze koło, w asyście SC, jeżeli warunki nie pozwalają na normalne procedury?
Niekomercyjna młodzieżowa inicjatywa dotycząca fotografii - ZAPRASZAM!
http://AEROTphotograph.blogspot.com
Avatar użytkownika
IJTKPZZ7
 
Dołączył(a): N gru 27, 2009 22:28
Lokalizacja: Szczecin
GG: 1375831

Postprzez Rubiq So paź 09, 2010 19:08  Re: Przed GP Japonii 2010

I co, o czasach okrążeń decydowałoby tempo kierowcy SC?
Rubiq
Administrator LiGNA
 
Dołączył(a): So maja 05, 2007 13:20

Postprzez IJTKPZZ7 So paź 09, 2010 19:12  Re: Przed GP Japonii 2010

Rubiq napisał(a):I co, o czasach okrążeń decydowałoby tempo kierowcy SC?

sc byłby za :) w ramach udzielenia pomocy itp ;]

EDIT: emergency car by chyba nie nadążył...
Niekomercyjna młodzieżowa inicjatywa dotycząca fotografii - ZAPRASZAM!
http://AEROTphotograph.blogspot.com
Avatar użytkownika
IJTKPZZ7
 
Dołączył(a): N gru 27, 2009 22:28
Lokalizacja: Szczecin
GG: 1375831

Postprzez mago So paź 09, 2010 19:22  Re: Przed GP Japonii 2010

lol z kwalifikacjami tak się raczej nie da :-D
ale powtórzę się, kwalifikacje się odbędą bo ponoć jeszcze pada, ale ma przestać, więc będą na mokrym torze jeździć. W wyścigu będzie ciekawie.
"Lepiej po cichu robić swoje, a potem zaskoczyć wynikiem." - RK
Avatar użytkownika
mago
 
Dołączył(a): Wt lip 06, 2010 12:35

Postprzez bosssu So paź 09, 2010 19:24  Re: Przed GP Japonii 2010

SPIDER napisał(a):Ale do rzeczy. Martwi mnie fakt przerywania lub odwoływania sesji podczas padania deszczu, wyjazdu SC podczas wyścigu jak pada itd. Kiedyś by normalnie jechali quala (Suzuka 2005, przykład z tego toru) a teraz co? Co to jest za F1?! Oni muszą potrafić jeździć w każdych warunkach, a nie tylko na suchej nawierzchni. Stado baranów!

Dokładnie. Mam wrażenie, że kierowców zaczyna się traktować jak jakiś juniorów którzy nie potrafią sobie poradzić w deszczu. A argumenty o loteryjności takiej sesji są bezsensowne, dla każdego warunki są takie same. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to też nie sądzę żeby była duża różnica, prędkości są mniejsze, ryzyko groźnego wypadku jest takie samo jak na suchym, a poza tym standardy bezpieczeństwa i tak są wysokie, więc ja nie rozumiem obaw organizatorów przed puszczaniem takiej sesji.
Avatar użytkownika
bosssu
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 21:27
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Hellsbells So paź 09, 2010 19:24  Re: Przed GP Japonii 2010

Nico Rosberg powiedział w wywiadzie, że nowe poprawki McLarena nie działają jak miały... Ciekawe, czemu tak myśli i skąd to wie.
Hellsbells
 
Dołączył(a): So paź 09, 2010 10:54

Postprzez ice So paź 09, 2010 19:28  Re: Przed GP Japonii 2010

Endrju Szopen napisał(a):
jak sie okaze ze pomimo tego calego zamieszania i przekladania wyscig bedzie nudny to sie chyba zastrzele, a przy suchych qualach i wyscigu szalu raczej nie bedzie.


Cóż, jeśli ludzie skupiają się na tym, by oceniać jaki to wyścig nie był nudny/ciekawy, zamiast na tym co który kierowca robi, jakie ma tempo, okrążenie po okrążeniu, to nic dziwnego, że potem wyścig wydaje się być nudny... :-)


Pisząc nudny mialem na mysli nudny w porownaniu do tego co moze byc na deszczu...
Nie jestem niedzielnym kibicem, ogladalbym wyscig nawet gdyby mieli przejechac caly za SC ale sam przyznasz ze deszczowe wyscigi sa ciekawsze a pogoda dotychczas narobiła smaka.

Co by nie Oftopowac : mam nadzieje ze nie bylo.
pod koniec filmu warunki na serio sa koszmarne a jakos jada.
Formuła 1 skończyła się wraz z sezonem 2008.
„Bolidy F1 muszą być tylko dla prawdziwych mężczyzn, nie dla nastolatków, którzy potrafią obsługiwać przyciski na kierownicy." - Niki Lauda
Avatar użytkownika
ice
 
Dołączył(a): Śr sie 05, 2009 15:02

Postprzez ziw So paź 09, 2010 20:37  Re: Przed GP Japonii 2010

Mysle, ze dzisiaj warunki byly zdecydowanie gorsze, bo byly potoki na torze. Zapominasz tez o takich duperelach jak kontrola trakcji. MS chyba nie za bardzo chcial wyjezdzac na dzisiejsze kwal :)
ziw
 

Postprzez Sar trek So paź 09, 2010 21:42  Re: Przed GP Japonii 2010

Przyczepność to jedno, aquaplaning i rzeki, które przecinały tor, skutecznie utrudniały by jazdę. Ale do tego dokłada się praktycznie kompletny brak widoczności. Nawet, jeśli ktoś się obróci i będzie stał w poprzek toru, to nadjeżdzający kierowca będzie miał sporo szczęścia, jeśli go ominie. Kibice też by zawiele nie widzieli. Bardzo słuszna decyzja organizatorów.

Z tego co wiem, to jutro zapowiada się deszcz w kwalifikacjach i słońce w wyścigu.

Idę spać, bo o trzeciej trzeba wstać.
wyścigowe historie - strona o historii wyścigów Indy Car
Avatar użytkownika
Sar trek
 
Dołączył(a): Śr mar 26, 2008 21:25

Postprzez spiggy So paź 09, 2010 22:00  Re: Przed GP Japonii 2010

bosssu napisał(a): Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to ...

chodzi o prestiz i pieniedze
tak duze jak wygrana w euromilions w UK ostatnio
dociera?
jesli nie, proponuje wizyte w kasynie :D

SPIDER napisał(a):Stado baranów!

byc moze
ale nie takich baranow, dajacych prowadzic sie na rzez bez mrugniecia oka

safety & money
proponuje zapomniec kompletnie o przeszlosci
to wiele ulatwia :)
Ostatnio edytowano So paź 09, 2010 22:05 przez spiggy, łącznie edytowano 1 raz
spiggy
 
Dołączył(a): N lut 07, 2010 14:52
Lokalizacja: kraina sera i czekolady

Postprzez marwoj666 N paź 10, 2010 3:03  Re: Przed GP Japonii 2010

P3, brawo! Nie spodziewałem się takiego wyniku :o
.:: Szybkiego powrotu do F1 Robert! ::.
"If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver..."
Avatar użytkownika
marwoj666
 
Dołączył(a): Śr lip 21, 2010 18:24

Postprzez eracny N paź 10, 2010 3:11  Re: Przed GP Japonii 2010

Ojciec spytal mnie na dwie minuty przed zakonczeniem Q3 ktoby bedzie Bob, mowie mu ze 7-8. A on 5. Tak sobie patrze a tu Kubek na 4 wskakuje :D Jak on to zrobil to nie wiem, musial sie wkoncu obudzic :D
Obrazek
Avatar użytkownika
eracny
 
Dołączył(a): Cz cze 19, 2008 11:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bonjo N paź 10, 2010 3:14  Re: Przed GP Japonii 2010

W koncu KUB sie poprawil w Q3 wzgledem Q2. I to az o 0,8s!

Wyscig o 8 (tak pytam zeby dobrze wstac)?
Bonjo
 
Dołączył(a): Pn lip 02, 2007 14:47

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron