Przed GP Turcji 2011

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Endrju Szopen N maja 08, 2011 8:25  Re: Przed GP Turcji 2011

Czy Massa może wybrać komplet opon, na których wystartuje w wyścigu skoro nie uzyskał czasu podczas Q3? Na logikę tak powinno być, ale wolę się upewnić.
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hagj N maja 08, 2011 8:40  Re: Przed GP Turcji 2011

Oj będę zły jak Rosberg nie skończy tego na podium, na prawdę zasłużył postawą w cały weekend. Ponadto liczę na kolejne punkty Di Resty i może Baricza, kto jak kto ale Williams czeka na jakiś punkt jak na zbawienie ;)
Avatar użytkownika
hagj
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 14:21

Postprzez raf2 N maja 08, 2011 9:38  Re: Przed GP Turcji 2011

Kwalifikacje były najnudniejsze w tym sezonie, ale mam nadzieję że wyścig będzie ciekawszy. Rosberg może pokusić się o jakąś niespodziankę aczkolwiek spodziewam się dubletu RBR :twisted:
Avatar użytkownika
raf2
 
Dołączył(a): Wt lut 03, 2009 15:36

Postprzez Adam1970 N maja 08, 2011 11:09  Re: Przed GP Turcji 2011

Endrju Szopen napisał(a):Czy Massa może wybrać komplet opon, na których wystartuje w wyścigu skoro nie uzyskał czasu podczas Q3? Na logikę tak powinno być, ale wolę się upewnić.

Zakończył jazdę na miękkich -więc na miękkich musi wystartować.
Avatar użytkownika
Adam1970
 
Dołączył(a): N kwi 27, 2008 3:20

Postprzez Endrju Szopen N maja 08, 2011 11:17  Re: Przed GP Turcji 2011

Hmm. To jak to w końcu jest? Kierowcy, którzy uzyskali najszybsze okrążenie na oponach A muszą wystartować na tych samych oponach, czy np. jeśli wyjadą po raz drugi, na oponach B (nawet jeśli taki sam rodzaj mieszanki), a nie poprawią swojego czasu, to do wyścigu mają startować na oponach B, bo zakończył kwalifikacje na nich, czy też na A, bo na nich uzyskał najlepszy czas? W przypadku opcji z zakończeniem na danych oponach dochodziłoby do sytuacji, kiedy po uzyskaniu najlepszego okrążenia kierowcy wyjeżdżaliby na jedno niepomiarowe okrążenie na świeżych oponach kończąc na nich kwalifikacje i startując na nich w wyścigu...

Czy też może przypadek startowania na oponach, na których zakończyło się wyścig dotyczy tych kierowców, którzy nie zdobyli czasu? Ale co wtedy z tymi, którzy w kwalifikacjach w ogóle nie wyjechali na tor...?
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez cichy N maja 08, 2011 11:34  Re: Przed GP Turcji 2011


Pole

+ Lewis [2:38]
+ Narain [1:46]
+ Alonso [2:05]
+ analiza ósemki [0:59]
ObrazekDC|MW|JEV|VER|ALG|EVANS
Avatar użytkownika
cichy
 
Dołączył(a): Śr mar 19, 2008 13:34

Postprzez marwoj666 N maja 08, 2011 11:40  Re: Przed GP Turcji 2011

Endrju Szopen napisał(a):Hmm. To jak to w końcu jest? Kierowcy, którzy uzyskali najszybsze okrążenie na oponach A muszą wystartować na tych samych oponach, czy np. jeśli wyjadą po raz drugi, na oponach B (nawet jeśli taki sam rodzaj mieszanki), a nie poprawią swojego czasu, to do wyścigu mają startować na oponach B, bo zakończył kwalifikacje na nich, czy też na A, bo na nich uzyskał najlepszy czas? W przypadku opcji z zakończeniem na danych oponach dochodziłoby do sytuacji, kiedy po uzyskaniu najlepszego okrążenia kierowcy wyjeżdżaliby na jedno niepomiarowe okrążenie na świeżych oponach kończąc na nich kwalifikacje i startując na nich w wyścigu...

Czy też może przypadek startowania na oponach, na których zakończyło się wyścig dotyczy tych kierowców, którzy nie zdobyli czasu? Ale co wtedy z tymi, którzy w kwalifikacjach w ogóle nie wyjechali na tor...?


Reguły są proste - start na oponach na których uzyskali najlepszy czas w Q3 :-)
.:: Szybkiego powrotu do F1 Robert! ::.
"If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver..."
Avatar użytkownika
marwoj666
 
Dołączył(a): Śr lip 21, 2010 18:24

Postprzez tuba N maja 08, 2011 11:46  Re: Przed GP Turcji 2011

marwoj666 napisał(a):
Endrju Szopen napisał(a):Hmm. To jak to w końcu jest? Kierowcy, którzy uzyskali najszybsze okrążenie na oponach A muszą wystartować na tych samych oponach, czy np. jeśli wyjadą po raz drugi, na oponach B (nawet jeśli taki sam rodzaj mieszanki), a nie poprawią swojego czasu, to do wyścigu mają startować na oponach B, bo zakończył kwalifikacje na nich, czy też na A, bo na nich uzyskał najlepszy czas? W przypadku opcji z zakończeniem na danych oponach dochodziłoby do sytuacji, kiedy po uzyskaniu najlepszego okrążenia kierowcy wyjeżdżaliby na jedno niepomiarowe okrążenie na świeżych oponach kończąc na nich kwalifikacje i startując na nich w wyścigu...

Czy też może przypadek startowania na oponach, na których zakończyło się wyścig dotyczy tych kierowców, którzy nie zdobyli czasu? Ale co wtedy z tymi, którzy w kwalifikacjach w ogóle nie wyjechali na tor...?


Reguły są proste - start na oponach na których uzyskali najlepszy czas w Q3 :-)

A skoro Massa nie uzyskał żadnego czasu, więc może wybrać mieszankę. Każde inne podejście wydaje się nielogiczne. :)
"So you thought it was end of the story..."
Avatar użytkownika
tuba
 
Dołączył(a): Pt mar 28, 2008 10:41
Lokalizacja: Blizne

Postprzez Endrju Szopen N maja 08, 2011 11:46  Re: Przed GP Turcji 2011

Reguły są proste - start na oponach na których uzyskali najlepszy czas w Q3


No dobrze, to wiem. Jednak zastanawia mnie pewna rzecz w świetle tego co napisał Adam1970 - czy regulamin w punktach dotyczący tej kwestii jest naprawdę tak rozwinięty, że:

a) kierowca z Q3 musi startować na mieszance, na której przejechał swoje najszybsze okrążenie;
b) jeśli kierowca nie przejechał okrążenia, ale pojawił się na torze, to ma wystartować na oponach, których wtedy użył;
c) kierowca, który nie wyjechał na tor może (?) sam wybrać sobie opony, na których wystartuje.

Tak to przedstawia regulamin, czy jest tylko o najszybszym okrążeniu, a kierowcy którzy go nie wykonali mogą wybrać ogumienie?


EDIT: @up - No czyli tak jak myślałem, Adam1970 wprowadził mnie chyba w błąd ;)
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Kazik N maja 08, 2011 12:16  Re: Przed GP Turcji 2011

A skoro Massa nie uzyskał żadnego czasu, więc może wybrać mieszankę. Każde inne podejście wydaje się nielogiczne.


Ale akurat Filipek powiedział,że wystartuje na oponach (miękkich)na których nie uzyskał żadnego czasu bo zrezygnował z okrążenia pomiarowego (zgodnie z tym co wczoraj powiedział chmiel).Dla mnie też jest to nieco zagmatwane. (podobnie jak dla Endrju Szopen )
Ostatnio edytowano N maja 08, 2011 12:24 przez Kazik, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Dołączył(a): N gru 23, 2007 15:02
Lokalizacja: Nysa

Postprzez SkC N maja 08, 2011 12:18  Re: Przed GP Turcji 2011

Patrząc na pogodę jaka była podczas wyścigu Porsche to nie ma co liczyć na deszcz.
Moje podium: 1VET 2 WEB 3 HAM :smile:
Avatar użytkownika
SkC
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 20:01
Lokalizacja: WPY
GG: 1227011

Postprzez tuba N maja 08, 2011 12:32  Re: Przed GP Turcji 2011

Kazik napisał(a):Ale akurat Filipek powiedział,że wystartuje na oponach (miękkich)na których nie uzyskał żadnego czasu bo zrezygnował z okrążenia pomiarowego (zgodnie z tym co wczoraj powiedział chmiel).Dla mnie też jest to nieco zagmatwane. (podobnie jak dla Endrju Szopen )


I to wydaje się raczej logiczne w jego wykonaniu, żeby startować na tych oponach, bo są praktycznie nie zużyte. Trzeba pamiętać, że on jako jedyny z czołówki użył w Q1 miękkiej mieszanki, więc ma mniejszy margines na wyścig zupełnie nowych opon.
"So you thought it was end of the story..."
Avatar użytkownika
tuba
 
Dołączył(a): Pt mar 28, 2008 10:41
Lokalizacja: Blizne

Postprzez Endrju Szopen N maja 08, 2011 12:58  Re: Przed GP Turcji 2011

Glock na okrążeniu wyjazdowym miał problem ze skrzynią biegów - stracił piąty bieg. Jeżeli usterka zostanie naprawiona to Timo wystartuje z pit lane.
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do Sezon 2011

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron