Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Moderator: Ekipa F1

Postprzez plastic Cz lip 07, 2011 7:22  Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Z toru Silverstone położonego w hrabstwie Northamptonshire witają Państwa Maurycy i Andrzej.
Nie wychylam się ze swojej kabiny komentatorskiej bo w jesteśmy w Warszawie w pomieszczeniu bez okien ale od arcysympatycznych ludzi z padoku słyszałem, że czarne, ołowiane chmury utzymują, się nad torem przez cały weekend. Jak myślisz Maurycy, czy mogą one przynieść opady deszczu? Wszak brytyjska aura znana jest ze swojej nieprzywidywalności.

Obrazek
Kod: Zaznacz cały
Press Conference ScheduleDay   Time (Local)   Attendee   Representing
Thursday   15:00   Rubens Barrichello   Williams
      Jenson Button   McLaren
      Paul di Resta   Force India
      Lewis Hamilton   McLaren
      Daniel Ricciardo   HRT
Friday   15:00   John Booth   Virgin
      Tony Fernandes   Lotus
      Christian Horner   Red Bull
      Martin Whitmarsh   McLaren
      Frank Williams   Williams
Saturday   Post qualifying   Three fastest drivers   
Sunday   Post race   First three finishing drivers

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
plastic
 
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 20:30
Lokalizacja: Goleniów

Postprzez Kordas Cz lip 07, 2011 7:51  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

plastic napisał(a):Z toru Silverstone położonego w hrabstwie Northamptonshire witają Państwa Maurycy i Andrzej.
Nie wychylam się ze swojej kabiny komentatorskiej bo w jesteśmy w Warszawie w pomieszczeniu bez okien ale od arcysympatycznych ludzi z padoku słyszałem, że czarne, ołowiane chmury utzymują, się nad torem przez cały weekend. Jak myślisz Maurycy, czy mogą one przynieść opady deszczu? Wszak brytyjska aura znana jest ze swojej nieprzywidywalności.

Tak, mamy sporo chmur, jednak moja intuicja podpowiada mi, że deszcz dzisiaj nie spadnie, Fernando Alonso pojedzie na 3 pit-stopy, a Adrian Sutil wykona jakiś nieodpowiedzialny manewr w okolicy 16 okrążenia... :wink:

Żarty żartami, a tak na poważnie gdyby był wyścig na mokro i do tego na Silverstone to by mogło być coś fajnego. Oczywiście niech ten deszcz będzie bez przesady bo znowu będziemy mieli 4- czy 5-godzinny wyścig. Co prawda na razie prognozy wskazują na większe prawdopodobieństwo bez deszczu niż z deszczem (chociaż małe jest), ale wiadomo - angielska pogoda - lubi płatać figle.
Kordas
 
Dołączył(a): So mar 21, 2009 11:21
Lokalizacja: Zgorzelec
GG: 13734510

Postprzez sneer Cz lip 07, 2011 10:33  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Jestem przeciw deszczowym wyścigom, bo panienki znowu przestaną jeździć.
Podpis odjechał
sneer
 
Dołączył(a): So wrz 09, 2006 18:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez axel Cz lip 07, 2011 10:40  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

“W teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią i praktyką. W praktyce - jest”
Avatar użytkownika
axel
 
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 16:14
Lokalizacja: 50°09'N 22°30'E

Postprzez AleQ Cz lip 07, 2011 10:46  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Kolejny weekend z F1 przed nami :grin: Zmiany w przepisach mogą namieszać , ale i może być tak, że bedzie wszystko po staremu. Ja wierzę w pierwszą poważną porażkę Puszek, wtedy szansa innych do tytułu jakoś by się poprawiła. Tradycyjnie liczę na świetny wynik Alonso ,który jest w dosknałej formie :wink: Natomiast Renault raczej juz po tym GP spadnie za Merola w WCC. Jak można roztrwaniać szybkość tego R31 :twisted:
Avatar użytkownika
AleQ
 
Dołączył(a): Pn maja 31, 2010 14:47
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Anderis Cz lip 07, 2011 11:05  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

plastic napisał(a):Wszak brytyjska aura znana jest ze swojej nieprzywidywalności.

Tu jest błąd! Powinno być "kapryśna dama zwana aurą".

Wydaje mi się, że to może być jeden z ciekawszych weekendów w roku. Niewiadoma w postaci zmiany przepisów. Nie powinno to powywracać stawki do góry nogami, ale pewne zmiany mogą zajść. Poza tym to Wielka Brytania, większość zespołów ma swoje siedziby w pobliżu, więc pewnie wiele z nich przygotowało znaczące pakiety poprawek akurat na to GP. No i nie ukrywam, że bardzo polubiłem zmiany w konfiguracji toru. Jeśli Pirelli nie będą zbyt wytrzymałe, szykuje się fajne widowisko. Ciekawe jak będzie wyglądała rywalizacja na pierwszych zakrętach po przeniesieniu prostej startowej.
Avatar użytkownika
Anderis
 
Dołączył(a): Wt paź 16, 2007 19:19
GG: 1295936

Postprzez patgaw Cz lip 07, 2011 11:07  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Mam nadzieje ze jak spadnie deszcz to wyścig nie będzie startowany w momencie gdy intermediaty będą odpowiednimi oponami :???:
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez SkC Cz lip 07, 2011 11:11  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

No ładnie jeszcze prostą startową przenieśli :-o :-o Lepiej niech zmienią nazwę toru bo niedługo nic nie będzie miał wspólnego z historią, która była tu tworzona od 1950r.
Avatar użytkownika
SkC
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 20:01
Lokalizacja: WPY
GG: 1227011

Postprzez Karol Cz lip 07, 2011 11:38  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

patgaw napisał(a):Mam nadzieje ze jak spadnie deszcz to wyścig nie będzie startowany w momencie gdy intermediaty będą odpowiednimi oponami :???:


hahah, dokładnie. W ogóle nie wiem, skąd pomysł opony monsunowej, szkoda miejsca w ciężarówce. Poza tym Felipe pewnie ciężko oddycha przed tym wyścigiem - to jego ulubiony tor do robienia podwójnych tulupów gdy jest mokro.

Silver to od wielu lat pole do popisu dla Red Bulla i nie sądzę żeby coś się w tej kwestii zmieniło, nawet dając poprawkę na zakaz dmuchania przy odjętej przepustnicy.

Apropo tego zakazu - ciekawe czy zespoły będą próbowały to jakoś ominąć, chociaż częściowo odzyskując poniesione straty wynikające z destabilizacji bolidu. Zakaz dotyczy zamkniętej przepustnicy - a co jeśli któryś zespół utrzyma pewną stałą wartość otwarcia przepustnicy, nawet przy dohamowaniach? Sądzę, że to jest do zrobienia, chyba że szczegółowy przepis o "dodmuchiwaniu" obala wszelkie machlojki.
Ostatnio edytowano Cz lip 07, 2011 11:43 przez Karol, łącznie edytowano 1 raz
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez Pieczar Cz lip 07, 2011 11:41  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

SkC - zapoznaj się najpierw z tą historią zanim zaczniesz pisać bzdury.
Obrazek
Avatar użytkownika
Pieczar
 
Dołączył(a): Wt kwi 26, 2005 20:26
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez slipstream Cz lip 07, 2011 11:52  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

No ładnie jeszcze prostą startową przenieśli

Gratulują spostrzegawczości, kiedy wiadomo o tej zmianie było już od przeszło roku. Poza tym j/w.
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez SkC Cz lip 07, 2011 11:52  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Pieczar napisał(a):SkC - zapoznaj się najpierw z tą historią zanim zaczniesz pisać bzdury.


Dziwne bo od 49' prosta startowa była w tym samym miejscu, aż do dzisiaj.
Avatar użytkownika
SkC
 
Dołączył(a): So kwi 25, 2009 20:01
Lokalizacja: WPY
GG: 1227011

Postprzez atb Cz lip 07, 2011 12:24  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Ale sam układ toru zmieniał się wielokrotnie. Historii nic Silverstone nie odbierze, a bez tych zmian zostałaby sama tradycja, bez wyścigu.
Avatar użytkownika
atb
 
Dołączył(a): Wt wrz 09, 2008 21:32
GG: 25032226

Postprzez SirKamil Cz lip 07, 2011 12:24  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

Carlo's napisał(a):Apropo tego zakazu - ciekawe czy zespoły będą próbowały to jakoś ominąć, chociaż częściowo odzyskując poniesione straty wynikające z destabilizacji bolidu. Zakaz dotyczy zamkniętej przepustnicy - a co jeśli któryś zespół utrzyma pewną stałą wartość otwarcia przepustnicy, nawet przy dohamowaniach? Sądzę, że to jest do zrobienia, chyba że szczegółowy przepis o "dodmuchiwaniu" obala wszelkie machlojki.


Nie zamkniętej, jak przepustnica jest zamkniętej to silnik gaśnie, tym bardziej, że w F1 wolne obroty o 9 tyś;) Przepis mówi o maksymalnie 10 procentowym otwarciu (co niekoniecznie trzeba definiować przez kąt odchylenia krążka przepustnicy na osi zawieszenie a po prostu jako 1/10 przepustowości bez dodawania gazu, co jest z resztą sprawiedliwe i nie do obejścia luźną interpretacją, czy np. fikuśnym kształtem dławika). Generalnie tak- wszyscy utrzymają stały kąt otwarcia- procent przepustowości- na poziomie 10% bo są do tego zobligowani. Poza tym uregulowany zostanie również przepływ w układzie wtryskowym. Nie ma naciskanego gazu = nie ma paliwa w cylindrze = nie ma gorącego nadmuchu.
"Opony są takie same dla wszystkich." A. Newey, Luty 2011 r.
Avatar użytkownika
SirKamil
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 22:12
Lokalizacja: Kraj kwitnącej lipy

Postprzez Pieczar Cz lip 07, 2011 12:26  Re: Przed GP Wielkiej Brytanii 2011

SkC napisał(a):
Pieczar napisał(a):SkC - zapoznaj się najpierw z tą historią zanim zaczniesz pisać bzdury.


Dziwne bo od 49' prosta startowa była w tym samym miejscu, aż do dzisiaj.

Czyżby?
http://www.the-fastlane.co.uk/racingcir ... e1950.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Pieczar
 
Dołączył(a): Wt kwi 26, 2005 20:26
Lokalizacja: Częstochowa

Następna strona

Powrót do Sezon 2011

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości