Strona 2 z 2

Re: F1 2010 - Ustawienia

PostNapisane: Cz lis 04, 2010 22:12
przez christoff.w
Nie wiedzialem gdzie to napisac wiec wybralem opcje tutaj.Odnosi sie do teoretycznych "zmian" jakie zaszly po zainstalowaniu patcha.
Juz pisalem o niektorych rzeczach ale rowniez zauwazylem ze pojawil sie rozlany olej na trasie czego wczesniej nie widzialem a jezdzilem naprawde sporo(3-4sezony!)

Co do reszty to nic ciekawego nie zauwazylem oprocz poprawy mierzenia czasow bo tak jak nie wypuszczali z boksow w przypadku korka w pitlane tak jest do tej pory tylko jakby troche mniej.

p.s: Szkoda ze nie ma kanalu F w tej grze jak i SC i jeszcze paru innych fajnych rzeczy ktore wzmocnilyby te pozycje jeszcze bardziej.Nadzieja w sezonie 2011 ale pewnie kanalu nie bedzie wiec nie dowiemy sie jak to sie jezdzi z tym cudem a szkoda :(


edit: Ustawienia na Interlagos by przy dobrym prowadzeniu(perfekcyjne) mozna zejsc ponizej 1:07 :) ja zrobilem 1:36:565

Oto one:



Aerodynamics:

Front Wing Angle: 2
Rear Wing Angle: 1

Braking:

Balance: F 50% - R 50%
Pressure: Medium
Brake Size: Standard

Balance:

Ballast Distribution: F 50% - R 50%
Front Anti-roll Bar: 11
Rear Anti-roll Bar: 11

Suspension:

Front Ride Height: 1
Rear Ride Height: 1
Front Spring Stiffness: 2 (tutaj mozna zwiekszyc na 3.Poprostu trzeba poprobowac bo lepiej sie prowadzi)
Rear Spring Stiffness: 1

Gearbox: (Ten uklad biegow jest najszybszy w stosunku do hamowania bo prosta jest krotka ale 352km.gdzine mozna wyciagnac :) )

Gear 1: 136 kph / xxx mph
Gear 2: 170 kph / xxx mph
Gear 3: 205 kph / xxx mph
Gear 4: 244 kph / xxx mph
Gear 5: 288 kph / xxx mph
Gear 6: 336 kph / xxx mph
Gear 7: 385 kph / xxx mph

Engine:

Throttle map: Fast
Fuel: N/A

Alignment:

Camber front: -1.50
Camber rear: -3.50
Toe front: 0.15
Toe rear:0.50

Re: F1 2010 - Ustawienia

PostNapisane: Cz lis 25, 2010 23:21
przez ASenna
Zebrałem swoje żółte karteczki :grin: i skleiłem taką tabelę

Obrazek

A tutaj ją możecie pobrać : http://hotfile.com/dl/84976499/3a88261/F1_2010_Setups_-_ustawienia_bolidw.zip.html

Na pewno komuś się przyda :-)

Re: F1 2010 - Ustawienia

PostNapisane: Pn lis 29, 2010 19:28
przez deeze
Nie no, moment... Wszędzie na przednich kołach camber masz koło -1,5, a z tyłu -3,0...?? Zbieżność tym bardziej... Nie wiem jak to tam wygląda, ale nie wydaje się wam to dziwne?

Re: F1 2010 - Ustawienia

PostNapisane: Wt lis 30, 2010 15:18
przez korybut13
Czasem jak patrzę na ustawienia niektórych osób w sieci to mam wrażenie, że nie czytają gdzie jest na suwakach "zwiększ", "zmniejsz". Bo nie zawsze w lewo się zwiększa, a z setów czasem można wywnioskować, że chodziło im o co innego niż zaprezentowali.

Re: F1 2010 - Ustawienia

PostNapisane: Śr gru 01, 2010 18:39
przez ASenna
deeze za bardzo się nie znam na ustawieniach , ale wszystko ściągałem z tej strony http://www.racedepartment.com/f1-2010-setups/ tak więc jak zauważysz, że tam inny użytkownicy tamtejszego forum tak samo ustawiają na "-" minus. :-)

Re: F1 2010 - Ustawienia

PostNapisane: Śr gru 01, 2010 19:42
przez deeze
:) Nie no, w sumie jasne, wszystko się zgadza jeśli chodzi o samą grę. Problem tylko w tym dla mnie, że nie tak przecież 'oficjalnie' wyglądają ustawienia chociażby pochylenia kół. Nie wiem co to za wartość w każdym razie, bo na pewno nie może być to wartość odzwierciedlająca faktyczny promień pochylenia oraz zbieżności kół - w końcu jest dokładnie odwrotnie jeśli chodzi o przód/tył - przód o wiele mocniej w obydwu kwestiach, a tył czasami nawet rozbieżny. Tyle w kwestii nieścisłości ;)