Ja również nie popieram nałożenia kar, szczególnie dla Alonso. Fakt, przysnął, ale żeby zaraz kara?
skun napisał(a):Zwróćcie uwagę, że Hamilton przed samym uderzeniem zjeżdża do środka (...) (swoją drogą ciekawe czy właśnie za ten zjazd Hamilton dostał kare)
Gdyby za to dostał, to te dwie kary przeczyłyby sobie.
Sprawdziłem czasy Hamiltona i wcale nie zwolnił po kontakcie z Fernando- stało się to dopiero kilka okrążeń później. Bezpośrednio po wypadku jechał nawet minimalnie szybciej. Nie ma co spekulować, że to kontakt przyczynił się do problemów Brytyjczyka.
RBR ma potencjał, bo skoro Vettel wygrał, a Mark mimo słabego początku zdołał się wspiąć tak wysoko, to nie może to być słaby bolid. Jak rozumiem, Mark równiez nie używał KERS dzisiaj w dalszej części wyścigu, a może nawet wcale?
Mimo dobrego początku Massy, skończył można powiedzieć jak zwykle
, a Alonso pojechał spokojnie swoje i przeskoczył kolegę- niestety wynik ten został zniweczony w incydencie z Hamiltonem. A Lewis sfrustrowany, bo Jenson przyjechał przed nim, co zawdzięcza łagodniejszemu traktowaniu opon. Pewnie to samo pomogło w jakimś stopniu Heidfeldowi.
Na takiej prostej jak w dzisiejszym wyniku DRS sprawdzał się znakomicie i jestem zadowolony z dzisiejszych akcji- niezłe manewry Kobayashiego, który przypomniał o sobie, Webber czy nawet Petrov. Różnica w prędkości przy użycie DRS była niesamowita. Dzisiejsze bolidy F1 to granic możliwości wykorzystują wszelkie niuanse i jazda jest na takim limicie, że minimalne odstępstwo warunków czy ustawienia od optymalnych parametrów odbiera szanse na równe ściganie koło w koło- w tym sensie DRS przekreśla te zależności pozwalając na chwilę się od nich odciąć. Fakt, jest to sztuczne, ale wcale nie pozwoli słabszemu przyjechać na metę przed szybszym kierowcą.
hideto napisał(a):Niby czemu jest to coś czym powinna się zająć FIA ? jak często bolid spada na ziemię z 2 metrów ?
Walencja 2010
dex napisał(a):Boże jak mało komentarzy
teraz widać kto jest prawdziwym fanem F1, a ile było Kubicowariatów .
Długo po wyścigu a tu dopiero 9 stron, a na głównej stronie pod newsami wogle posucha hehe.
Również jestem zdania, że teraz lepiej się czyta gdy nie ma takich pustych komentarzy.