F1 2011 - Ogólnie
Napisane: Wt maja 10, 2011 17:43
Najnowsze informacje o grze:
-nie będzie RK
-w grze nie będzie Bahrain
-generowanie wysokiej degradacji jakości opon
-tarki nie są już tak niebezpiecznie i można je atakować bez większych obaw
-nadsterowność jest do opanowania
-styl jazdy, ma wpływ na sposób, w jaki zachowują się opony
-istnieje ryzyko złapania flatspotu na gumie
-zobaczymy kierowcę wysiadającego z bolidu w online/offline
-zużycie paliwa i silnika będzie miało większy wpływ na nasze mapowanie silnikiem[licznik na ile kółek starczy nam paliwa na danej mapie silnika]
-możliwość zmiany balansu hamulców podczas jazdy
-poszerzony pitlane, choć nie będzie w nim 100% możliwości kontroli[a'la mini filmiki/scenki jak w 2010 tak mi się wydaje]
-nowy inżynier [Rob poszedł w odstawkę] który będzie dawał przydatniejsze informacje offline/online
-zmieniony OSD
-samochody są teraz dużo bardziej wrażliwe na kontakt[po lekkim kontakcie możemy się pożegnać z kołem/zawieszeniem]
-uszkodzenia *mechaniczne[hamulce/silnik mogą wybuchnąć,] *długoterminowe[trzeba z rozwagą używać KERS'u bo może spłatać nam figla]
-graficznie prezentuje się lepiej dopracowana niż '10
-widoczna degradacja opon/linia wyścigowa
-dynamiczne chmury[gracze widzą formowanie chmury i przenosiny jej na określoną część toru i widać różne intensywności padającego deszczu w różnych sekcjach toru]
-możliwość kooperacji z kolegą w trybie online[mogą oni pojechać pełne weekendy w jednym teamie]
-możliwość "Head2Head" z kolegą
-splitscreen
-marszale machający flagami
-większa możliwość działania gracza w garażu
-samochód bezpieczeństwa
-animacja po wyścigu wysiadającego kierowcy i podium
-różne kształty kierownic i 180 stopni obrotu
-DRS i KERS
_______8.06
-HD w splitscreen
_______13.06
-opcja "widza" w multi(możliwość przełączania się człowieka między wszystkimi bolidami podczas wyścigu)
_______15.06
-polepszony dźwiek
-widać dym z pod zblokowanych opon
-zużycie paliwa i opon AI oraz uszkodzenia mechaniczne
-te teamy które mają w rzeczywistości KERS, będą go miały w grze
-AI będzie nie dojeżdżało do mety (błędy itp.)
_______27.06
-możliwość zmiany mieszanki paliwa podczas wyścigu, co przyczynia się do jej oszczędzania
-poprawa systemu kar na TT
-reguła 107%
-AI posiadają 6 mózgów odpowiadających za inny element np. KERS, DRS, wyprzedzanie itp.
_______30.07
-czerwona flaga nie jest interaktywna, czyli następuje reset na pola startowe w kolejności wyścigowej i nie ma możliwości zmiany opon w okresie czerwonej flagi.
_______02.09
-widoczne kawałki zużytej gumy, najechanie na nią powoduje spadek przyczepności
_______12.09
-ponoć pełna kontrola pojazdu w pit-stopach wraz z tunelem Abu-Dhabi
-przejście z dnia/noc [Abu Dhabi] tylko i wyłącznie powyżej 20% wyścigu + oświetlenie hotelu
-lepiej widoczna przesychają ca sucha linia [bardziej znaczące jest schładzanie opon w mokrej części toru]
-tak jak w rzeczywistości, gdy jesteśmy daleko za pociągiem SC możemy doganiać go w pełnej szybkości
-jeżeli oddamy źle zdobytą pozycje, nie zostanie nałożona kara
Moje opracowanie
Sekcja stale aktualizowana
-nie będzie RK
-w grze nie będzie Bahrain
-generowanie wysokiej degradacji jakości opon
-tarki nie są już tak niebezpiecznie i można je atakować bez większych obaw
-nadsterowność jest do opanowania
-styl jazdy, ma wpływ na sposób, w jaki zachowują się opony
-istnieje ryzyko złapania flatspotu na gumie
-zobaczymy kierowcę wysiadającego z bolidu w online/offline
-zużycie paliwa i silnika będzie miało większy wpływ na nasze mapowanie silnikiem[licznik na ile kółek starczy nam paliwa na danej mapie silnika]
-możliwość zmiany balansu hamulców podczas jazdy
-poszerzony pitlane, choć nie będzie w nim 100% możliwości kontroli[a'la mini filmiki/scenki jak w 2010 tak mi się wydaje]
-nowy inżynier [Rob poszedł w odstawkę] który będzie dawał przydatniejsze informacje offline/online
-zmieniony OSD
-samochody są teraz dużo bardziej wrażliwe na kontakt[po lekkim kontakcie możemy się pożegnać z kołem/zawieszeniem]
-uszkodzenia *mechaniczne[hamulce/silnik mogą wybuchnąć,] *długoterminowe[trzeba z rozwagą używać KERS'u bo może spłatać nam figla]
-graficznie prezentuje się lepiej dopracowana niż '10
-widoczna degradacja opon/linia wyścigowa
-dynamiczne chmury[gracze widzą formowanie chmury i przenosiny jej na określoną część toru i widać różne intensywności padającego deszczu w różnych sekcjach toru]
-możliwość kooperacji z kolegą w trybie online[mogą oni pojechać pełne weekendy w jednym teamie]
-możliwość "Head2Head" z kolegą
-splitscreen
-marszale machający flagami
-większa możliwość działania gracza w garażu
-samochód bezpieczeństwa
-animacja po wyścigu wysiadającego kierowcy i podium
-różne kształty kierownic i 180 stopni obrotu
-DRS i KERS
_______8.06
-HD w splitscreen
_______13.06
-opcja "widza" w multi(możliwość przełączania się człowieka między wszystkimi bolidami podczas wyścigu)
_______15.06
-polepszony dźwiek
-widać dym z pod zblokowanych opon
-zużycie paliwa i opon AI oraz uszkodzenia mechaniczne
-te teamy które mają w rzeczywistości KERS, będą go miały w grze
-AI będzie nie dojeżdżało do mety (błędy itp.)
_______27.06
-możliwość zmiany mieszanki paliwa podczas wyścigu, co przyczynia się do jej oszczędzania
-poprawa systemu kar na TT
-reguła 107%
-AI posiadają 6 mózgów odpowiadających za inny element np. KERS, DRS, wyprzedzanie itp.
_______30.07
-czerwona flaga nie jest interaktywna, czyli następuje reset na pola startowe w kolejności wyścigowej i nie ma możliwości zmiany opon w okresie czerwonej flagi.
_______02.09
-widoczne kawałki zużytej gumy, najechanie na nią powoduje spadek przyczepności
_______12.09
-ponoć pełna kontrola pojazdu w pit-stopach wraz z tunelem Abu-Dhabi
-przejście z dnia/noc [Abu Dhabi] tylko i wyłącznie powyżej 20% wyścigu + oświetlenie hotelu
-lepiej widoczna przesychają ca sucha linia [bardziej znaczące jest schładzanie opon w mokrej części toru]
-tak jak w rzeczywistości, gdy jesteśmy daleko za pociągiem SC możemy doganiać go w pełnej szybkości
-jeżeli oddamy źle zdobytą pozycje, nie zostanie nałożona kara
Moje opracowanie
Sekcja stale aktualizowana