Moj setup do toru Yeongam. W koncu po ciezkiej walce z samym soba no i oczywiscie "duchem" jednego z graczy online ktory wykrecil kosmiczny czas 1:34xxx (do najlepszego nawet sie jeszcze nie przymierzam bo wedlug mnie 1:32 jest nie do wykrecenia!) udalo mi sie w koncu trzasnac 1:35:626 ale wiem ze mozna jeszcze urwac troche tylko jak,bo niby z tym setupem predkosc zarowno na prostych jak i w zakretach mam ok,czyli tak jak "duszek" ale pozniej w drugim sektorze na tych dwoch bardzo szybkich zakretach koles jakiegos przyspieszenia dostaje i jest sekunde przedemna co mnie wkurza bo coraz bardziej podejrzewam ze jakies przekrety chyba stosuja.
Jakies kody moze,cos jak w Colinie sprzed laty, bo naprawde urwac gdzies jeszcze pol sekundy czy nawet wiecej naprawde nie ma juz gdzie!
Ok,niewazne.Oto moj setup do YEONGAM w Korei
W ostatniej chwili tylne skrzydlo zmienione na 2 co jakims cudem dalo mi wieksza moc niz na 1 (?) ale jak ktos chce to moze sobie usawic na 1.
p.s: sorrki, ale nazwy sa po angielsku, bo kopiowalem na szybko shcemat ze stronki,ktora podal uzytkownik ASenna.
(btw; bardzo fajna stronka z setupami i ponawiam linka:
http://www.racedepartment.com/f1-2010-setups/Aerodynamics:
Front Wing Angle: 3
Rear Wing Angle: 2
Braking:
Balance: F 50% - R 50%
Pressure: Medium
Brake Size: Standard
Balance:
Ballast Distribution: F 50% - R 50%
Front Anti-roll Bar: 6
Rear Anti-roll Bar: 6
Suspension:
Front Ride Height: 5
Rear Ride Height: 5
Front Spring Stiffness: 6
Rear Spring Stiffness: 6
Gearbox:
Gear 1: 133 kph / xxx mph
Gear 2: 165 kph / xxx mph
Gear 3: 197 kph / xxx mph
Gear 4: 231 kph / xxx mph
Gear 5: 269 kph / xxx mph
Gear 6: 310 kph / xxx mph
Gear 7: 358 kph / xxx mph
Engine:
Throttle map: Standard
Fuel: N/A ( I have always 55laps) ?
Alignment:
Camber front: -0.80
Camber rear: -2.90
Toe front: 0.08
Toe rear:0.32
p.s2; no wlasnie,z tym "polozeniem" (jak to jest podobno napisane w polskiej wersji) to jakies dziwne jest.
Czy napewno chodzi o polozenie kol,bo jak niejako zwiekszam czyli daje w prawo (u mnie to jest na plus czyli "OUT" a nie "IN") to tak jakby wiekszy docisk mial i lepiej w zakretach sie trzymal.Szkoda ze nie mam po polsku bo bym poczytal co tam jest napisane na dole w objasnieniu.Zeby nie bylo, znam troche angielski ale akurat dwoch slow tam zawartych nie bardzo rozumiem.
Powodzenia.