motocyklista11 napisał(a):Jak zrobić żeby ten mój "wlasny kask" z folderu: F1 2010/characters/bespokehelmets (biało-czerwony, ktory używam w karierze i probach czasowych) mial barwy kasku Roberta Kubicy z folderu: Codemasters\F1 2010\cars\re0\livery_00 ??????????
Ale tak krok po kroku jeśli można prosić.
Dodam że zwykłe podmienianie plików nic nie daje. Również zmiany programem F1TexturesEditor nie przynisly żadnego skutku. O ile dobrze go użyłem. Z góry dzięki.
Mi udało się podmienić kask Gen1 (ten taki niebieski) na kask Timo Glocka (1 sezon w Virgin).Użyłem programu F1 2010 Textures Editor.Podejrzewam,że w programie importujesz pliki kasku Kubicy za POL_tex_high.pssg i POL_tex_low.pssg , co jest błędne.Należy je importowac zamiast (w przypadku zamiany za Polski kask) gen_16_tex_high.pssg i gen_16_tex_low.pssg.
Podejrzewam że te 2 wcześniej podane pliki (POL_...) odpowiadają za skin kasku w menu wyboru (ale taki skin kasku np. Timo Glocka NIE ISTNIEJE w folderze z grą, ponieważ twórcy zakładali że tylko kierowcy AI będą używać owych kasków i gracz nie będzie mógł go wybrać, chyba że ktoś stworzy taką teksturkę ).
Podsumowując (w programiku F1 2010 Textures Editor):
1.Włączasz program i wybierasz ścieżkę skinów kasku Roberta (F1 2010\cars\re0\livery_00\textures_high i F1 2010\cars\re0\livery_00\textures_low).Pojedynczo tzn. najpierw high tekstura (opcja eksportuj) i wybierz lokalizację (dowolna;może być pulpit),a potem low tekstura (tak samo jak high tylko że do innej lokalizacji,aby się pliki nie podmieniły;proponuje na pulpicie stworzyć foldery high i low).
2.Potem szukamy ścieżki skinów kasku POL (ścieżka:F1 2010\characters\bespokehelmets i co ważne wybieramy również pojedynczo pliki gen_16_tex_high.pssg i gen_16_tex_low.pssg).Gdy wybierzemy najpierw np. high teksturę to klikamy przycisk load i wybieramy te wyeksportowane pliki (do gen 16 high plik z folderu textures_high)i klikamy import.To samo z low teksturą.
Proponuję zrobić kopie zapasowe plików,które będą modyfikowane (jakby ktoś się stęsknił za biało-czerwonym kaskiem
).W programie można modyfikować nie tylko tekstury kasków,ale również bolidów,garaży,mechaników,itd.
Program polecam.