l00kers napisał(a):Renault ma mase problemów z Kersem. Troche mnie to dziwi bo kilka zespołów ma tą samą jednostkę i nie narzekają. Możliwe że temperatura generowana przez wydech źle działa na baterie, takie tylko moje przemyślenia...
Nie ma tej samej. Okazało się, że Renault zachowując przetwornik Magneti, na ten rok skonstruowało własny, bardzo bardzo lekki i ściśle dopasowany do silnika RS27-2011 MGU. Jest z resztą pewna prawidłowość- chyba tylko Renault i Ferrari 100% okrążeń przejechało z KERS. Nie przypadkiem. Renault wiedziało jaką pracę muszą wykonać ze swoim nowym MGU i nie było,
że boli . To było spore utrudnienie dla samego programu rozwoju samochodu- mieli sporo usterek (pocieszające, że nigdy unieruchamiających), ale te 5 tyś km na torze to bezcenna cegiełka przy opanowaniu KERS przed sezonem. Gdyby odpuszczali temat dodaliby do tego jeszcze tysiąc, ale nie jestem przekonany, czy dobrze by na tym wyszli. Sytuacja Williamsa była trochę inna bo i kłopoty dużo większe- o ile Renault czeka z ich KERS w sezonie wyzwanie o tyle Williamsowi szykuje się droga przez mękę.