Strona 9 z 10

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 18:40
przez SPIDER
IndyCar to nie tylko wyścigi po owalach.

Ale do rzeczy. Martwi mnie fakt przerywania lub odwoływania sesji podczas padania deszczu, wyjazdu SC podczas wyścigu jak pada itd. Kiedyś by normalnie jechali quala (Suzuka 2005, przykład z tego toru) a teraz co? Co to jest za F1?! Oni muszą potrafić jeździć w każdych warunkach, a nie tylko na suchej nawierzchni. Stado baranów!

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 18:51
przez l00kers
Nick Heidfeld napisał(a):“Aquaplaning w bolidzie Formuły 1 jest właściwie takim samym zjawiskiem jak w zwykłym samochodzie- jest się pasażerem. Można ustawić większy prześwit, aby uniknąć aquaplaningu, który pojawia się przez podłogę bolidu, ale gdy ma się większą ilość wody opony także nie mogą jej odprowadzić. Innym ważnym tematem związanym z bezpieczeństwem jest widoczność za innymi autami. Jeżeli ma się 24 bolidy na torze w Q1 i jeden straci kontrolę, żaden kierowca nie miałby szansy zobaczyć tego i uniknąć kraksy.”

gdyby były opony Monsunowe które proponuje Sam Michael qual by się odbył

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:07
przez IJTKPZZ7
Czy możliwa jest reorganizacja qalu na wypuszczenie na pojedyncze koło, w asyście SC, jeżeli warunki nie pozwalają na normalne procedury?

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:08
przez Rubiq
I co, o czasach okrążeń decydowałoby tempo kierowcy SC?

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:12
przez IJTKPZZ7
Rubiq napisał(a):I co, o czasach okrążeń decydowałoby tempo kierowcy SC?

sc byłby za :) w ramach udzielenia pomocy itp ;]

EDIT: emergency car by chyba nie nadążył...

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:22
przez mago
lol z kwalifikacjami tak się raczej nie da :-D
ale powtórzę się, kwalifikacje się odbędą bo ponoć jeszcze pada, ale ma przestać, więc będą na mokrym torze jeździć. W wyścigu będzie ciekawie.

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:24
przez bosssu
SPIDER napisał(a):Ale do rzeczy. Martwi mnie fakt przerywania lub odwoływania sesji podczas padania deszczu, wyjazdu SC podczas wyścigu jak pada itd. Kiedyś by normalnie jechali quala (Suzuka 2005, przykład z tego toru) a teraz co? Co to jest za F1?! Oni muszą potrafić jeździć w każdych warunkach, a nie tylko na suchej nawierzchni. Stado baranów!

Dokładnie. Mam wrażenie, że kierowców zaczyna się traktować jak jakiś juniorów którzy nie potrafią sobie poradzić w deszczu. A argumenty o loteryjności takiej sesji są bezsensowne, dla każdego warunki są takie same. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to też nie sądzę żeby była duża różnica, prędkości są mniejsze, ryzyko groźnego wypadku jest takie samo jak na suchym, a poza tym standardy bezpieczeństwa i tak są wysokie, więc ja nie rozumiem obaw organizatorów przed puszczaniem takiej sesji.

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:24
przez Hellsbells
Nico Rosberg powiedział w wywiadzie, że nowe poprawki McLarena nie działają jak miały... Ciekawe, czemu tak myśli i skąd to wie.

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 19:28
przez ice
Endrju Szopen napisał(a):
jak sie okaze ze pomimo tego calego zamieszania i przekladania wyscig bedzie nudny to sie chyba zastrzele, a przy suchych qualach i wyscigu szalu raczej nie bedzie.


Cóż, jeśli ludzie skupiają się na tym, by oceniać jaki to wyścig nie był nudny/ciekawy, zamiast na tym co który kierowca robi, jakie ma tempo, okrążenie po okrążeniu, to nic dziwnego, że potem wyścig wydaje się być nudny... :-)


Pisząc nudny mialem na mysli nudny w porownaniu do tego co moze byc na deszczu...
Nie jestem niedzielnym kibicem, ogladalbym wyscig nawet gdyby mieli przejechac caly za SC ale sam przyznasz ze deszczowe wyscigi sa ciekawsze a pogoda dotychczas narobiła smaka.

Co by nie Oftopowac : mam nadzieje ze nie bylo.
pod koniec filmu warunki na serio sa koszmarne a jakos jada.

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 20:37
przez ziw
Mysle, ze dzisiaj warunki byly zdecydowanie gorsze, bo byly potoki na torze. Zapominasz tez o takich duperelach jak kontrola trakcji. MS chyba nie za bardzo chcial wyjezdzac na dzisiejsze kwal :)

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 21:42
przez Sar trek
Przyczepność to jedno, aquaplaning i rzeki, które przecinały tor, skutecznie utrudniały by jazdę. Ale do tego dokłada się praktycznie kompletny brak widoczności. Nawet, jeśli ktoś się obróci i będzie stał w poprzek toru, to nadjeżdzający kierowca będzie miał sporo szczęścia, jeśli go ominie. Kibice też by zawiele nie widzieli. Bardzo słuszna decyzja organizatorów.

Z tego co wiem, to jutro zapowiada się deszcz w kwalifikacjach i słońce w wyścigu.

Idę spać, bo o trzeciej trzeba wstać.

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: So paź 09, 2010 22:00
przez spiggy
bosssu napisał(a): Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to ...

chodzi o prestiz i pieniedze
tak duze jak wygrana w euromilions w UK ostatnio
dociera?
jesli nie, proponuje wizyte w kasynie :D

SPIDER napisał(a):Stado baranów!

byc moze
ale nie takich baranow, dajacych prowadzic sie na rzez bez mrugniecia oka

safety & money
proponuje zapomniec kompletnie o przeszlosci
to wiele ulatwia :)

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: N paź 10, 2010 3:03
przez marwoj666
P3, brawo! Nie spodziewałem się takiego wyniku :o

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: N paź 10, 2010 3:11
przez eracny
Ojciec spytal mnie na dwie minuty przed zakonczeniem Q3 ktoby bedzie Bob, mowie mu ze 7-8. A on 5. Tak sobie patrze a tu Kubek na 4 wskakuje :D Jak on to zrobil to nie wiem, musial sie wkoncu obudzic :D

Re: Przed GP Japonii 2010

PostNapisane: N paź 10, 2010 3:14
przez Bonjo
W koncu KUB sie poprawil w Q3 wzgledem Q2. I to az o 0,8s!

Wyscig o 8 (tak pytam zeby dobrze wstac)?