F1 2011 - Ogólnie

Tematy związane z oficjalną grą F1 2010 by Codemasters

Moderator: Ekipa Gry

Postprzez iAdam Wt maja 10, 2011 17:43  F1 2011 - Ogólnie

Najnowsze informacje o grze:

-nie będzie RK
-w grze nie będzie Bahrain
-generowanie wysokiej degradacji jakości opon
-tarki nie są już tak niebezpiecznie i można je atakować bez większych obaw
-nadsterowność jest do opanowania
-styl jazdy, ma wpływ na sposób, w jaki zachowują się opony
-istnieje ryzyko złapania flatspotu na gumie
-zobaczymy kierowcę wysiadającego z bolidu w online/offline
-zużycie paliwa i silnika będzie miało większy wpływ na nasze mapowanie silnikiem[licznik na ile kółek starczy nam paliwa na danej mapie silnika]
-możliwość zmiany balansu hamulców podczas jazdy
-poszerzony pitlane, choć nie będzie w nim 100% możliwości kontroli[a'la mini filmiki/scenki jak w 2010 tak mi się wydaje]
-nowy inżynier [Rob poszedł w odstawkę] który będzie dawał przydatniejsze informacje offline/online
-zmieniony OSD
-samochody są teraz dużo bardziej wrażliwe na kontakt[po lekkim kontakcie możemy się pożegnać z kołem/zawieszeniem]
-uszkodzenia *mechaniczne[hamulce/silnik mogą wybuchnąć,] *długoterminowe[trzeba z rozwagą używać KERS'u bo może spłatać nam figla]
-graficznie prezentuje się lepiej dopracowana niż '10
-widoczna degradacja opon/linia wyścigowa
-dynamiczne chmury[gracze widzą formowanie chmury i przenosiny jej na określoną część toru i widać różne intensywności padającego deszczu w różnych sekcjach toru]
-możliwość kooperacji z kolegą w trybie online[mogą oni pojechać pełne weekendy w jednym teamie]
-możliwość "Head2Head" z kolegą
-splitscreen
-marszale machający flagami
-większa możliwość działania gracza w garażu
-samochód bezpieczeństwa
-animacja po wyścigu wysiadającego kierowcy i podium
-różne kształty kierownic i 180 stopni obrotu
-DRS i KERS
_______8.06
-HD w splitscreen
_______13.06
-opcja "widza" w multi(możliwość przełączania się człowieka między wszystkimi bolidami podczas wyścigu)
_______15.06
-polepszony dźwiek
-widać dym z pod zblokowanych opon
-zużycie paliwa i opon AI oraz uszkodzenia mechaniczne
-te teamy które mają w rzeczywistości KERS, będą go miały w grze
-AI będzie nie dojeżdżało do mety (błędy itp.)
_______27.06
-możliwość zmiany mieszanki paliwa podczas wyścigu, co przyczynia się do jej oszczędzania
-poprawa systemu kar na TT
-reguła 107%
-AI posiadają 6 mózgów odpowiadających za inny element np. KERS, DRS, wyprzedzanie itp.
_______30.07
-czerwona flaga nie jest interaktywna, czyli następuje reset na pola startowe w kolejności wyścigowej i nie ma możliwości zmiany opon w okresie czerwonej flagi.
_______02.09
-widoczne kawałki zużytej gumy, najechanie na nią powoduje spadek przyczepności
_______12.09
-ponoć pełna kontrola pojazdu w pit-stopach wraz z tunelem Abu-Dhabi
-przejście z dnia/noc [Abu Dhabi] tylko i wyłącznie powyżej 20% wyścigu + oświetlenie hotelu
-lepiej widoczna przesychają ca sucha linia [bardziej znaczące jest schładzanie opon w mokrej części toru]
-tak jak w rzeczywistości, gdy jesteśmy daleko za pociągiem SC możemy doganiać go w pełnej szybkości
-jeżeli oddamy źle zdobytą pozycje, nie zostanie nałożona kara




Moje opracowanie
Sekcja stale aktualizowana
Ostatnio edytowano Pn wrz 12, 2011 15:07 przez iAdam, łącznie edytowano 14 razy
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez Flaczek Cz maja 19, 2011 16:19  F1 2011

Nadchodzi nowa wersja F1 od mistrzów kodu

http://f1store.formula1.com/stores/f1/p ... C-CHMHGTFG
http://plebiscyt.przegladsportowy.pl/pl ... tracja.asp + kuponiki z Przeglądu Sportowego ;)
Avatar użytkownika
Flaczek
 
Dołączył(a): Pn lip 19, 2010 12:12

Postprzez iAdam Cz maja 19, 2011 16:40  Re: F1 2011

Premiera USA 23 września,
Europa 24 września.


W ubiegły poniedziałek Codies zaprosiło zwycięzców ogólno dostepnego konkursu "Call For Questions" Gdzie do wygrania był pobyt w Birmingham oraz osobiste przetestowanie gry i wzięcie udziału w konkursie dla najlepszego gracza.



Prawdopodobnie fizyka została na tyle poprawiona by lepiej wyczuć bolid, tzn. by nie było sytuacji z F1 2010 gdzie bolid był trudny do swobodnego wyczucia. Można szybciej nauczyć się kontroli bolidu. Twórcy chwalą też się, że w grze będzie kilka naprawdę extra smaczków. Pierwsze ev Dairy jest planowane na najbliższy okres czasu w którym będą urywki właśnie z konkursu "Call For Questions".


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez motocyklista11 Pn maja 23, 2011 21:57  Re: F1 2011

Absolutnie nie chce nikogo obrazić ani być niemiły ale jak patrze na fotke nr 2 to mam ochote wysłać sms o treści "pomagam". Tak się kolesie ustawili że poprostu "leże"... :lol: A gry wyczekuję z niecierpliwością... Oby tylko Codemasters uczyli się na blędach. Wielu błedach...
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez dominoziom2007 Pt cze 03, 2011 10:21  Re: F1 2011

Dosłownie przed chwilą pojawiły się pierwsze screen'y z F1 2011:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150187155747060.303993.74881132059

Podaje także link do zapowiedzi (ENG):

http://www.videogamer.com/pc/f1_2011/preview-3012.html
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez rno2 Pt cze 03, 2011 11:53  Re: F1 2011

Mam nadzieję, że dotrzymają słowa i poprawią model jazdy. W 2010 czasami samochód zachowuje nieprzewidywalnie. Np w Monako nie da się przejechać 2 dobrych okrążeń pod rząd, bo samochód zachowuje się już inaczej na drugim kółku.

Liczę też, że poprawią poziom trudności jazdy w deszczu - w rzczywistości samochody jadą 10-15 sekun wolniej niż w suchych warunkach, w grze jadą 4-5 sekund wolniej. Odnoszę też wrażenie, że jazda samochodem z pełnym bakiem dotyczy tylko mnie, pozostałe samochody jadą tempem kwalifikacyjym.

Pozatym świetnie, że rozbudują paddock, boksy itp. Zauważyliście, że w 2010 podczas treningów i kwalifikacji w pit lane nie ma żywej duszy? stanowiska zespołów są puste.

No i standardowo spodziewam sie SC i FL :-)
rno2
 
Dołączył(a): Wt kwi 05, 2011 11:29
Lokalizacja: Konin
GG: 4666507

Postprzez gornik Pt cze 03, 2011 12:23  Re: F1 2011

ma ktoś może screeny modeli bolidów??
W innym temacie było nawet taki fajny z nie zmapowanym modelem nawet
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez dominoziom2007 Pt cze 03, 2011 12:29  Re: F1 2011

Warto śledzić oficjalne Twitter'y:

* T4RG4 --> http://twitter.com/#!/T4RG4
* formula1game --> http://twitter.com/#!/formula1game

Można stamtąd dużo wychwycić (lubiący spekulować do boju :D)

Ostatnio ktoś napisał, że fajnie byłoby widzieć "głosowe rozkazy" (ang. voice orders), czyli mówiąc "box", mechanicy przygotowują się na twój pit-stop. W odpowiedzi T4RG4 napisał:

Well... you never know what's around the corner ;)


Teraz pozostaje czekać na E3. Tam ma być podane sporo informacji nt. F1 2011.
Avatar użytkownika
dominoziom2007
 
Dołączył(a): Wt cze 29, 2010 13:18

Postprzez iAdam Pt cze 03, 2011 15:30  Re: F1 2011

Również warto wspomnieć, że wyjdzie pierwszy DevDiary w czasie trwania E3.
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013


Postprzez WPR Pt cze 03, 2011 17:22  Re: F1 2011

Najbardziej chciałbym ujrzeć więcej F1 od strony boksu. Oby również zwiększyła się ilość pytań na konferencji. Ale i tak pewnie moje ciche pragnienie rozmowy z inżynierem podczas sesji się nie sprawdzi :( Ciekawe jakie wymagania przed nami postawią.
Avatar użytkownika
WPR
 
Dołączył(a): So lut 06, 2010 14:55

Postprzez kimifan Pt cze 03, 2011 23:38  Re: F1 2011

Ciekawe, bo rozmowy z inżynierem wyścigowym(proste bo proste, ale jakże przyjemne) zastosowane są już od kilku lat w serii SBK, dlaczego więc brakuje czegoś takiego w F1, gdzie rola inżyniera jest jeszcze bardziej istotna ...?
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą..."
kimifan
 
Dołączył(a): So wrz 23, 2006 14:37
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez iAdam So cze 04, 2011 10:04  Re: F1 2011

kimifan napisał(a):Ciekawe, bo rozmowy z inżynierem wyścigowym(proste bo proste, ale jakże przyjemne) zastosowane są już od kilku lat w serii SBK, dlaczego więc brakuje czegoś takiego w F1, gdzie rola inżyniera jest jeszcze bardziej istotna ...?

Spokojnie Codies się poważnie zastanawia nad wrzuceniem tego do 2011.

Wywiad z Steve Hood:
http://vgtap.com/news/out/1666402/inter ... r-f1-2011/
Avatar użytkownika
iAdam
 
Dołączył(a): Pt cze 25, 2010 15:49
Lokalizacja: Szczecin
GG: 3200013

Postprzez koslos So cze 04, 2011 11:41  Re: F1 2011

Tryb kooperacji w karierze, fajny pomysł
tu polska wersja zapowiedzi
http://www.gry.v10.pl/F1,2011,pierwsze, ... 61710.html
koslos
 
Dołączył(a): So kwi 23, 2011 12:02

Postprzez General N cze 05, 2011 15:18  Re: F1 2011

Gdzie czytalem na anglojezycznym serwisie (moze ktorys z wywiadow?), ze w trybie online maksymalnie bedzie moglo zagrac 16 graczy (zywych ludzi), bo tyle ma obslugiwac kod sieciowy w danej sesji. Bedzie opcja ustawienia 24 aut w trybie online, ale pozostale maja byc sterowane przez AI.

Raczej nic nie zmienia do premiery, wiec napisalem to aby ktos nie byl tym faktem pod koniec wrzesnia zdziwiony:)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
General
 
Dołączył(a): N lip 25, 2010 16:22

Następna strona

Powrót do F1 - Codemasters

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości