Nie wiedzialem gdzie to napisac wiec wybralem opcje tutaj.Odnosi sie do teoretycznych "zmian" jakie zaszly po zainstalowaniu patcha.
Juz pisalem o niektorych rzeczach ale rowniez zauwazylem ze pojawil sie rozlany olej na trasie czego wczesniej nie widzialem a jezdzilem naprawde sporo(3-4sezony!)
Co do reszty to nic ciekawego nie zauwazylem oprocz poprawy mierzenia czasow bo tak jak nie wypuszczali z boksow w przypadku korka w pitlane tak jest do tej pory tylko jakby troche mniej.
p.s: Szkoda ze nie ma kanalu F w tej grze jak i SC i jeszcze paru innych fajnych rzeczy ktore wzmocnilyby te pozycje jeszcze bardziej.Nadzieja w sezonie 2011 ale pewnie kanalu nie bedzie wiec nie dowiemy sie jak to sie jezdzi z tym cudem a szkoda
edit: Ustawienia na Interlagos by przy dobrym prowadzeniu(perfekcyjne) mozna zejsc ponizej 1:07
ja zrobilem 1:36:565
Oto one:
Aerodynamics:
Front Wing Angle: 2
Rear Wing Angle: 1
Braking:
Balance: F 50% - R 50%
Pressure: Medium
Brake Size: Standard
Balance:
Ballast Distribution: F 50% - R 50%
Front Anti-roll Bar: 11
Rear Anti-roll Bar: 11
Suspension:
Front Ride Height: 1
Rear Ride Height: 1
Front Spring Stiffness: 2 (tutaj mozna zwiekszyc na 3.Poprostu trzeba poprobowac bo lepiej sie prowadzi)
Rear Spring Stiffness: 1
Gearbox: (Ten uklad biegow jest najszybszy w stosunku do hamowania bo prosta jest krotka ale 352km.gdzine mozna wyciagnac
)
Gear 1: 136 kph / xxx mph
Gear 2: 170 kph / xxx mph
Gear 3: 205 kph / xxx mph
Gear 4: 244 kph / xxx mph
Gear 5: 288 kph / xxx mph
Gear 6: 336 kph / xxx mph
Gear 7: 385 kph / xxx mph
Engine:
Throttle map: Fast
Fuel: N/A
Alignment:
Camber front: -1.50
Camber rear: -3.50
Toe front: 0.15
Toe rear:0.50