F1 2010- mody

Tematy związane z oficjalną grą F1 2010 by Codemasters

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez ASenna Wt gru 07, 2010 12:54  Re: F1 2010- mody

motocyklista11 napisał(a):edit: Właściwie potrzebuje już tylko pomocy przy podmianie kasków do kariery. Gdzie to zrobić i jak? Próbowałem w Codemasters\F1 2010\characters\bespokehelmets ale podmiana tutejszego pliku na te z katalogu Codemasters\F1 2010\cars\re0\livery_00 (oczywiście przy odpowiednich zmianach nazw plików) nic nie daje. Co robie źle? Z góry dzięki.

Możesz ręcznie w edytować te pliki ( kaski ). A owy program nazywa się F1TexturesEditor. Jakby co to jest link do tego programu: http://hotfile.com/dl/87773082/3b66fe9/F1TexturesEditor.rar.html
Ayrton Senna - na zawsze zostaniesz w pamięci
Komp: i7 6700 (3,41Ghz ) | NVIDIA 980GTX 4GB RAM | 16GB RAM
Avatar użytkownika
ASenna
 
Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 15:03

Postprzez motocyklista11 Wt gru 07, 2010 23:26  Re: F1 2010- mody

Nic już nie czaje. Pobrałem program. Tekstury podmienilem. (Teraz gdy otwieram tym programem pliki w folderze Codemasters\F1 2010\characters\bespokehelmets to pokazuje że tekstury są podmienione. Tzn. po otwarciu pliku POL są barwy Kubicy) Niestety w czasie gry - żadnych zmian. Cały czas to czerwona biale badziewie. Jak właściwie używa się tego programu? Szczerze mówiąc robiłem troche na czuja...
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez ASenna Śr gru 08, 2010 11:28  Re: F1 2010- mody

Ta ścieżka : ../F1 2010/characters/bespokehelmets/.. jest do własnych kasków.
A ta : ../F1 2010/cars/*oznaczenie zespołu*/livery_00(lub livery_01)/.. do kasków kierowców w stawce.
Spróbuj tej drugiej opcji.
Ayrton Senna - na zawsze zostaniesz w pamięci
Komp: i7 6700 (3,41Ghz ) | NVIDIA 980GTX 4GB RAM | 16GB RAM
Avatar użytkownika
ASenna
 
Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 15:03

Postprzez korybut13 Śr gru 08, 2010 14:20  Re: F1 2010- mody

no to teraz czekać, aż pojawi się malowanie Lotus Renault Team :-D
Avatar użytkownika
korybut13
 
Dołączył(a): Pn maja 26, 2008 20:03
Lokalizacja: Ustka

Postprzez motocyklista11 Cz gru 09, 2010 12:23  Re: F1 2010- mody

ASenna napisał(a):Ta ścieżka : ../F1 2010/characters/bespokehelmets/.. jest do własnych kasków.
A ta : ../F1 2010/cars/*oznaczenie zespołu*/livery_00(lub livery_01)/.. do kasków kierowców w stawce.
Spróbuj tej drugiej opcji.


My się chyba nie rozumiemy. Dlatego napisze najprościej jak potrafie:

Jak zrobić żeby ten mój "wlasny kask" z folderu: F1 2010/characters/bespokehelmets (biało-czerwony, ktory używam w karierze i probach czasowych) mial barwy kasku Roberta Kubicy z folderu: Codemasters\F1 2010\cars\re0\livery_00 ??????????
Ale tak krok po kroku jeśli można prosić.
Dodam że zwykłe podmienianie plików nic nie daje. Również zmiany programem F1TexturesEditor nie przynisly żadnego skutku. O ile dobrze go użyłem. Z góry dzięki.
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez WPR Cz gru 09, 2010 17:17  Re: F1 2010- mody

http://www.racedepartment.com/downloads ... -1-0-3856/
Mamy pierwsze skiny Lotus Renault GP na nowy sezon
Avatar użytkownika
WPR
 
Dołączył(a): So lut 06, 2010 14:55

Postprzez gornik Cz gru 09, 2010 18:26  Re: F1 2010- mody

Zrobiony tak trochę "aby być pierwszy aby być pierwszy" czyli na odwal się.
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez wojtekwjp Cz gru 09, 2010 20:57  Re: F1 2010- mody

A wiecie może jak zmieniać umiejętności kierowców. U mnie Cały czas Webber jest najlepszy i Alonso, na koniec sezonu 100 pkt wiecej od innych - np. Massa i Hamilton. Również często słabeusze dojeżdżają wysoko
wojtekwjp
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 18:28

Postprzez ExiT Pt gru 10, 2010 14:42  Re: F1 2010- mody

Były już patche, przeszukaj temat.
Avatar użytkownika
ExiT
 
Dołączył(a): N lis 15, 2009 13:33
GG: 9542681

Postprzez bryant23 Wt gru 14, 2010 19:29  Re: F1 2010- mody

A czy mógłby ktoś wrzucić na jakiś serwer pliki z oryginalnymi teksturami lotusa(folder livery_main) i plik materials z folderu lo0, bo zainstalowałem jakieś inne tekstury i mi teraz strasznie gra zwolniła. Byłbym wdzięczny. :)
bryant23
 
Dołączył(a): Wt wrz 28, 2010 21:18

Postprzez dets5 Pn gru 20, 2010 17:25  Re: F1 2010- mody

bryant23: proszę bardzo:

Kod: Zaznacz cały
http://www.przeklej.pl/plik/oryginalne-dla-bryant23-rar-0024vocat6jo


Sorry za moją dłuugą nieobecność.

EDIT: Lotus Renault HD :evil:

Kod: Zaznacz cały
http://www.racedepartment.com/downloads/f1-2010-skins-helmets-rims-gloves-53/4-versions-lotus-renault-4096-hd-3882/
dets5
 
Dołączył(a): Wt maja 04, 2010 15:03

Postprzez gornik Wt gru 21, 2010 0:28  Re: F1 2010- mody

Brzydki na raz dwa zrobiony ten renault :evil:
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez Bugi006 Śr gru 29, 2010 11:46  Re: F1 2010- mody

motocyklista11 napisał(a):Jak zrobić żeby ten mój "wlasny kask" z folderu: F1 2010/characters/bespokehelmets (biało-czerwony, ktory używam w karierze i probach czasowych) mial barwy kasku Roberta Kubicy z folderu: Codemasters\F1 2010\cars\re0\livery_00 ??????????
Ale tak krok po kroku jeśli można prosić.
Dodam że zwykłe podmienianie plików nic nie daje. Również zmiany programem F1TexturesEditor nie przynisly żadnego skutku. O ile dobrze go użyłem. Z góry dzięki.


Mi udało się podmienić kask Gen1 (ten taki niebieski) na kask Timo Glocka (1 sezon w Virgin).Użyłem programu F1 2010 Textures Editor.Podejrzewam,że w programie importujesz pliki kasku Kubicy za POL_tex_high.pssg i POL_tex_low.pssg , co jest błędne.Należy je importowac zamiast (w przypadku zamiany za Polski kask) gen_16_tex_high.pssg i gen_16_tex_low.pssg.
Podejrzewam że te 2 wcześniej podane pliki (POL_...) odpowiadają za skin kasku w menu wyboru (ale taki skin kasku np. Timo Glocka NIE ISTNIEJE w folderze z grą, ponieważ twórcy zakładali że tylko kierowcy AI będą używać owych kasków i gracz nie będzie mógł go wybrać, chyba że ktoś stworzy taką teksturkę ).
Podsumowując (w programiku F1 2010 Textures Editor):
1.Włączasz program i wybierasz ścieżkę skinów kasku Roberta (F1 2010\cars\re0\livery_00\textures_high i F1 2010\cars\re0\livery_00\textures_low).Pojedynczo tzn. najpierw high tekstura (opcja eksportuj) i wybierz lokalizację (dowolna;może być pulpit),a potem low tekstura (tak samo jak high tylko że do innej lokalizacji,aby się pliki nie podmieniły;proponuje na pulpicie stworzyć foldery high i low).
2.Potem szukamy ścieżki skinów kasku POL (ścieżka:F1 2010\characters\bespokehelmets i co ważne wybieramy również pojedynczo pliki gen_16_tex_high.pssg i gen_16_tex_low.pssg).Gdy wybierzemy najpierw np. high teksturę to klikamy przycisk load i wybieramy te wyeksportowane pliki (do gen 16 high plik z folderu textures_high)i klikamy import.To samo z low teksturą.
Proponuję zrobić kopie zapasowe plików,które będą modyfikowane (jakby ktoś się stęsknił za biało-czerwonym kaskiem :twisted: ).W programie można modyfikować nie tylko tekstury kasków,ale również bolidów,garaży,mechaników,itd.
Program polecam.
Avatar użytkownika
Bugi006
 
Dołączył(a): Śr gru 29, 2010 11:15

Postprzez ASenna Śr gru 29, 2010 15:19  Re: F1 2010- mody

Bugi006 a wiesz jak zmienić nazwiska kierowców np.: z Petrova na mój nick ? chodzi mi w pojedyncze Grand Prix nie mylić z karierą.
Ayrton Senna - na zawsze zostaniesz w pamięci
Komp: i7 6700 (3,41Ghz ) | NVIDIA 980GTX 4GB RAM | 16GB RAM
Avatar użytkownika
ASenna
 
Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 15:03

Postprzez Bugi006 Śr gru 29, 2010 18:21  Re: F1 2010- mody

Z tego co wiem weekend Grand Prix to walka autentycznych kierowców w stawce.Nie są w nią zaangażowani "trzeci" kierowcy.W karierze wstępuje się na miejsce jednego z nich,a w GP jest się danym kierowcą.Czyli jednym słowem NIE.
Avatar użytkownika
Bugi006
 
Dołączył(a): Śr gru 29, 2010 11:15

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do F1 - Codemasters

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron