Niemniej jednak malowanie pokrywy silnika jest podobne do tego FW22
Bo może po prostu malowanie z FW22 jest podobne do tego oryginalnego Rothmansa...
chociaz tak naprawde to watpie zeby to sie kojarzylo z fajkami komus "z zewnatrz"
Wyszedł jednak relatywizm ludzki z tym restrykcyjnym prawem... albo siła konsekwentnego marketingu i kreowania wizerunku marki, która w F1 się sponsoruje. Wiadomym jest ze jak chodzi o sponsoring w F1, to wszyscy kojarzą jedynie JPS Lotusa i Marlboro McLarena. Dlaczego? Dlatego ze tak wiele lat konsekwentnie owe malowania obowiązywało. Wychodzi przy tym jasno, że 5 lat to za mało, aby utrwalić markę w pamięci ludzi — za mało dla Rothmansa, za mało dla Westa i wszystkich innych. O tym będą pamięci jedynie Ci zainteresowani odrobinę w F1, a nie "wszyscy". To jest jednak jasno wyłożona siła sponsoringu jeśli ktoś konsekwentnie go prowadzi, i de facto jego słabość pojawiając się jedynie sezonowo. Jasno dowodzi to bowiem, że jednak większą siłą w czasie ekspozycji, niż w krótkotrwałej nawet z towarzyszącymi jej dużymi sukcesami.