Dla mnie taki dystans nie stanowi żadnego problemu (gram na PS3 na padzie).
Co do tarek, to tak jak w prawdziwej F1 - jedne się traktuje jako część toru, a inne omija, ponieważ łatwo złapać na nich poślizg.
Liczę na to, że w F1 2011 znajdzie się pare dodatkowych elementów takich jak formation lap, safety car, okrążenie zjazdowe po wyścigu, podium i dobrze by było, żeby zmiany w ustawieniach zabierały czas w czasie trenignu i mogli by dorzucić animację jak bolidy są do połowy rozebrane czy cos
Fajnie czasem pomarzyć.
-- Wt maja 10, 2011 7:38 --
WPR napisał(a):Ja jeżdżę 20% i to mi wystarcza 50-100%
. Mnie nie tyle kark boli co mam dość jazdy na prowadzeniu
Ja niewiem jak wy to robicie, że łatwo wam przychodzą zwycięstwa... na poziomie legend, nawet z włączoną kontrolą trakcji dostaje po dupie od reszty. Dlatego gram na poziomie ekspert z średnią kontrolą trakcji, i nawet tutaj ciężko się jedzie w pierwszej połowie wyścigu z pełnym bakiem.
Chyba faktycznie wyszło kilka wersji tej gry, które różnią się drobnymi szczegółami, ale jednak mają znaczący wpływ na ogólną rozgrywkę.