Strona 4 z 6

Re: F1 2017

PostNapisane: Cz sie 31, 2017 20:20
przez Diego
zgf1 napisał(a):Jak wyglada sprawa zuzycia opon?

Mozna to wylaczyc?
Jesli nie to jest lepiej niz w wersji 2016?
U mnie opony zuzywaja sie baaaardzo szybko, co psuje zabawe.


Mi się wydaje, że zużycie jest mniejsze niż w 2016, ale wciąż trochę za wysokie w porównaniu do rzeczywistości. Wyłączyć na pewno nie można. Ja dzisiaj miałem z tym spory problem w Monaco. Może nawet te procenty nie leciały jakoś bardzo szybko, ale już przy 25-30% zużycia miałem bardzo duży problem z utrzymaniem tempa. Ogólnie taktyki, które były na luzie wykorzystywane w realnych wyścigach, w grze są praktycznie niemożliwe do zastosowania, albo wymagają ekstremalnego dbania o opony. Inna sprawa, że AI najczęściej jedzie na 2 zmiany i wtedy rzeczywiście można spokojnie cisnąć cały czas.

PS. W dzisiejszym patchu poprawili zawyżone zużycie skrzyni i elementów silnika przy graniu na 25% i 50% długości wyścigu.

Re: F1 2017

PostNapisane: Wt wrz 05, 2017 12:52
przez jarrino
Mam do Was pytanie. W wyścigach multi są takie na 5 okrążeń,gdzie nie ma możliwości ustawienia ilości paliwa. Co i jak ustawić,żeby nie zabrakło na ostatnim okrążeniu,co niestety mi się zdarza...

Re: F1 2017

PostNapisane: Śr wrz 06, 2017 19:54
przez marcelo92
Pewnych rzeczy jednach chyba nigdy nie poprawia :D, jestesmy na szybkim kolku to dalej jest uciazliwe wyprzedzanie bolidow na okrezeniu wyjazdowym/zjazdowym. No i dalej ten nienaturalny manewr w aleji serwisowej.

Re: F1 2017

PostNapisane: Cz wrz 07, 2017 17:53
przez Pavlos Le Paul
Taka ciekawostka: jak masz karierę w McLarenie-Honda, to jest glitch powodujący, że poprawki silnika nie działają. Z jednej strony smutne, z drugiej ultra realistyczne :evil:

Re: F1 2017

PostNapisane: Cz wrz 07, 2017 18:44
przez patgaw
to nie bug to future :D

Re: F1 2017

PostNapisane: N wrz 10, 2017 16:23
przez gregoff
Witam.

Gra ktoś może w F12017 na xbox one? W przyszłym tygodniu będę miał grę oraz nową kierownicę i jeśli ktoś by się chciał pokręcić trochę po multi to z chęcią bym pograł z jakimiś ogarniętymi ludzmi.

Re: F1 2017

PostNapisane: Pn wrz 11, 2017 8:42
przez cichy
Dwa pytanka mam,
znacie jakiś sposób na ukończenie tych treningów rozwojowych dla opon i paliwa? :evil: Udało mi się je ukończyć raz.. w Montrealu, albo za bardzo zużywam opony/paliwo albo nie wykręcam odpowiedniego czasu :bezradny: może jakieś porady? (PS4) :-P

Druga sprawa to negocjacje z teamami. Jechałem pierwszy sezon z Force India, wygrałem nawet dwa wyścigi. Zainteresowanie miałem dość spore, 6 miejsce w generalce. Kończę Abu Dhabi.. spodziewam się jakieś cutscenki z negocjacjami, czy coś takiego.. a tu pach, melbourne w Force India :D
Pytanie, czy gdzieś nie wykikałem tego, czy co.. bo z tego co zapowiadali przed premierą, to właśnie negocjacje kontraktu miały być rozbudowane..

Re: F1 2017

PostNapisane: Pn wrz 11, 2017 9:06
przez Pavlos Le Paul
W przypadku paliwa należy po prostu odpuszczać z gazem przed hamowaniem, a jak i delta jest spora to odpuścić przed samą linią mety, wtedy łatwiej zaliczyć ten test, zaś z oponami nie pomogę. (oczywiscie to zależy od tego czy ta porada działająca na PC działa na PS4).

Re: F1 2017

PostNapisane: Pn wrz 11, 2017 10:33
przez Diego
cichy napisał(a):Dwa pytanka mam,
znacie jakiś sposób na ukończenie tych treningów rozwojowych dla opon i paliwa? :evil: Udało mi się je ukończyć raz.. w Montrealu, albo za bardzo zużywam opony/paliwo albo nie wykręcam odpowiedniego czasu :bezradny: może jakieś porady? (PS4) :-P

Druga sprawa to negocjacje z teamami. Jechałem pierwszy sezon z Force India, wygrałem nawet dwa wyścigi. Zainteresowanie miałem dość spore, 6 miejsce w generalce. Kończę Abu Dhabi.. spodziewam się jakieś cutscenki z negocjacjami, czy coś takiego.. a tu pach, melbourne w Force India :D
Pytanie, czy gdzieś nie wykikałem tego, czy co.. bo z tego co zapowiadali przed premierą, to właśnie negocjacje kontraktu miały być rozbudowane..


Z oponami musisz być po prostu płynny i delikatniej skręcać, hamować i przyspieszać. Z tego co zauważyłem to najwięcej można zyskać na szybkich zakrętach, utrzymując łagodny tor jazdy, nie korygując skrętu kół i wykorzystując całą szerokość toru, nawet kosztem trochę niższej prędkości w zakręcie. Trzeba też uważać na tarki, bo praktycznie każdy wjazd na nie od razu powiększa ci zużycie opon. Przyspieszać też trzeba płynnie, najlepiej dopiero jak auto się wyprostuje (to też zależy, czy używasz TC). Pomaga też szybsza zmiana biegów i jazda w zakręcie na wyższym biegu, niż zwykle. Jak do delty brakuje niedużo, to na prostych możesz użyć bogatej mieszanki paliwa.

Program oszczędzania paliwa jest absolutnie najtrudniejszy. Zajęło mi prawie pół sezonu zanim nauczyłem się je robić na fioletowo, a i tak czasem muszę zakręcić kolejne okrążenie, żeby się udało. Tutaj kluczem jest lifting i coasting. Jak normalnie hamujesz przy tabliczce 100m to przy tym treningu zdejmij nogę z gazu np. na 200m przed zakrętem. Wtedy poprawia ci się wynik, a zahamować możesz trochę później, bo obniżyłeś prędkość hamując silnikiem. Ważne są też szybkie zmiany biegów do góry, późna redukcja i przejazd przez zakręty na wyższym biegu, niż standardowo. Jak trochę brakuje do fioletowego, a masz jeszcze trochę zapasu do delty to można przed samą metą odjąć gaz dopóki wskaźnik nie wejdzie na fiolet.

W ogóle trochę się dziwię, że zdarza ci się nie wykręcić odpowiedniego czasu. Rozumiem, że może się nie udać odpowiednio zaoszczędzić paliwa, albo opon, ale te czasy delty są raczej spokojnie do ogarnięcia. Jeżeli grasz treningi na jednakowej trudności co wyścigi, w których mówisz, że osiągasz bardzo dobre wyniki, to nie powinno się zdarzać, że jesteś za wolny na zaliczenie programów treningowych. Jedyny przypadek, kiedy mi jest ciężko się zmieścić w tej delcie to jazda z bardzo zużytym silnikiem (ponad 75%). Ale jeżeli sobie nie radzisz to opuść po prostu trudność o kilka punktów. Wyniki innych kierowców w treningach i tak są od czapy, więc istotnie nie wpłynie to na rozgrywkę, a zarobisz spokojnie wszystkie punkty rozwoju. Potem zawsze przed kwalifikacjami można wrócić do standardowej trudności.

Co do ofert kontraktowych to czytałem, że nie zawsze dostaje się oferty. Jedna okazja jest po Silverstone, a potem już na koniec sezonu. Gracze pisali, że niezależnie od tego jak sobie radzisz, czasami po prostu się zdarza, że ofert nie ma. Jeżeli są to ma miejsce scenka, agentka wzywa cię po wyścigu do gabinetu i pokazuje, jakie masz propozycje. Raczej ciężko to przegapić, bo samej scenki chyba nie da się ominąć. O rozbudowaniu negocjacji nie ma mowy. Dostajesz chyba 3-4 oferty i decydujesz. Do nowego zespołu trafiasz zawsze jako 2. kierowca. Podobno trochę łatwiej o ofertę z RBR jeżeli się jeździ w TR, itp.

Re: F1 2017

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 16:56
przez jarrino
Powtórzę pytanie,chyba że nikt tu nie jeździ w multi. Co zrobić aby wystarczało paliwa na 5 okrążeń ?

Re: F1 2017

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 17:50
przez ASenna
jarrino napisał(a):Powtórzę pytanie,chyba że nikt tu nie jeździ w multi. Co zrobić aby wystarczało paliwa na 5 okrążeń ?

W trakcie wyścigu zmień mieszankę paliwową na Ubogą :)

Re: F1 2017

PostNapisane: Cz wrz 14, 2017 18:36
przez jarrino
Dzięki i pozdrawiam.Do zobaczenia na torze...:)

Re: F1 2017

PostNapisane: Pt wrz 29, 2017 12:26
przez Ralph1537
Wie ktoś czy da się jakoś powiększyć napisy w grze, chodzi o te co gada inżynier, lub komentator, bo są tak małe, a chciałbym móc przeczytać co gadają?

Re: F1 2017

PostNapisane: So wrz 30, 2017 9:42
przez ASenna
Ralph1537 napisał(a):Wie ktoś czy da się jakoś powiększyć napisy w grze, chodzi o te co gada inżynier, lub komentator, bo są tak małe, a chciałbym móc przeczytać co gadają?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Re: F1 2017

PostNapisane: Wt paź 10, 2017 18:57
przez Pavlos Le Paul
http://blog.codemasters.com/f1/10/sports-update-patch/

Nie spodziewałem się, że jeszcze dodadzą taki patch.