Strona 81 z 83

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz cze 30, 2011 16:03
przez zabiel
Panowie jaki jest najlepszy mod do tej gry? Jaki polecacie sciagnac na czysta gre? Ogolnie to grywam na Xboxie ale dostalem gre od kumpla na PC bo chcialem sprawdzic rozne mody.

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: So lip 02, 2011 20:34
przez rno2
Czasami mam ochotę połamać płyte z grą! gram drugi sezon, doszedłem do wyścigu w Walencji, jadę cały wyścig (gram na 100% okrążeń), mapę silnika mam nastawioną na ,,silną" czyli tą, na której nieco skręcone są obroty i k..wa nie wiem jak bym się starał, to zawsze na 4-3 okrążenia przed metą zaczyna brakować mi paliwa, ostatnie kółko jadę z 50km/h j wszyscy mnie wyprzedzają, dojeżdżam na 15 miejscu. Jak mnie to denerwuje...

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: N lip 03, 2011 20:07
przez Zonda
rno2 napisał(a):Czasami mam ochotę połamać płyte z grą! gram drugi sezon, doszedłem do wyścigu w Walencji, jadę cały wyścig (gram na 100% okrążeń), mapę silnika mam nastawioną na ,,silną" czyli tą, na której nieco skręcone są obroty i k..wa nie wiem jak bym się starał, to zawsze na 4-3 okrążenia przed metą zaczyna brakować mi paliwa, ostatnie kółko jadę z 50km/h j wszyscy mnie wyprzedzają, dojeżdżam na 15 miejscu. Jak mnie to denerwuje...


na wyścig dawać silną - fail.. Tym bardziej, że jedziesz 100%

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Pn lip 04, 2011 6:53
przez rno2
Czasami nie mylisz ,,silnej" z ,,szybką" ?

Silna to ta, na której zwiększa się żywotność silnika kosztem nieco skręconych obrotów, a co za tym idzie mniejszymi prędkościami na prostej...
Na innych torach nie miałem nigdy problemów z przejechaniem całego dystansu na tej mapie...

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Pn lip 04, 2011 23:21
przez General
Rzeczywiscie na torach takich jak Spa czy Monza jednostka "silna" ma nizsza predkosc, ale na innych torach, gdzie proste sa krotsze to roznica jest prawie znikoma i tak naprawde uzywanie slabszych jednostek raczej nie ma sensu, chyba, ze chcesz przyoszczedzic opony z tylu lub jest mocny deszcz - wtedy po prostu "silna" ma mniejszy moment obrotowy, a co za tym idzie mniejszy power na tylne kola i jest male prawdopodobienstwo nadsterownosci (ja na niektore fragmenty toru w mocnym deszczu jak jest nadsterowny na najwyzszej daje po prostu "standardowa").

Jak mowia, ze silnik sie przegrzewa to mozna cisnac dalej, ew. jezdzac na manualu samemu wrzucac biegi troche wczesniej, a nie czekajac na ostatni moment, nie trzeba zmieniac mapowania silnika.

Szacun za jazde 100 proc. dystansu wyscigu, ale moze po prostu na Valencii odkryles jakiegos buga z tym zwiazanego. Np. na symulacji paliwa na niektorych torach bolidy cpu jada koncowke szybciej, bo im schodzi paliwo, nam natomiast stoi w miejscu - po prostu bug:)

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz lip 07, 2011 15:32
przez rzeznik
Macie może jakieś wskazówki dotyczące startowania?

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz lip 07, 2011 20:04
przez iAdam
rzeznik napisał(a):Macie może jakieś wskazówki dotyczące startowania?

Ja osobiście trzymam silnik na ponad połowie wyświetlacza diodowego, lub jeśli wyczujesz moment depnąć pedał do dechy w momencie wskakiwania zielonego światła.

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz lip 21, 2011 21:53
przez chinoMoreno
Dasqez napisał(a):Dla tych, co nie mają nagumowanej linii jazdy z biegiem wyścigu, oto rozwiązanie:

1. Otwórz plik hardware_settings_config.xml, który znajduje się w katalogu "Moje dokumenty\My Games\FormulaOne\hardwaresettings, za pomocą notatnika (PPM, otwórz za pomocą, notatnik).
2. W przedostatniej linijce (przed <hardware_settings_config), dodaj wpis '<track_info_system type="gpu" />'. Tak to powinno wyglądać:

<track_info_system type="gpu" />
</hardware_settings_config>

3. Zapisz plik. Przy komunikacie, że próbujesz zapisać plik w formacie tylko do odczytu, naciśnij Tak.

Zanim zaczniecie grzebać, zróbcie kopię zapasową tego pliku.
Tip 1: rozwiązuje to też problem niewidzialnych kałuż.
Tip 2: wydajność gry może, aczkolwiek nie musi, spać o kilka klatek.


Wydajność spada straszliwie.
Probowałem już różnych rzeczy włącznie z tym co jest tutaj napisane http://community.codemasters.com/forum/ ... -race.html

ale dalej gra nie chodzi płynnie
a u was jak gra chodzi po dodaniu <track_info_system type="gpu" />

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz lip 28, 2011 17:54
przez Kristofuros
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że coś się zmieniło z charakterystyką hamulców, ale tylko w szybkiej grze online. Mianowicie jak przed zakrętem wciskam hamulec to w zasadzie prawie nie da się skręcić i bolid jedzie prosto przy wciśniętym hamulcu i dopiero jak odpuszczę to zaczyna skręcać - ABS włączony - zaznaczam, że dzieje się tak tylko w szybkiej grze, w próbie czasowej i karierze te same ustawienia i działa jak trzeba - przy hamowaniu da się kierować bolidem i nie wylatuję z zakrętu. Wiecie może co może być za przyczyna tej różnicy ?, bo przez te dohamowania tracę z 2 s na kółku i odechciewa się grać online. :oops: kierownica Logitech DFGT jakby co.

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz lip 28, 2011 18:58
przez iAdam
Wygląda na pospolite blokowanie kół, przez za mocno i za długo trzymany hamulec. Dziwne że w innych trybach jest ok przy tej samej technice hamowania.

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Cz lip 28, 2011 22:56
przez Kristofuros
iAdam napisał(a):Wygląda na pospolite blokowanie kół, przez za mocno i za długo trzymany hamulec. Dziwne że w innych trybach jest ok przy tej samej technice hamowania.


No właśnie to jest bardzo zastanawiające - inaczej bym podejrzewał niezbyt dobry setup.
Jadę sobie w karierze pełny wyścig na Hockenheimring na full dystansie wykręcam czasy powtarzalne z różnicą między kółkami max 0,3 s - odpalam szybki wyścig online i 1 zakręt ( tu jeszcze spoko nie trzeba hamować ), 2 zakręt dohamowanie i wylatuję na zewnętrzną - grrr... biorę lekką poprawkę na kolejnych zakrętach, ale nie da się jechać - czasy gorsze o ponad 2 s na kolejnym okrążeniu.
A na torze w Sakhir to już masakra, 1 sektor daję radę z tymi hamulcami nawet udaje się czasem wskoczyć na 1 miejsce po 3 zakręcie, ale potem jest kolejny kręty sektor i dupa blada goście mnie objeżdżają jak szczeniaka. :zakrywa:

Najlepsze jest to, że jakiś czas temu było dobrze i nie było różnicy między trybem online i innymi - objeżdżało się innych kierowców w szybkich wyścigach aż miło - czasem nawet były serie 10 wyścigów i każdy wygrany, niezależnie od losowanego pola startowego, a teraz klops z takimi hamulcami nie powalczę :dusi:

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: So sie 06, 2011 23:20
przez Gogli
Ludzie pomóżcię mi ! :D Nie wiem jak zrobić konto online w F1 2010

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: N sie 07, 2011 10:32
przez iAdam
Gogli napisał(a):Ludzie pomóżcię mi ! :D Nie wiem jak zrobić konto online w F1 2010

Pooglądaj na YouTube filmiki-Jak utworzyć konto online na Games for Windows Live

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: Pt sie 26, 2011 6:32
przez d4rK
Mam pytanko mam kierownice logitech DFGT i w grze nie da się zmienić domyślnego mapowania przycisków da się to jakoś zmienić w plikach albo coś??
pytam o to bo jak ustawiam na ,własne' to nie działa mi d-pad i przyciski w menu i muszę sięgać po klawiaturę co mnie bardzo denerwuje

Re: F1 2010 - Ogólnie

PostNapisane: N lut 12, 2012 15:01
przez A-J-P
Dwa pytania.
Oryginalna gra w wydaniu Polskim.

1. jak zmienić język polski na angielski? (w sumie to najbardziej mnie interesuje aby inżynier mówił po angielsku).
2. jak przy karierze (może jakiś kodzik) na 5 sezonów wybrać williamsa ? Chodzi o odblokowanie innych teamów.