Przed GP Korei Południowej 2010

Moderator: Ekipa F1

Postprzez fisi So paź 23, 2010 16:42  Re: Przed GP Korei

axel napisał(a):Kubica przyznał, że wolałby startowac z 11 pola niż z 8:

Sądzę, że P8 jest tutaj prawie jak P11” mówił Kubica. „Dzisiaj rano [podczas prób startowych] było ponad 20 metrów różnicy na 80 metrach [jazdy], to naprawdę dużo.”

„Jeżeli nie popada, kierowcy startujący po lewej stronie toru będą mieli ogromna stratę i niestety ja także znajduję się na brudnej stronie.”

„Gdyby ktoś mnie zapytał, sądzę że wolałbym startować z P11 niż P8. Miałbym lepsze szanse na wyprzedzanie przed pierwszym zakrętem, ale tak to jest, a my musimy postarać się stracić jak najmniej, ponieważ z pewnością sporo stracimy.


Spoko popada. Wg meteogroup już teraz pada a nad ranem będzie ulewa. Czyli wszystko będzie zmyte a jeszcze deszcz w trakcie wyścigu też nie wykluczony. Robert sugeruje że może mieć ustawienie na mokro więc trzymajmy kciuki za deszcz :)
"An eye for an eye makes the whole world blind" Mahatma Gandhi
Avatar użytkownika
fisi
 
Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 9:08
Lokalizacja: z kątowni

Postprzez maiesky So paź 23, 2010 17:06  Re: Przed GP Korei

Zagrywka w postaci ustawienia na deszcz to nie jest scenariusz dla zespołów z początku stawki, a dla tych z końca lub średniaków- to nie kasyno, żeby uderzyć w hazard.

O Hamiltonie- jak się kończy zagranie wszystko albo nic w pierwszym zakręcie przekonał się we Włoszech, jak jest mądry to potraktuje to jako lekcję lub team mu wbije wnioski do głowy- mają dobry f-kanał więc może na (końcu) prostej atakować zamiast w zakręcie przed nią.
Avatar użytkownika
maiesky
 
Dołączył(a): Cz sie 30, 2007 12:16
Lokalizacja: Świecie

Postprzez Ad@m So paź 23, 2010 17:20  Re: Przed GP Korei

Opierając się tylko na wypowiedzi Kubicy o nadsterowności, czyli pomijając jego błędy i ewentualny progres reszty stawki to skoro nawierzchnia była bardziej przyczepna na kwalifikacjach niż na 3 treningu to jak to możliwe że R30 w kwalifikacjach miało mniej przyczepności niż na treningu przy jednoczesnym braku jakiś zmian? Poza tym to R30 jest tylko tak czuły na zmiany poziomu przyczepności toru?

Co najmniej nie logiczne.
Ad@m
 
Dołączył(a): Wt wrz 25, 2007 19:54
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez SirKamil So paź 23, 2010 17:27  Re: Przed GP Korei

Najprawdopodobniej wzrost ogólnej przyczepności w przypadku obranych ustawień R30 spowodował proporcjonalnie większy wzrost przyczepności na przedniej niż tylnej osi, co zrujnowało balans i wywindowało nadsterowność.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Damian375 So paź 23, 2010 17:28  Re: Przed GP Korei

Wszystko jest logiczne. Bolid Renault jak i Robert lubią podsterowność, widocznie ustawienia pasowały rano jako podsterowne, a potem jak zmieniła się przyczepność to i ustawienia pasowały mniej i była za mała przyczepność tylnej osi.

Jak wiadomo teraz (?) pada deszcz, więc guma z toru jest zmywana co może spowodować stan rzeczy jaki miał miejsce w treningach.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez Cinek So paź 23, 2010 17:32  Re: Przed GP Korei

Flaczek napisał(a):Może faktycznie jest tak jak już niektórzy pisali.
Zespoły podobno spodziewają się deszczu więc ciekawe, który zespół i czy w ogóle jakiś ma ustawienia deszczowe. Może Kubicy zmienił się balans ponieważ ustawili na deszczowy wyścig i teraz zgrywają zawiedzionych.

Wtedy bolid na suchym byłby za bardzo podsterowny, a nie nadsterowny. Jeśli liczycie na ustawienia na deszcz to możecie się ostro rozczarować 8-) Tyle dobrego z deszczu by było, że wszystko zmyje i Kub tyle nie straci na starcie...
NOBODY EXPECTS.
Avatar użytkownika
Cinek
 
Dołączył(a): N gru 03, 2006 0:30

Postprzez axel So paź 23, 2010 17:34  Re: Przed GP Korei

Mimo wszystko, niektórzy tak jak Andrzej widzieli Kubicę na PP i łykneli blew czołówki z 3 treningu :wink: Robert wyjaśnia spadek formy przesunięciem się balansu bolidu, który w FP3 był zdecydowanie lepszy. Gdyby nie błąd na ostatnim okrążeniu w S3 Kubica byłby pewnie siódmy najwyżej szósty ale do PP brakowało sporo. Byc może, że Renault zagało pokerowo i ma ustawienia na deszcz, jeżeli tak jest i jutro będzie padac to chwała im za to. Ale jeżeli będzie sucho, to z brudaśnej strony toru Kubek raczej nic nie zwojuje. Jeszcze jest sprawa opon, zobaczymy jak będą się spisywac podczas wyścigu.
“W teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią i praktyką. W praktyce - jest”
Avatar użytkownika
axel
 
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 16:14
Lokalizacja: 50°09'N 22°30'E

Postprzez P@veL So paź 23, 2010 17:41  Re: Przed GP Korei

Ponawiam pytanie dotyczące live timingu
Jak uruchamiam na laptopie to wyskakuje mi napis "key server error... please try again" 2 tygodnie temu tez tak mialem. jak odopale LT na kompie to wszystko działa :evil:
ktos tez ma taki problem? wiecie co z tym zrobic?
Avatar użytkownika
P@veL
 
Dołączył(a): Cz lut 16, 2006 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Gie So paź 23, 2010 17:57  Re: Przed GP Korei

Przy poprzednim GP też miałem jakieś problemy z LT. Pojawiała się jakaś informacja by się wylogować i ponownie zalogować. U mnie to pomogło.
Avatar użytkownika
Gie
 
Dołączył(a): Wt wrz 29, 2009 16:00

Postprzez P@veL So paź 23, 2010 18:21  Re: Przed GP Korei

a jak sie wylogowac z LT? :shock: nigdy tam nie widzialem zadne ikonki/przycisku/napisu (mozliwe ze jestem po prostu ślepy :D )
Avatar użytkownika
P@veL
 
Dołączył(a): Cz lut 16, 2006 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez nEoDaViS So paź 23, 2010 18:41  Re: Przed GP Korei

cichy napisał(a):pole

... i te wczorajsze jakby ktoś przegapił ;)


Może OT, ale Cichy żebyś czasem nie usunął tych filmików swoich wszystkich z vimeo, to Martinvicius mógłby z tego zrobić super dźwięki do rFactora :-D
Obrazek
Avatar użytkownika
nEoDaViS
 
Dołączył(a): Cz lis 13, 2008 18:44
GG: 10343648

Postprzez Gie So paź 23, 2010 18:43  Re: Przed GP Korei

P@veL napisał(a):a jak sie wylogowac z LT? :shock: nigdy tam nie widzialem zadne ikonki/przycisku/napisu (mozliwe ze jestem po prostu ślepy :D )

Też miałem z tym problem :) http://www.formula1.com/live_timing/ prawy górny róg, Sign out. Jeśli chcesz się zalogować to na dole masz My details.
Avatar użytkownika
Gie
 
Dołączył(a): Wt wrz 29, 2009 16:00

Postprzez P@veL So paź 23, 2010 19:12  Re: Przed GP Korei

chyba musze isć do okulisty bo nie widze tego sign out :???: (my details na dole widze :woohoo: )
Avatar użytkownika
P@veL
 
Dołączył(a): Cz lut 16, 2006 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez mago So paź 23, 2010 19:25  Re: Przed GP Korei

a ja się pytam gdzie wy w tej wypowiedzi Kubka widzicie insynuacje dotyczące ustawień na mokro?? On raczej mówi, że jeśli popada pomoże mu to na starcie.
Jeśli nie spadnie deszcz, ludzie startujący z pozycji parzystych będą mieli znacznie gorszą sytuację.Niestety, jestem jednym z nich.
"Lepiej po cichu robić swoje, a potem zaskoczyć wynikiem." - RK
Avatar użytkownika
mago
 
Dołączył(a): Wt lip 06, 2010 12:35

Postprzez korybut13 So paź 23, 2010 20:15  Re: Przed GP Korei

Damian375 napisał(a):Wszystko jest logiczne. Bolid Renault jak i Robert lubią podsterowność, widocznie ustawienia pasowały rano jako podsterowne, a potem jak zmieniła się przyczepność to i ustawienia pasowały mniej i była za mała przyczepność tylnej osi.


To jeszcze by się nie nauczyli by na zaś robić balans bardziej podsterowny na treningach skoro praktycznie na każdym torze się tak tłumaczą?
Avatar użytkownika
korybut13
 
Dołączył(a): Pn maja 26, 2008 20:03
Lokalizacja: Ustka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron