Strona 5 z 6

Re: F1 2018

PostNapisane: Pt sie 24, 2018 22:49
przez Diego
ASenna napisał(a):Ale jest ten jeden minus. Udzielanie wywiadu w ciągu 12 sekund to jest wielkie
nieporozumienie! wręcz nie realne do wykonania czasami. Trzeba przeczytać pytanie, później zinterpretować
co mówią opcje, a następnie wybrać wciągu 12 sekund. Tego nie da się ogarnąć w 12 sekund.
Przerwałem karierę swoją , ponieważ za dużo było w opcjach do wyboru do czytania.
Jak tego nie zmienią nie wydłużą tego czasu i tego nie naprawią. No to będzie kicha :/


Na forum Codemasters zostało to zgłoszone jeszcze przed premierą. Ma zostać wprowadzona opcja wyłączenia tego czasu dla osób, które mają problemy z czytaniem, albo zwyczajnie nie chcą odpowiadać w pośpiechu.

Re: F1 2018

PostNapisane: Wt sie 28, 2018 11:21
przez Woolf
Diego napisał(a):AI przecież z góry wie, jaka będzie pogoda

Dobre AI ma za zadanie zasymulować decyzje człowieka, który przecież nie jest wszechwiedzący i może się mylić.

Re: F1 2018

PostNapisane: Wt sie 28, 2018 12:10
przez Diego
Woolf napisał(a):
Diego napisał(a):AI przecież z góry wie, jaka będzie pogoda

Dobre AI ma za zadanie zasymulować decyzje człowieka, który przecież nie jest wszechwiedzący i może się mylić.


Zgoda, ale tutaj nie wygląda jakby to było w jakikolwiek sposób symulowane. Człowiek raz się pomyli, a innym razem trafi. Tutaj AI jest zupełnie nieelastyczne jeżeli chodzi o strategię. Jak już sobie skalkuluje strategię, to trzyma się jej do upadłego, chyba że ma duże uszkodzenia, albo wyjedzie SC. Zmiana pogody powoduje, że dochodzi do absurdów. Widać pierwsze krople deszczu, a AI zjeżdża po świeże slicki, bo tak miało zaplanowane. Okrążenie później znowu zjeżdża i dostaje intery. Albo jak spada deszcz na ostatnich 2-3 okrążeniach to AI na siłę jedzie do mety na slickach, a dostaje po 30s na okrązeniu. Skoro w grze inżynier potrafi ostrzec gracza o nadchodzącej zmianie pogody z dokładnością do kilku minut, to dlaczego w momencie kiedy, np. za 5, czy 10 minut spodziewany jest deszcz to AI nie zamrozi na ten czas swoich strategii dla kierowców, którzy mają jeszcze opony w przyzwoitym stanie? To się przecież da zaprogramować, ale od kilku edycji jest to nieruszone, a szkoda, bo w innych aspektach gra się rozwija i coraz lepiej oddaje rzeczywistość.

A jak tam u was wrażenia z gry? Ja w dalszym ciągu jestem bardzo zadowolony. Ogarnąłem już trochę ERS i temperatury opon. Wczoraj przejechałem się pierwszy raz po Paul Ricard i jestem wielkim fanem flow, jaki ma ten tor. Trochę mam tylko problem, bo jestem odrobinę szybszy od Leclerka w Q, a w wyścigu mam nieco gorsze tempo.

-- 3 wrz 2018, o 19:52 --

Heh, kolejny popis Codemasters. W grze ciągle sporo błędów, niedociągnięć, ale też poprawek oczekiwanych przez graczy, a relatywnie łatwych do wykonania. Co robi Codemasters? Wypuszcza patch, w którym zmienia zupełnie działanie kontroli trakcji... :eek:

Jakie to są dzbany... Posłuchali kilku hardkorowych graczy, którzy marudzili, że kontrola trakcji na medium jest za szybka i spieprzyli rozgrywkę setkom graczy, którzy poświęcili swój czas i wysiłek, żeby nauczyć się grać z medium TC, a teraz muszą się tego uczyć od nowa, a w dodatku ponownie dopasować pod siebie poziom trudności (którego w tej edycji akurat nie można zmienić w innym momencie, niż przed całym weekendem wyścigowym, ale tej poprawki oczywiście nie mieli czasu wprowadzić). Gracze na padach są wściekli. Ja też niespecjalnie się cieszę.

Re: F1 2018

PostNapisane: N lis 25, 2018 12:45
przez cravenciak
W przyszłym roku i tutaj zrobi się bardziej ekscytująco :D Ciekawe, czy zrobią specjalny model ręki RK i animacje związane z jego sposobem prowadzenia bolidu.

Re: F1 2018

PostNapisane: N lis 25, 2018 15:35
przez Woolf
W pierwszej kolejności Codemasters powinno zająć się rzeczami ważnymi i sensownymi, jak odwzorowanie stylu jazdy i walki poszczególnych kierowców, a w szczególności Verstappena - ciekawe, czy nadal będzie mieć tylu entuzjastów, gdy każdy poczuje na własnej skórze, jak to jest robić unik w środku zakrętu, bo król toru jedzie :evil:

Re: F1 2018

PostNapisane: Cz lis 29, 2018 15:19
przez bartoszcze
Taki głupie pytanie mam - na ile dokładnie w obecnych grach odwzorowane są reklamy na bolidach? :)

Re: F1 2018

PostNapisane: Cz lis 29, 2018 16:25
przez Diego
bartoszcze napisał(a):Taki głupie pytanie mam - na ile dokładnie w obecnych grach odwzorowane są reklamy na bolidach? :)


Ogólnie całe modele bolidów, włącznie z malowaniami i reklamami są bardzo dobrze odwzorowane. Dzięki pełnej licencji nic nie zostało pominięte. Natomiast z tego co pamiętam to nie ma takich bajerów jak np. brak Martini na Williamsie w Abu Dhabi. Całe malowania zostały zaktualizowane na jakiś moment sezonu i takie już są na stałe.

Re: F1 2018

PostNapisane: Cz lis 29, 2018 16:31
przez bartoszcze
Pytam wyłącznie pod kątem "na ile widoczny będzie Orlen w F1 2019" ;)

Re: F1 2018

PostNapisane: Cz lis 29, 2018 17:31
przez Europejczyk
Z tego co wiem to na Williamsie w ogóle Martini nie ma.

Re: F1 2018

PostNapisane: Cz lis 29, 2018 22:48
przez lolek99
No nie ma, bo PEGI 3,żadnych wyrobów alkoholowych i tytoniowych (gdyby były) :)

Re: F1 2018

PostNapisane: Pt lis 30, 2018 8:32
przez Diego
bartoszcze napisał(a):Pytam wyłącznie pod kątem "na ile widoczny będzie Orlen w F1 2019" ;)


Tak podejrzewałem :) Będzie na pewno widoczny tam gdzie powinien być.

Re: F1 2018

PostNapisane: Pt lis 30, 2018 12:04
przez rno2
Nie ma żadnych reklam napojów alkoholowych.

P.S. @Diego
Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym patchem zmieniającym działanie TC?
W 2017 grałem z medium TC (gram na padzie), a czym się różni poprawiona wersja TC?

Re: F1 2018

PostNapisane: Pt lis 30, 2018 12:54
przez Diego
rno2 napisał(a):P.S. @Diego
Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym patchem zmieniającym działanie TC?
W 2017 grałem z medium TC (gram na padzie), a czym się różni poprawiona wersja TC?


Był taki moment, w którym gracze online zaczęli podnosić argument złego zbalansowania szybkości graczy korzystających z medium TC, w porównaniu do no TC. Czuli się pokrzywdzeni, bo grając bez TC prowadzenie bolidu jest trudniejsze, a do tego jeszcze relatywnie wolniejsze i uważali, że tak nie powinno być, bo gra powinna raczej nagradzać graczy o wyższych umiejętnościach. Twórcy na to przystali i zmniejszyli dystans dzielący medium i brak TC, natomiast od razu pojawiła się ogromna krytyka graczy, którzy korzystali z medium TC, bo ustawienie zostało kompletnie zmienione i po 2 tygodniach od premiery gry trzeba było się przyzwyczajać na nowo do modelu jazdy (mocno uderzyło to w graczy na padach, bo na tym kontrolerze siłą rzeczy trudniej kontrolować gaz). W efekcie Codemasters wróciło do pierwotnego ustawienia i potem chyba temat nie powrócił. Także, dużo hałasu, ale medium TC ostatecznie wciąż działa bardzo podobnie do 2017.

Dla graczy z padami wprowadzono chyba tylko możliwość wyłączenia symulacji temperatury opon, bo gracze zgłaszali, że korzystając z pada mają duże problemy w przegrzewaniem.

Re: F1 2018

PostNapisane: Pt gru 07, 2018 13:06
przez Ralph1537
Też tak macie że kompuer ma większę prędkości maksmalne na prostych nawet te słabsze zespoły i kolega zespołowy, to jest przesada że na prostych zawsze doganiają, mimo że normalnie się im odjeżdża w zakrętach

Re: F1 2018

PostNapisane: Pt gru 07, 2018 16:32
przez Diego
Ralph1537 napisał(a):Też tak macie że kompuer ma większę prędkości maksmalne na prostych nawet te słabsze zespoły i kolega zespołowy, to jest przesada że na prostych zawsze doganiają, mimo że normalnie się im odjeżdża w zakrętach


W pierwszej kolejności sprawdź w konfiguracji kontrolera, naciśnij gaz do końca i zobacz ile gra pokazuje. Czasami zdarza się tak, że naciskasz na maksa, a do sterownika dociera, że np. 97%.

Ewentualnie może chodzić o aero. Docisk 6/6 jest już uznawany za wysoki i mocno obniża Vmax. Efekt slipstreamu też jest bardzo silny w F1 2018.