F1 2010 - Ustawienia

Tematy związane z oficjalną grą F1 2010 by Codemasters

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez christoff.w Cz lis 04, 2010 22:12  Re: F1 2010 - Ustawienia

Nie wiedzialem gdzie to napisac wiec wybralem opcje tutaj.Odnosi sie do teoretycznych "zmian" jakie zaszly po zainstalowaniu patcha.
Juz pisalem o niektorych rzeczach ale rowniez zauwazylem ze pojawil sie rozlany olej na trasie czego wczesniej nie widzialem a jezdzilem naprawde sporo(3-4sezony!)

Co do reszty to nic ciekawego nie zauwazylem oprocz poprawy mierzenia czasow bo tak jak nie wypuszczali z boksow w przypadku korka w pitlane tak jest do tej pory tylko jakby troche mniej.

p.s: Szkoda ze nie ma kanalu F w tej grze jak i SC i jeszcze paru innych fajnych rzeczy ktore wzmocnilyby te pozycje jeszcze bardziej.Nadzieja w sezonie 2011 ale pewnie kanalu nie bedzie wiec nie dowiemy sie jak to sie jezdzi z tym cudem a szkoda :(


edit: Ustawienia na Interlagos by przy dobrym prowadzeniu(perfekcyjne) mozna zejsc ponizej 1:07 :) ja zrobilem 1:36:565

Oto one:



Aerodynamics:

Front Wing Angle: 2
Rear Wing Angle: 1

Braking:

Balance: F 50% - R 50%
Pressure: Medium
Brake Size: Standard

Balance:

Ballast Distribution: F 50% - R 50%
Front Anti-roll Bar: 11
Rear Anti-roll Bar: 11

Suspension:

Front Ride Height: 1
Rear Ride Height: 1
Front Spring Stiffness: 2 (tutaj mozna zwiekszyc na 3.Poprostu trzeba poprobowac bo lepiej sie prowadzi)
Rear Spring Stiffness: 1

Gearbox: (Ten uklad biegow jest najszybszy w stosunku do hamowania bo prosta jest krotka ale 352km.gdzine mozna wyciagnac :) )

Gear 1: 136 kph / xxx mph
Gear 2: 170 kph / xxx mph
Gear 3: 205 kph / xxx mph
Gear 4: 244 kph / xxx mph
Gear 5: 288 kph / xxx mph
Gear 6: 336 kph / xxx mph
Gear 7: 385 kph / xxx mph

Engine:

Throttle map: Fast
Fuel: N/A

Alignment:

Camber front: -1.50
Camber rear: -3.50
Toe front: 0.15
Toe rear:0.50
christoff.w
 
Dołączył(a): So lut 21, 2009 1:49

Postprzez ASenna Cz lis 25, 2010 23:21  Re: F1 2010 - Ustawienia

Zebrałem swoje żółte karteczki :grin: i skleiłem taką tabelę

Obrazek

A tutaj ją możecie pobrać : http://hotfile.com/dl/84976499/3a88261/F1_2010_Setups_-_ustawienia_bolidw.zip.html

Na pewno komuś się przyda :-)
Ayrton Senna - na zawsze zostaniesz w pamięci
Komp: i7 6700 (3,41Ghz ) | NVIDIA 980GTX 4GB RAM | 16GB RAM
Avatar użytkownika
ASenna
 
Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 15:03

Postprzez deeze Pn lis 29, 2010 19:28  Re: F1 2010 - Ustawienia

Nie no, moment... Wszędzie na przednich kołach camber masz koło -1,5, a z tyłu -3,0...?? Zbieżność tym bardziej... Nie wiem jak to tam wygląda, ale nie wydaje się wam to dziwne?
Courtesy is not expensive and can pay big dividends
...i okazało się, że J. Obrocki to burak.
Avatar użytkownika
deeze
 
Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 2:41
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Postprzez korybut13 Wt lis 30, 2010 15:18  Re: F1 2010 - Ustawienia

Czasem jak patrzę na ustawienia niektórych osób w sieci to mam wrażenie, że nie czytają gdzie jest na suwakach "zwiększ", "zmniejsz". Bo nie zawsze w lewo się zwiększa, a z setów czasem można wywnioskować, że chodziło im o co innego niż zaprezentowali.
Avatar użytkownika
korybut13
 
Dołączył(a): Pn maja 26, 2008 20:03
Lokalizacja: Ustka

Postprzez ASenna Śr gru 01, 2010 18:39  Re: F1 2010 - Ustawienia

deeze za bardzo się nie znam na ustawieniach , ale wszystko ściągałem z tej strony http://www.racedepartment.com/f1-2010-setups/ tak więc jak zauważysz, że tam inny użytkownicy tamtejszego forum tak samo ustawiają na "-" minus. :-)
Ayrton Senna - na zawsze zostaniesz w pamięci
Komp: i7 6700 (3,41Ghz ) | NVIDIA 980GTX 4GB RAM | 16GB RAM
Avatar użytkownika
ASenna
 
Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 15:03

Postprzez deeze Śr gru 01, 2010 19:42  Re: F1 2010 - Ustawienia

:) Nie no, w sumie jasne, wszystko się zgadza jeśli chodzi o samą grę. Problem tylko w tym dla mnie, że nie tak przecież 'oficjalnie' wyglądają ustawienia chociażby pochylenia kół. Nie wiem co to za wartość w każdym razie, bo na pewno nie może być to wartość odzwierciedlająca faktyczny promień pochylenia oraz zbieżności kół - w końcu jest dokładnie odwrotnie jeśli chodzi o przód/tył - przód o wiele mocniej w obydwu kwestiach, a tył czasami nawet rozbieżny. Tyle w kwestii nieścisłości ;)
Courtesy is not expensive and can pay big dividends
...i okazało się, że J. Obrocki to burak.
Avatar użytkownika
deeze
 
Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 2:41
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Poprzednia strona

Powrót do F1 - Codemasters

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron