Strona 4 z 4

Re: F1 2016

PostNapisane: Wt sie 23, 2016 16:58
przez kimifan
Sycior napisał(a):Cena tej gry jest naprawdę zabójcza i myślę że to świadoma zagrywka developera i dystrybutorów. Zauważyłem że gry zabezpieczone przez Denuvo potrafią mieć naprawdę astronomiczne ceny w dniu premiery, podobnie było z NFSem gdzie też trzeba było 2 stówki wyłożyć na stół których gra wcale nie była warta. Ja na pewno poczekam aż trafi do jakiejś promocji na steam , bo teraz boje się sparzyć jak na NFS (który nie jest złą grą ale nie wartą 200zł)

Takie są koszty tego dziadowskiego Denuvo. Gracze sami płacą za walkę z piratami, kpina! Wiedźmin bez zabezpieczeń zarabia krocie mimo piractwa, także...również czekam na obniżkę ceny, a póki co może skuszę się na dzielone konto na allegro.
Sycior napisał(a):Cena tej gry jest naprawdę zabójcza i myślę że to świadoma zagrywka developera i dystrybutorów. Zauważyłem że gry zabezpieczone przez Denuvo potrafią mieć naprawdę astronomiczne ceny w dniu premiery, podobnie było z NFSem gdzie też trzeba było 2 stówki wyłożyć na stół których gra wcale nie była warta. Ja na pewno poczekam aż trafi do jakiejś promocji na steam , bo teraz boje się sparzyć jak na NFS (który nie jest złą grą ale nie wartą 200zł)

Takie są koszty tego dziadowskiego Denuvo. Gracze sami płacą za walkę z piratami, kpina! Wiedźmin bez zabezpieczeń zarabia krocie mimo piractwa, także...również czekam na obniżkę ceny, a póki co może skuszę się na dzielone konto na allegro.

Re: F1 2016

PostNapisane: Wt sie 23, 2016 23:48
przez rangiz
Gra na PC w cenie wersji konsolowej, przy czym ten drugi sprzęt jest dużo tańszy, grasz bez zacinania wiele lat i możesz dowolnie wymieniać/sprzedawać/handlować grami bez przypisania do konta sieciowego... dla mnie od czasu zniesienia przepustek sieciowych na PS4 wybór jest jasny, granie na PC jest dość drogie i jak raz przypiszesz sobie klucz to już po zabawie.

Re: F1 2016

PostNapisane: Cz sie 25, 2016 9:23
przez rno2
Wczoraj po raz pierwszy miałem okazję pograć 2-3 godziny na PS4 na padzie. Pierwsze wrażenia mega pozytywne, ładne rozbudowane animacje, rozbudowane opcje ustawienia bolidów, ładna grafika.
Póki co jeździłem sobie w treningach po różnych torach, bez bawienia się w zmiany ustawień bolidów. Na początku jeździłem bez asyst, ale potem włączyłem średnią kontrolę trakcji, ponieważ zupełnie bez kontroli praktycznie nie da się jeździć z jakimkolwiek przyzwoitym tempem.
Na duży plus model uszkodzeń - praktycznie każdy kontakt z barierą lub rywalem kończy się przynajmniej lekkim uszkodzeniem. Koniec z betonowymi bolidami :)
Fizyka jazdy jest dosyć dziwna. Bolid jest nieprzewidywalny na wyjściach z zakrętów i na dohamowaniach. Najgorsze są uślizgi - są nieprzewidywalne i praktycznie nie można się z nich uratować, a dodatkowo są kiepsko wykonane, tzn. jakby bolid odpływał na fali. W poprzednich edycjach było to chyba lepiej odwzorowane.
Póki co, grając z najwyższym poziomem trudności rywali tracę po 5 sekund na okrążeniu :oops:
Tak czy siak, póki co jestem bardzo pozytywnie zaskoczony postępem w stosunku do poprzednich edycji (poprzednio grałem w F1 2014).
Mam nadzieję, że jeszcze kilka godzin praktyki i wyczuję fizykę bolidów i będę w stanie jeździć na jakimś przyzwoitym poziomie :)

Re: F1 2016

PostNapisane: Cz sie 25, 2016 11:05
przez rangiz
Czyli wreszcie jakieś zmiany, a nie ich pozorowanie. Szkoda że te gry wychodzą tak późno bo już mamy w zasadzie wrzesień, malowania nowych bolidów i zmiany torów mogli zrobić wczesną wiosną, a wszelkie zmiany osiągów i ewentualne zmiany kierowców dodawać później w jakimś letnim DLC, jako dodatek do pobrania. A tak to ciągle czekamy i gra wychodzi po przerwie urlopowej w F1.

Re: F1 2016

PostNapisane: Cz sie 25, 2016 11:24
przez rno2
Zmiany są naprawdę spore. Rozbudowano także ustawienia bolidów - doszły takie rzeczy jak ciśnienie w hamulcach, ciśnienie w oponach, dyferencjał przy wciśniętej przepustnicy, dyferencjał przy odpuszczonej przepustnicy, więcej opcji w geometrii zawieszenia, w trakcie jazdy można zmieniać mieszankę paliwa, balans hamulców oraz dyferencjał, przed startem wyścigu można ustalić ilość paliwa w baku, przed startem weekendu wybiera się zestawy opon. Serio jest tego całkiem dużo. Oczywiście jeśli ktoś nie chce się bawić w ustawienia, to może wybrać jeden z kilku typowych setupów na dany tor.
Ogólnie bolidy są dużo bardziej narwane niż w F1 2014. Zryw na starcie jest niesamowity.
Takie najbardziej kulejące aspekty rzucające się w oczy to animacje kierowców - wyglądają jak z gry sprzed 10 lat oraz zjazdy i wyjazdy z garażu - jak w poprzednich edycjach wygląda to bardzo nienaturalnie...

Re: F1 2016

PostNapisane: N sie 28, 2016 13:36
przez General
barthezz napisał(a):Zobacz thrustmastera t150

Ta kiera jest pod PC/PS4, a ja mam Xbox One.

Re: F1 2016

PostNapisane: N sie 28, 2016 22:34
przez Ralph1537
rno2 napisał(a):Rozbudowano także ustawienia bolidów - doszły takie rzeczy jak(..), ciśnienie w oponach, dyferencjał przy wciśniętej przepustnicy, dyferencjał przy odpuszczonej przepustnicy, (...) w trakcie jazdy można zmieniać mieszankę paliwa,

Te rzeczy akurat były w poprzednim f1

Re: F1 2016

PostNapisane: Wt sie 30, 2016 11:18
przez rno2
^ Tak jak wspominałem w poprzednich postach, swoje odczucia opierałem porównując F1 2016 do F1 2014.
Po kolejnych kilku godzinach gry muszę przyznać, że gra jest dużo bardziej wymagająca od wersji 2014, gdzie bez kontroli trakcji jeździło się jak po sznurku. Tutaj nawet z średnią kontrolą jest trudno, a o wyłączonej kontroli, grając na padzie można zapomnieć. Ogólnie ciężko jest złożyć jedno czyste kółko.
Przede mną dopiero pierwsze kwalifikacje i pierwszy wyścig, więc nie wypowiadam się póki co na inteligencji komputerowych rywali :)

Re: F1 2016

PostNapisane: So gru 09, 2017 11:59
przez rocque
Promocja na gry jeszcze przez dziesięć dni :)
https://www.humblebundle.com/games/code ... contribute